Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Panda!!!! Woehoeeeee
Jaa panda. Gefeliciteerd 🎉🎉🎉
Panda Gefeliciteerd eindelijk weer een erbij in de tabel!

En Xana een goede termijnecho

Hier moet ik ook gewoon werken hoor morgen gelukkig maar van 10.00 tot 14.00 want de poes moet worden gesteriliseerd dus begin ik later :-)
Panda wat gun ik het jou!! We gingen aardig gelijk op! Ik hoop echt dat het bij ons ook snel raak is!

Ben heel benieuwd hoe je vriend reageerde!

Geniet er lekker van! Tot de misselijkheid komt😜

Ennuh.. Nogmaals van harte
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Ik begrijp dat het raak is panda?? Gefeliciteerd!!
Klopt! Ik had vanmiddag ineens twee streepjes staan!!! 😊 super spannend!!

En Meral ik zag dat je de tabel al aangepast hebt, wat lief! Voelt al een soort van definitief hihi!
Panda, hier iets wat ik je wilde vertellen.

Gesprek met mijn vriend:

"Weet je wie er zwanger is?"

"Uhm.... Panda?"

"Huh, hoe kun je dat nu in een keer raden?"

"Ja, die was toch net als ons al even bezig?"

Lief!
Hee dames,

Zou ik hier mee kunnen kletsen?

Ik ben Eline 21 jaar vriend is 24 en we gaan voor een tweede..

Mijn NOD was gisteren en zit te wachten op mijn ongesteldheid, al negatief getest

Dus hopelijk snel in ronde 2!

Gefeliciteerd panda!
Welkom eline,

Spannende tijd weer dus. Jullie hebben alles al een keer meegemaakt. 😊

Wij schrijven wel ook actief op fb.
Welkom Eline,

Spannende tijd weer inderdaad. Heb je lang op de eerste moeten wachten?

Ik heb nog geen positieve ovulatie test gehad sinds woensdag... nu zit ik me af te vragen of ik te vroeg of te laat was of....Woensdag 1 april was mijn 13e cyclusdag. Vanaf toen ben ik gaan testen. Heel duidelijk negatief, echt maar 1 streep ook geen vage 2e. Dat is zo gebleven tot nu toe. 3x per dag gecheckt. Misschien toch iets te laat begonnen dit keer dan. Nou ja, in dat geval heb ik maandag nog een kans benut, hoewel meneer toen net naar de sauna was geweest dus die zullen wel lekker traag zijn geweest hahah... balen.

Voor iedereen die net als ik nog moet werken vandaag, succes en voor de rest ook alvast een fijn lang weekend!
Hallo, newbie en xana

Nou ik heb het nog nooit zo meegemaakt als nu..

De eerste was ongepland door de pil en kwamen er
Ho ik was nog niet klaar haha

Kwamen er veel later achter

Dus nu is het echt heel anders en leuk om t een keer zo mee te maken..
Ooh spannend dus! Hopelijk nu snel raak haha.
Elke, wat grappig! En heel lief eigenlijk! De verloskundige vertelde vandaag dat dat best snel is maar dat heb ik toch ook heel anders ervaren 😊 geduld wordt gewoon flink op de proef gesteld! En daarna nog meer spanning, zenuwen en onzekerheid, nu bij mij tenminste 😊

Spannend Eline! Nu eens ervaren van een heel andere kant! 😊
Welkom Eline. Leuk, een tweede. Heb je een zoon of dochter? En hoe oud is je eerste?

Newbie, ik denk juist dat je niet te laat bent, maar eerder te vroeg? Denk zelf aan zondag....
Newbie, wat balen dat je de eisprong niet gevonden krijgt... Misschien inderdaad een vroege geweest? Weet ook niet of je ovulatie altijd rond dezelfde datum ligt? Hoop voor je dat het alsnog lukt deze ronde! 😊
Klopt panda, eerst is het wachten tot je zwanger bent. En dan is het de eerste maanden zwz heel spannend of alles goed blijft gaan.
@elkebloempje

Dankje, mijn dochter word 5 mei 2..
Even een update van hier; vanmiddag weer echo gehad maar zoals ik al verwacht had weer niet echt wat gegroeid moet dinsdag nog weer terug komen voor echo als er dan niet veranderd is dan gaan we door voor Clomid ronde 3 met 150mg.
Oh Uiltje!! Dat is even een flinke tegenslag!! Balen zeg! Ik hoop zo voor je dat er bij de volgende echo of ronde wel iets te zien is, ga voor je duimen!!!
Uiltje een dikke knuffel voor jou zeg!

Wat een rot nieuws steeds.

Ik hoop zo voor je dat de volgende echo iets laat zien. Of anders de clomid 150 wel zijn werk doet.

Pff heftig, dit laat ook even zien dat het erg genoeg niet bij iedereen vanzelfsprekend is om zo zwanger te worden. Duim voor je. 💋

Eline, wij spreken ook op fb. Weet niet of je daar ook interesse in hebt.

Jammer dat dino niet echt meer iets van zich laat horen.

En jufsjaak ook niet meer gezien.
Uiltje...
Panda gefeliciteerd! Wauw, geweldig zeg hoop dat iedereen snel volgt. Ik merk inderdaad dat ik niet goed ben in forummen.. ik lees eigenlijk iedere dag, maar wil steeds op iedereen reageren, dan denk ik weer dat dat te lang duurt en dan zeg ik maar niks .

Wil ook niet alleen maar korte berichtjes posten steeds.. haal mij anders maar uit de tabel als je wilt Meral! En als jullie het goed vinden blijf ik dan gewoon meelezen en zeg ik heel af en toe wat
Rawr.
Oh en uiltje, heel veel sterkte . Hoop dat de volgende ronde de juiste dosering voor jullie zal zijn, of dat dinsdag ineens een ei te zien is!
Rawr.
Hee

Ja leuk xana!

Wat is jullie fb pagina

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven