Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 15 augustus 2008 om 20:38
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:37
quote:Morrie schreef op 15 augustus 2008 @ 20:37:
Meiden, onze zoon is geboren!
En alle discussies over unisex namen waren voor niets (ik heb ze dus ook niet meer gelezen ), want de avond voor de bevalling begon hebben we nog een andere naam gekozen. Toch mijn favoriete naam die vent eerst niet wilde. Ik post de naam hier niet, maar de die hards onder ons kunnen vast wel terugvinden/-denken/-zoeken welke naam het dan is. Het is in ieder geval een echte jongensnaam (al zie ik nu op de site van Aegon dat er toch 1 meisje is geboren met deze naam ).Morrie, gefeliciteerd met je verse zoon! Echt een onwijs mooie naam, goeie keus!
Meiden, onze zoon is geboren!
En alle discussies over unisex namen waren voor niets (ik heb ze dus ook niet meer gelezen ), want de avond voor de bevalling begon hebben we nog een andere naam gekozen. Toch mijn favoriete naam die vent eerst niet wilde. Ik post de naam hier niet, maar de die hards onder ons kunnen vast wel terugvinden/-denken/-zoeken welke naam het dan is. Het is in ieder geval een echte jongensnaam (al zie ik nu op de site van Aegon dat er toch 1 meisje is geboren met deze naam ).Morrie, gefeliciteerd met je verse zoon! Echt een onwijs mooie naam, goeie keus!
vrijdag 15 augustus 2008 om 22:39
zaterdag 16 augustus 2008 om 14:29
zondag 17 augustus 2008 om 21:12
maandag 18 augustus 2008 om 20:53
De vorige twee hebben ook allebei een tweede, en de oudste zelfs een derde naam. Beetje raar om dan ons derde kindje geen tweede naam te geven. Zo van...sorry...ze waren op!
En we hebben mijn moeder al vernoemd en manliefs vader. Met mijn vader heb ik geen geweldige band, en mijn schoonmoeder staat ook niet bovenaan mijn lijstje (tis wel een lief mens hoor) Mijn mans overleden oma is pas vernoemd door mijn zwager...en de rest leeft allemaal nog...dus ja...
En we hebben mijn moeder al vernoemd en manliefs vader. Met mijn vader heb ik geen geweldige band, en mijn schoonmoeder staat ook niet bovenaan mijn lijstje (tis wel een lief mens hoor) Mijn mans overleden oma is pas vernoemd door mijn zwager...en de rest leeft allemaal nog...dus ja...
maandag 18 augustus 2008 om 20:58
woensdag 20 augustus 2008 om 09:54
@Catooo...we zijn er nog over aan het nadenken. Eerst maar eens zien of het een jongetje of een meisje wordt. We zitten er ook nog over te denken om een jongetje naar manliefs opa te noemen. Die leeft nu nog wel, maar voor hoe lang weten we niet....hij is nogal ziek. Nu heet hij Hendrik-Jan. Mijn broertje heet echter Rick. Nu is ons idee om er dan Roan Hen-Rick van te maken. Wat vinden jullie daarvan?