Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:CommunityManagerViva schreef op 10 april 2015 @ 22:18:

Beste forummers,

De TD heeft voor deze oplossing gekozen wat betreft de pb-meldingen, maar we zullen jullie aanbevelingen meenemen in de evaluatie.

Voor degenen die problemen hebben met letters die niet willen "pakken", zouden jullie aan willen geven met welke browser jullie werken en wat voor device? Dan kan de TD er doelgerichter naar de oorzaak kijken.

Alvast bedankt voor de moeite en een heel fijn weekend gewenst!

Community Manager VivaGraag, want nu is het niet echt een toevoeging.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 10 april 2015 @ 22:27:

Beste Lotte35,

Zijn het altijd dezelfde letters en zo ja, welke?

met vriendelijke groet,

JuniorNee, het zijn niet steeds dezelfde letters. Soms is het ook de spatiebalk opeens. Ik gebruik Internet Explorer. Wat een device is weet ik eerlijk gezegd niet.
quote:Lotte35 schreef op 10 april 2015 @ 23:11:

[...]

Nee, het zijn niet steeds dezelfde letters. Soms is het ook de spatiebalk opeens. Ik gebruik Internet Explorer. Wat een device is weet ik eerlijk gezegd niet.Het apparaat wat je gebruikt, laptop, desktop, mobiel, tablet
Oh, oké

Ik heb het probleem alleen op de laptop.
Ik heb een nieuwe, snellere telefoon en het forum is nu opeens ook snel. Wel jammer dat het alleen lekker werkt op toptelefoons. Had een Nokia Lumia 620 en nu een 735 (Windows Phone). Alléén dit forum was traag op de 620.
.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 10 april 2015 @ 15:54:

Beste forummers,

Het is de bedoeling dat iedereen op de overzichtspagina naast Welkom Terug een envelopje ziet waar een bolletje met een cijfer boven staat. Het cijfer geeft aan hoeveel ongelezen berichten er in de inbox staan.

Als je dit niet hebt, graag even melden en ook doorgeven welke browser je gebruikt en welk device.

Alvast bedankt!

JuniorIk heb hem, en alles gelezen maar de 1 gaat niet weg. En er is een optie markeer als ongelezen, maar zie je überhaupt wel verschil tussen gelezen en ongelezen?
.
Ben ik een enorme zeikerd als ik dat envelop-icoontje maar irritant vind?
quote:S0LEIL schreef op 11 april 2015 @ 00:37:

Ben ik een enorme zeikerd als ik dat envelop-icoontje maar irritant vind?

Nee hoor, vind ik ook

Doe mij maar een pop up.

Ben ik een enorme zeikerd als ik dat envelop-icoontje maar irritant vind? Ik vind het op zich niet irritant. Wel herinnert het me er continu aan dat niemand maar dan ook werkelijk NIEMAND mij privé wil spreken

Ben ik een enorme zeikerd als ik dat envelop-icoontje maar irritant vind? Nee ik vind dat icoontje ook irritant.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn envelopje staat nu op 0. En vergis ik me of is ie kleiner geworden?

Verder ben ik al blij dat er een notificatie ís. Ik vind het niet storend.

Ik heb ook even een paar berichten gemarkeerd als ongelezen. Dan verandert mijn getal, maar verder zien gelezen en ongelezen er hetzelfde uit, dus waar die markering te vinden is?
.
quote:Lotte35 schreef op 11 april 2015 @ 08:35:

[...]

Ik vind het op zich niet irritant. Wel herinnert het me er continu aan dat niemand maar dan ook werkelijk NIEMAND mij privé wil spreken Een privebericht van de mods is zó geregeld hoor
.
quote:impala schreef op 11 april 2015 @ 10:26:

Een privebericht van de mods is zó geregeld hoor Desnoods impala, desnóóds.... :-)
et is touwens weer helemal knue met min toetsenbrd. Wat e rreoe.

Het is trouwens weer helemaal knudde met mijn toetsenbord, wat een arremoe.
Weet niet of het al gemeld is, maar het is behoorlijk ruk dat de site op mobiel iedere keer bij laden op de reclames in het midden springt. Snap dat die advertenties jullie inkomsten zijn, maar het is heel iritant dat ik de hele rijd moet scrollen en dat de site dan toch weer verspringt.
quote:viennas schreef op 11 april 2015 @ 18:28:

Weet niet of het al gemeld is, maar het is behoorlijk ruk dat de site op mobiel iedere keer bij laden op de reclames in het midden springt. Snap dat die advertenties jullie inkomsten zijn, maar het is heel iritant dat ik de hele rijd moet scrollen en dat de site dan toch weer verspringt.Zeker al een tijdje niet geforumd Vien?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Lotte35 schreef op 11 april 2015 @ 08:35:

[...]

Ik vind het op zich niet irritant. Wel herinnert het me er continu aan dat niemand maar dan ook werkelijk NIEMAND mij privé wil spreken O, misschien is het dat bij mij ook wel! De kift gewoon
Overigens nog iets... Bij mijn voorkeuren staat " Andere mogen mij berichten sturen".

Mag daar een n achter aub?
quote:S0LEIL schreef op 11 april 2015 @ 21:15:

O, misschien is het dat bij mij ook wel! De kift gewoon
quote:S0LEIL schreef op 11 april 2015 @ 21:18:

Overigens nog iets... Bij mijn voorkeuren staat " Andere mogen mij berichten sturen".

Mag daar een n achter aub?Dat het wordt 'andere mogen mijn berichten sturen'. Dat je daar zeg maar je personeel voor hebt
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 11 april 2015 @ 23:36:

[...]

Dat het wordt 'andere mogen mijn berichten sturen'. Dat je daar zeg maar je personeel voor hebt Uhh, dat was niet wat ik bedoelde, maar een butler die bij je komt wonen zodra je je op dit forum aanmeldt, lijkt me ook wel wat Vanaf dat moment heb je nl. zelf nooit meer tijd voor je huishouden
Ik zie nog altijd geen avatars, op icoontjes boven het reageervenster drukken plaatst de post en ik heb net (opnieuw) meegemaakt dat posts in een thread niet werden weergegeven, terwijl anderen die blijkbaar wel zien en er zelfs op reageren. Vaak zie ik ook posts met schijnbaar alleen een quote, de reactie daarop krijg ik alleen te zien als ik die post zelf quote.

Wanneeer wordt dit eindelijk aangepakt? Of is de TD "ermee bezig"?

Win7, FF 37
quote:HuLang schreef op 15 april 2015 @ 12:14:

Ik zie nog altijd geen avatars, op icoontjes boven het reageervenster drukken plaatst de post en ik heb net (opnieuw) meegemaakt dat posts in een thread niet werden weergegeven, terwijl anderen die blijkbaar wel zien en er zelfs op reageren. Vaak zie ik ook posts met schijnbaar alleen een quote, de reactie daarop krijg ik alleen te zien als ik die post zelf quote.

Wanneeer wordt dit eindelijk aangepakt? Of is de TD "ermee bezig"?

Win7, FF 37

Beste Hulang,

Zodra het opgelost is, zullen we hier melding van maken.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:LoiseauCoureur schreef op 07 april 2015 @ 17:37:

Bij loepen op profielpagina werkt het dropdownmenu met 'toon alleen topics', 'toon alleen reacties' etc niet.

Alle opties geven precies dezelfde lijst weer. Zou handig zijn als dat gefikst wordt, ik gebruikte het regelmatig om snel een topic te vinden dat diegene zelf geopend had.

Mag ik hier nog antwoord op?

Of kan ie in elk geval in de to-do lijst worden opgenomen, zodat ik weet dat jullie er (ooit) mee bezig gaan?

Thanks!
Goedemorgen,

Ik lees vanochtend wat bij op de relatiepijler en klik op de terugpijl. ik gebruik Opera, en wat zie ik, ik ben niet meer welkom? voor life? inderdaad " Uw ip adres is geblokkeerd forever..." Ik wil terug naar de Homepage. Dat is alles.

Ik was niet ingelogd.

Nu lees ik niet regelmatig op het bugtopic, dus misschien dikke-mosterd, dan hoor ik dat vanzelf. Printscreen is gemaakt trouwens.

Thanks!
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven