Waar is dit logo van?
dinsdag 14 april 2015 om 21:59
Om redenen die compleet niet interessant zijn, vroeg ik me af waar een bepaald beeld/logo van is. Het betreft een regenboogrondje met daarin een kikker en een schildpad die kussen. Nou had ik al enig speurwerk verricht en het logo kun je zien in deze link. Dusse, weet iemand daar iets meer over?
En nee, dit is geen huiswerk of een onderzoekje
(Oh ik zie dat ik het plaatje ook kan plakken.)
EDIT: Mysterie is al opgelost. Meer info is altijd welkom hoor.
En nee, dit is geen huiswerk of een onderzoekje
(Oh ik zie dat ik het plaatje ook kan plakken.)
EDIT: Mysterie is al opgelost. Meer info is altijd welkom hoor.
dinsdag 14 april 2015 om 22:07
Van Kaiser's: http://www.kaisers.de/unternehmen/veran ... ildkroete/
dinsdag 14 april 2015 om 22:12
quote:Roelfien schreef op 14 april 2015 @ 22:07:
Van Kaiser's: http://www.kaisers.de/unternehmen/veran ... dkroete/Ik spreek geen Duits, dus ik kan het niet lezen...
Van Kaiser's: http://www.kaisers.de/unternehmen/veran ... dkroete/Ik spreek geen Duits, dus ik kan het niet lezen...
dinsdag 14 april 2015 om 22:15
dinsdag 14 april 2015 om 22:16
quote:chocolol schreef op 14 april 2015 @ 22:15:
[...]
Mooi. Door jouw link kon ik verder zoeken en nu weet ik wat het is.
1984: Verkoop verbod op schildpad soep en kikkerbilletjes. Kikker en Schildpad hebben sindsdien Ecolabel Tengelmann Group.
[...]
Mooi. Door jouw link kon ik verder zoeken en nu weet ik wat het is.
1984: Verkoop verbod op schildpad soep en kikkerbilletjes. Kikker en Schildpad hebben sindsdien Ecolabel Tengelmann Group.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
dinsdag 14 april 2015 om 22:17
quote:chocolol schreef op 14 april 2015 @ 22:12:
[...]
Ik spreek geen Duits, dus ik kan het niet lezen...
Wat jammer, het is zo'n mooie taal. En je kunt het wel lezen, je begrijpt alleen niet wat er staat.
De supermarkt heeft als eerste (ergens diep in de vorige eeuw) besloten geen kikkerbillen en schildpaddensoep meer te verkopen. Deze dieren staan tot op heden symbool voor het engagement dat supermarkten zouden moeten tonen om gezamenlijk met de consument een betere wereld te creëren. Ofzo. Vandaar die twee beestjes dus.
[...]
Ik spreek geen Duits, dus ik kan het niet lezen...
Wat jammer, het is zo'n mooie taal. En je kunt het wel lezen, je begrijpt alleen niet wat er staat.
De supermarkt heeft als eerste (ergens diep in de vorige eeuw) besloten geen kikkerbillen en schildpaddensoep meer te verkopen. Deze dieren staan tot op heden symbool voor het engagement dat supermarkten zouden moeten tonen om gezamenlijk met de consument een betere wereld te creëren. Ofzo. Vandaar die twee beestjes dus.
dinsdag 14 april 2015 om 22:19
quote:barbaracartland schreef op 14 april 2015 @ 22:17:
[...]
De supermarkt heeft als eerste (ergens diep in de vorige eeuw) besloten geen kikkerbillen en schildpaddensoep meer te verkopen. Deze dieren staan tot op heden symbool voor het engagement dat supermarkten zouden moeten tonen om gezamenlijk met de consument een betere wereld te creëren. Ofzo. Vandaar die twee beestjes dus.Bedankt voor de uitleg. En haha, ja ik kan het wel lezen maar niet begrijpen Wilde ook net Google translate inschakelen.
[...]
De supermarkt heeft als eerste (ergens diep in de vorige eeuw) besloten geen kikkerbillen en schildpaddensoep meer te verkopen. Deze dieren staan tot op heden symbool voor het engagement dat supermarkten zouden moeten tonen om gezamenlijk met de consument een betere wereld te creëren. Ofzo. Vandaar die twee beestjes dus.Bedankt voor de uitleg. En haha, ja ik kan het wel lezen maar niet begrijpen Wilde ook net Google translate inschakelen.