Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Er zit een knop op mijn toetsenbord, "Power" staat er op. Degene die dat heeft bedacht had vast geen kat. Om de haverklap pc uit
Alle reacties Link kopieren
Grt onder mail of hier onder een topic. Typ gewoon groetjes!
never a failure, always a lesson
Ik erger mij aan de knop "Herstel" op de iPad. Of eigenlijk meer: ik erger mij aan mijzelf wanneer ik daar voor de zoveelste keer weer eens op klik na het typen van een heel lang stuk tekst...
Pff... effe stoom afblazen hoor!

Had bij Ikea een pax kast gekocht vanmiddag...

Ik dacht kan het zelf wel doen... Gelukt hoor... Rond een uurtje of 14.00 begonnen.

Net klaar, en netjes alles ingedeeld. Ik maak trots een fototje ... Je raad het al.

Stort dat hele dingen als een kaarten pakhuis in elkaar. Godverdommen!

life is to celebrate
quote:LeolaMarie schreef op 14 april 2015 @ 01:14:

Ik dacht kan het zelf wel doen... Gelukt hoor... Rond een uurtje of 14.00 begonnen.

Net klaar, en netjes alles ingedeeld. Ik maak trots een fototje ... Je raad het al.

Da's niet zo mooi! Hoe kan dat? Heb er zelf ook een en die zit echt wel hartstikke stevig in elkaar. Het in elkaar zetten was wel een hele klus, ppffffff.
quote:Annelaure schreef op 11 april 2015 @ 17:31:

Er zit een knop op mijn toetsenbord, "Power" staat er op. Degene die dat heeft bedacht had vast geen kat. Om de haverklap pc uit Ik heb dit probleem ook maar dan met mijn hond,als hij vind dat het tijd is voor aandacht dan gaat de laptop uit.
Mijn hotelkamer die een immense en prachtige regendouche heeft, maar geen douchekapjes.

Dan sta je daar onhandig proberen je haar niet nat te maken...
quote:clemance schreef op 14 april 2015 @ 06:14:

[...]

Da's niet zo mooi! Hoe kan dat? Heb er zelf ook een en die zit echt wel hartstikke stevig in elkaar. Het in elkaar zetten was wel een hele klus, ppffffff.

Als ik dat wist!

Heb gewoon netjes de handleiding gevolgd... Lol.

Volgens mij partner heb ik de achterkant niet goed gespijkerd waar door ie verzakte...

Fuck! Zijn die kasten verzekerd?
life is to celebrate

Nou ja, gelukkig heb je de foto nog.
Ik kan al breien en haken leek me ook wel wat, dus ik heb een compleet haakpakket gekocht. Op het pakket staat een paar keer dat het een compleet pakket is, met alles voor je eerste haakwerkje. Ik maak het pakketje open en wat staat er bovenaan de lijst met instructies? Een opsomming extra benodigdheden

Vanwege het breien heb ik die spullen wel, maar toch...
quote:LeolaMarie schreef op 15 april 2015 @ 01:47:

[...]

Als ik dat wist!

Heb gewoon netjes de handleiding gevolgd... Lol.

Volgens mij partner heb ik de achterkant niet goed gespijkerd waar door ie verzakte...

Fuck! Zijn die kasten verzekerd?

Kan je opnieuw beginnen? Zijn er dingen afgebroken? Zoveel steun heeft ie niet van die achterwand, dat is maar heel dun MDF, vastgezet met dunne spijkertjes.

Ik kan me wel herinneren dat ik het een 2-man-job vond, dus misschien dat meneer de beste stuurlui staan aan wal je partner kan helpen?

je had tijdens het opbouwen al een topic moeten openen, voor hulp op afstand , Ik herinner me een bank waarmee dat heel goed ging

Maar als er echt onderdelen kapot zijn, contact met IKEA opnemen, zo niet diep ademhalen en opnieuw beginnen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Boeken waar je je door 3 pagina's veldslagen moet worstelen, en als het even tegenzit een hoofdstuk verder de volgende veldslag. Er zullen best wel mensen zijn die dat leuk vinden, maar geef even aan wanneer het begint en waar het stopt, zet daar even wie er gewonnen heeft, en wie van de belangrijkste figuren gesneuveld is in de strijd, en verder met het verhaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:clemance schreef op 15 april 2015 @ 11:00:

[...]

Kan je opnieuw beginnen? Zijn er dingen afgebroken? Zoveel steun heeft ie niet van die achterwand, dat is maar heel dun MDF, vastgezet met dunne spijkertjes.

Ik kan me wel herinneren dat ik het een 2-man-job vond, dus misschien dat meneer de beste stuurlui staan aan wal je partner kan helpen?

Nee niks echt gebroken alleen die schroeven zijn nu door de MDF platen gezaagd zeg maar lol.

Was inderdaad een klus voor 2 personen! Dacht doe het wel ff alleen... Maar goed, Ikea gebelt en kan van de week een paar nieuwe onderdelen halen. Dat scheelt
life is to celebrate
quote:nlies schreef op 15 april 2015 @ 17:32:

Boeken waar je je door 3 pagina's veldslagen moet worstelen, en als het even tegenzit een hoofdstuk verder de volgende veldslag. Er zullen best wel mensen zijn die dat leuk vinden, maar geef even aan wanneer het begint en waar het stopt, zet daar even wie er gewonnen heeft, en wie van de belangrijkste figuren gesneuveld is in de strijd, en verder met het verhaal
Thuiskomen van een week weg voor het werk, om te zien dat de was die ik zondag had opgehangen nog altijd mooi aan het droogrek hangt, de opgevouwen was nog steeds op tafel ligt, en de postbus in 4 dagen niet is leeggemaakt... zucht.
Ik erger me aan mezelf. Kom er verdorie pas na een maand achter dat er een deel 2 is!

Ik vond het al zo verdacht dat ik het ergenissen topic niet meer zag in mijn rijtje
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 17 april 2015 @ 19:17:

Ik erger me aan mezelf. Kom er verdorie pas na een maand achter dat er een deel 2 is!

Ik vond het al zo verdacht dat ik het ergenissen topic niet meer zag in mijn rijtje

Ik kan je de hand schudden, ik erger me ook een beetje aan mezelf geloof ik.

Ik kook een beetje te lekker ben ik bang. Ik ging iets maken wat ik nog nooit gemaakt

had (en dan ga ik er vanuit dat ik het niet kan, dat denk ik nogal snel).

Echter ik vergeet soms dat ik ook op kookgebied veel meer kan dan ik zelf dus denk.

Ik had souffleetjes gemaakt, en die waren zo lekker dat ik ze allemaal opgegeten heb

en nu heb ik een gevoelsmatige olifant in mijn buik..

Das niet echt handig als je Prikkelbaar Darm Syndroom hebt...

Mijn printer is ook irritant. Waarom in godesnaam is de inkt ALTIJD op

als dat niet handig is? (en heb ik op dat moment geen zin om nieuwe te halen..)
Ooh dat gevoel ken ik. Hier ook PDS. Sommige dingen zijn gewoon te lekker om te laten liggen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Geen hele heftige aanval gehad, alleen beetje ballon-buik.

Het is verder ook niet ernstig hoor... alleen beetje irritant soms.
quote:phoebe1982 schreef op 17 april 2015 @ 19:29:

[...]

Ik had souffleetjes gemaakt, en die waren zo lekker dat ik ze allemaal opgegeten heb

en nu heb ik een gevoelsmatige olifant in mijn buik..

Grrrrrr: beslissingen maak je niet, die neem je! Keuzes maak je.

Is echt iets van de laatste tijd. Het duikt steeds meer op en ik erger me er echt heel erg aan.

En nog een: bij rtl4 bij de aankondiging van het weerbericht: het weer wordt mede mogelijk gemaakt door ..... Hallo, maken jullie het weer, of doet moedertje natuur dat?

Zo, dat zijn mijn ergernissen voor vandaag. #gaatweerinderelaxstand
leef, geniet en eet!
Twee kleine keuken-ergernissen:

- dat ik geen tetrapak soep kan openknippen zonder de soep er tegelijkertijd uit te duwen, alles onder

- dat ik duidelijk geen melk uit een pak kan gieten zonder dat heel de keuken onderspat

Grrr, en elke keer denk ik "na ga ik het voorzichtig doen!".
Openbare toiletten waar je geen tampons en maandverband in het prullenbakje mag gooien. Waar moet ik het dan laten? Mee naar huis nemen? Waar staat dat ding er dan voor?
quote:nlies schreef op 15 april 2015 @ 11:07:

[...]

je had tijdens het opbouwen al een topic moeten openen, voor hulp op afstand , Ik herinner me een bank waarmee dat heel goed ging

Maar als er echt onderdelen kapot zijn, contact met IKEA opnemen, zo niet diep ademhalen en opnieuw beginnen

goed idee.. een ikea-meubel-inmekaar-flans-topic.

Leolamare: Je gaat nu vast met eieren gooien maar ik moet echt vreselijk lachen om dat kast-inmekaar-zak-verhaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven