Kind in je Uppie - Deel 6

19-11-2014 21:46 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 van kind je uppie.

We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies

Ww: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.

Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:

Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)

UMCU (Utrecht)

Geertgen (Elsendorp, Brabant)

Rijnstate (Arnhem)

Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)

Nij Barrahûs (Wolvega)

UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)

Isala Zwolle

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:

http://www.bam-mam.nl/

http://www.alleenmetkinderwens.nl/

http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst

NaamLeeftijdKliniekStatusSnoopy7736Rijnstate Arnhemintake nov. 2014Linnie_198332UMCwachtlijst sinds feb. 2015Deb8727UMCUwachtlijst sinds juli 2014Sammetje1985?UMCwachtlijst sinds 5 meiHope198035MaasstadIntake januari 2016Blij_ei32GeertgenIntake 16 maart 2016

Fase 2: ZI/IUI/IVF

NaamLeeftijdKliniekStartNODWies34ZInov. 2014Novaa37GeertgenIUI start jun. 2014LKN32Geertgenstart IUI mei 2015Dinobaby29Geertgenstart IUI mei 2015Ocean198035Rijnstatestart IUI juli 2015Walmart34ZIstart juni 201520 juniRosings38ZI (bekende donor)start januari 2014member7935ZI/IUI/IVFstart september 2015honeybaby31Rijnstate Arnhemstart IUI juni 2015san9223Geertgenstart IUI september 2015Bamma34AMCstart IUI november 2015anniebammer32UMCUstart januari 2016Hope198035Maasstadstart IUI januari 2016

Fase 3: Zwanger!

NaamLeeftijdKliniekStartUitgerekendVlinder0928Geertgenmei 2014LKN32geertgenapril 201518-04-2016Becauseiamhappy32Rijnstate Arnhemstart IUI feb 2015JustJiggles35Bekende donoriui juni 201529-04-2016wannabe7936IsalaIUI juli 2015Noa-Lynn32GeertgenStart mei 2015

BAMmers die ons voorgingen:

2016 - Chica-1983, Char-ade, Frizz - 2015 - thefiepie - 2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007 - 2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, NYC, E123 - 2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild - 2011 - Chilles

Voorgaande delen:

http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... ges/197365

http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... s/183569//

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m11707554

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m9870869

Kind in je uppie?
wat ontzettend naar becauseimhappy! Heb veel aan je gedacht en wat rot om te horen dat het zo is gelopen. Gelukkig kun je terugvallen op je familie en vrienden. Heel veel sterkte meis
:( BecauseImhappy... sterkte!
Wat een rotnieuws @becauseimhappy! Sterkte! Fijn dat je mensen in je omgeving hebt die je steunen!
o nee! Wat shit Becauseimhappy! :( Heel veel sterkte gewenst!
If destiny speaks, I don't ask questions..
@becauseiamhappy veel sterkte wat erg voor je
krijg geen spijt, volg je hart!
@because i'm happy, dat is behoorlijk balen zeg, sterkte!
@ becauseimhappy, wat vreselijk verdrietig! Heel veel sterkte met dit verlies.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Dikke knuffel happy, heel veel sterkte!
Dank dames, jullie zijn lief, jullie reacties doen mij goed.
@ becauseiam happy. Wat een rot nieuws heel veel sterkte de komende tijd.

@ chica 1983 Bedankt dat je me in de tabel heb gezet.

Morgen heb ik het eileideronderzoek ik hoop maar op goed nieuws.
Becauseimhappy, sorry dat ik nu pas reageer, maar wat jammer zeg!!! :-*
Hoi allemaal,

Ik heb me gisteren aangemeld op dit forum.. gisteravond een topic gestart over dit onderwerp.. wat kreeg ik een paar nare reacties.. toen kreeg ik deze topic als tip. Wauw wat zijn jullie super lief voor elkaar, respect daarvoor! Ik ga vanaf nu hier meelezen en schrijven, ik heb net alles van pagina 1 tot 39 gelezen. Ben wel weer wat informatie rijker.

Eerst ff voorstellen. Ik ben 30 jaar en vanaf mijn 25ste ongeveer zei ik altijd.. als ik rond mn 32ste geen vriend heb, doe ik het wel alleen.. ongeveer 3 jaar terug werden die ideeen sterker. Ik ben nu al 3 jaar dingen aan het uitzoeken van donor tot babyuitzet. En van rondkomen tot aan opvoeding van het kind door BAM mammas. Heb inmiddels 2 boeken hierover gelezen.

Op mijn 18dd heb ik mijn laatste "verkering" gehad.. 2,5 jaar terug een date gehad via datingsite.. maar na 2 keer wilde hij al meer intiemiteit dan ik. Ik wilde het niet, en heb m daarna niet meer gezien. Ik denk dat een relatie ook gewoon niets voor mij is. Heb absoluut geen afkeer naar mannen of iets.. ik val ook op mannen, maar wil gewoon geen relatie. Het is voor mij geen droomplaatje zeg maar.

Wat een negatieve reacties over het AMC. Ik denk nu toch om me ook in te schrijven in Utrecht als ik julie ervaringen zo lees. Al wil ik dat ook gaan doen bij AMC.. je moet tenslotte toch je eigen ervaring gaan beleven. 1 juni ga ik me inschrijven bij AMC en umc bellen voor een afspraak.. het gaat daar toch anders dan in AMC las ik. Ik heb umc laatst gemaild over de wachtlijst, die was 1-1,5 jaar. Kosten voor donorzaad kon ze mij niet geven, weten julie dat misschien? Bij amc is dat 100.- per rietje.

Tenslotte wil ik iedereen die zwanger is, feliciteren.. vrouwen op wachtbankje.. heel veel succes! En *becauseimhappy heel veel sterkte met je verlies voor iedere vrouw een nachtmerrie!
anoniem_225557 wijzigde dit bericht op 06-04-2015 14:27
Reden: typfoutjes!
% gewijzigd
Hoi sammetje, welkom hier!

Bij het UMC betaal je ¤160,- per rietje.

Groetjes Linnie
@becauseiamhappy Ah neeee :( Heel veel sterkte toegewenst :(
@becauseimhappy, ah nee!

@Sammetje1985 welkom op dit gezellige forum. Ik ben het met je eens dat je eerst zelf moet ervaren, zo ging ik mijn gesprekken bij AMC ook in, vrijdag 2e gesprek en hopelijk gewoon door. Misschien kun je je ook aanmelden bij het Rijnstate als je zou willen natuurlijk, daar veel positieve verhalen over gelezen ook hier.
Becauseimhappy: heel veel sterkte 🌹🌹

Wannabe: even wat terug gestuurd.
quote:Bamma schreef op 06 april 2015 @ 21:32:

@becauseimhappy, ah nee!

@Sammetje1985 welkom op dit gezellige forum. Ik ben het met je eens dat je eerst zelf moet ervaren, zo ging ik mijn gesprekken bij AMC ook in, vrijdag 2e gesprek en hopelijk gewoon door. Misschien kun je je ook aanmelden bij het Rijnstate als je zou willen natuurlijk, daar veel positieve verhalen over gelezen ook hier.spannend hoor Bamma! Ik hoop voor je op een mooie JA! Succes vrijdag! Ik ga me inschrijven bij AMC, umc en rijnstate en dan zie ik wel verder.
Hey Sammetje, je hebt ons gevonden! Welkom!
quote:thefiepie schreef op 06 april 2015 @ 22:33:

Hey Sammetje, je hebt ons gevonden! Welkom!Dank je thefiepie :-)
Even een update!! Ik heb een ja!!

Nou heb ik alleen een cyste op de eileider dus die willen ze wel weghalen. Geen enkel probleem natuurlijk ken de operatie al vanwege endometriose. Die halen ze overigens niet weg. Dit is hopelijk binnen acht weken met 2 weken herstel.

Over 3 maanden ongeveer een nieuwe afspraak met de gynacoloog agenda is nog niet zover open, en ik denk dan dat je de donor gaat uitzoeken. Maar dat is voor mij ook nog even een vraag eerst gaan we ons richten op de cyste. Daarna ben ik ook een half jaar verder dus dan nog 3 maanden dan zit je op de wachttijd die hun aangeven van 9 maanden.

Maar mij ging het voornamelijk om de ja!! Happy
Fijn cyn79 dat je een ja hebt! Alvast veel sterkte voor de operatie!
Wat fijn cyn79! Wel vervelend die cyste masr gelukkig kunnen ze m weghalen.. de eerste fase ben je door! Succes!
Dank jullie wel.

Ja dat is een eitje... aangezien ik al een endometriose kijkoperatie heb gehad. Dus het gevoel ken ik nog wel en als ik zo'n aanval heb is dat ook niet altijd alles kun je ook niets meer!!

Maar ik ben er positief over en vind het juist van dat de gynaecoloog heel erg met me mee denkt wat het beste is!! Ik zeg cheerio vandaag doe ik er ff een drankje op, dat moet dan even kunnen!!
Oh wat fijn Cyn!

Nu heb he echt een stappenplan voor je liggen. Weet je waar je aan toe bent.

Geniet van dit mooie nieuws!
@cyn goed nieuws! Fijn 😁 alvast sterkte met de operatie! Fijn dat nu duidelijk is hoe het verder gaat en je een concrete volgende stap hebt. Geniet van het goede nieuws!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven