De Biechtstoel

17-08-2008 18:19 2512 berichten
Alle reacties Link kopieren
Biecht uw zonden hier op

Ik zal beginnen: ik draag bijna nooit ondergoed onder jurkjes en rokjes en schep daar een heimelijk genoegen in (schaam).

Nu jullie...?

_____

Dag biechters!

Jullie krijgen een biechtaccount!

Een paar regeltjes die gelden, willen we het hanteerbaar houden

- het account is van iedereen, dus je mag geen wachtwoorden of avaters wijzigen. Dit is alleen voorbehouden aan Angels.

- het account mag alleen gebruikt worden op dit biechttopic. Maar dit is wel logisch denk ik. Mocht het toch ergens anders bewust gebruikt worden, dan volgt er een waarschuwing.

-Het account mag hier niet gebruikt worden om afzeikreacties te plaatsen over andere forummers. Gebeurt dat wel dan volgen er maatregelen!

Nou, verder lijkt het me duidelijk, volledig anoniem biechten, dus.... biecht maar op!

Het account:

Nick: Vivabiecht

Wachtwoord: password

Succes!

*kleine aanpassing: besef me nu dat iedere biecht aangepast kan worden door een andere biechter. Het is niet toegestaan elkaars biechts te verfraaien*
[quote]Viva Angel5 schreef op 19 augustus 2008 @ 20:32:

Beste allemaal,

Jullie vragen en opmerking zijn zeer terecht. Aangezien Viva geen podium wil zijn voor zelfmoordaankondigingen zijn die dus óók in dit topic niet getolereerd.

Uiteraard mag er wel over moeilijke situaties gediscussieerd worden elders op het forum. Wanneer men dit niet onder de eigen nick wil doen ivm herkenning mag er, zoals eerder al door iemand geopperd werd, gewoon een extra nick aangemaakt worden. Let er in dat geval echter goed op dat er niet per ongeluk dedubbelnickt wordt! ( = met twee nicks binnen 1 topic reageren) Mocht het per ongeluk toch eens gebeuren, breng ons dan zsm op de hoogte, dan kunnen wij wat verwijderen. Tot die tijd kan men zelf de post editten.

Toch blijft het moeilijk om een grens te trekken omdat het een biechttopic is. (Zelf)moord neigingen zijn ook biechten. Iemand anders een ziekte toewensen ook. Schuldig voelen om de zelfmoord van je vader ook. Ik bedoel maar, waar trek je de grens. Moeilijk hoor.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Ik biecht dat ik het wel gezien heb op dit topic. Het was leuk zolang het duurde....(oke, dat had ik gisteren ook al gezegd )
quote:mylenevalerie schreef op 19 augustus 2008 @ 21:10:

[...]

Bij U op kantoor?

He ja Viev5, gezellig!

Komen we allemaal langs
668, the neighbour of the Beast
quote:barba schreef op 19 augustus 2008 @ 21:15:

Toch blijft het moeilijk om een grens te trekken omdat het een biechttopic is. (Zelf)moord neigingen zijn ook biechten. Iemand anders een ziekte toewensen ook. Schuldig voelen om de zelfmoord van je vader ook. Ik bedoel maar, waar trek je de grens. Moeilijk hoor.We trekken de grens bij de regels. Wich means also: biechts zonder eigen nick worden verwijderd. (En dat zal ik morgen ook doen bij de al geplaatste biechts zonder eigen nick)
quote:Viva Angel5 schreef op 19 augustus 2008 @ 21:57:

[...]

We trekken de grens bij de regels. Wich means also: biechts zonder eigen nick worden verwijderd. (En dat zal ik morgen ook doen bij de al geplaatste biechts zonder eigen nick)

Oké, duidelijk
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Ik heb een hekel aan mensen die zich in een slachtofferrol draaien, terwijl ik dat ook jaren heb gedaan en misschien nog steeds wel eens doe.
Ik zit altijd. als ik achter de computer zit, op twee poten op de stoel, terwijl dat eigenlijk niet mag van mijn moeder.

'Een stoel heeft 4 poten, gebruik die dan ook'.
Ben ik nou zo stom dat ik niet snap wat er nu gaat gebeuren hier?

Vivabiecht stopt en alleen maar biechten onder eigen nick?

Of niet?
Iry: mensen moeten een eigen nick hebben voordat ze gebruik maken van de nick vivabiecht. Ik ga dat dus controleren.
Waarom is dat dan?

Dus er wordt toch naar een IP gekeken.
Aha, weg anonimiteit dus of zie ik dat verkeerd?
Wees blij!
Beetje flauw ook, dan had angel 1 dat vantevoren in de OP moeten zeggen. Niet nu, nadat er biechts zijn geweest opeens verwijderen. Dat klopt natuurlijk niet.
quote:Viva Angel5 schreef op 19 augustus 2008 @ 22:43:

Iry: mensen moeten een eigen nick hebben voordat ze gebruik maken van de nick vivabiecht. Ik ga dat dus controleren.Goed zo
quote:hekate schreef op 19 augustus 2008 @ 22:46:

Nee hoor, dat zie je goed.

Terwijl we er van te voren zo sceptisch over waren.

'Nee hoor, je kunt ons vertrouwen', aldus angel 5.

Jaja.......
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 19-08-2008 22:49
Reden: twee woorden vergeten
% gewijzigd
quote:shining schreef op 19 augustus 2008 @ 22:47:

Beetje flauw ook, dan had angel 1 dat vantevoren in de OP moeten zeggen. Niet nu, nadat er biechts zijn geweest opeens verwijderen. Dat klopt natuurlijk niet.

Dat is vanavond besloten, omdat er onder een aantal blijven posten die geen eigen nick hebben.

En wat betreft de anonimiteit: ik controleer alleen of er een bestaande nick aan het IP hangt, verder niks. Bovendien hebben alle angels beroepsgeheim in deze, want als we wat met de informatie doen is het schending van de privacy.
quote:hekate schreef op 19 augustus 2008 @ 22:46:

Dat zie je verkeerd

Mensen die geen eigen viva nick hebben, dus die niet aangemeld zijn bij viva.nl , maar wel gebiecht hebben.

Daarvan wordt dus de biecht weggehaald.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Oh ,oke .

Dank je vief 5. Nu snap ik het.

Goed plan.

Ik denk wel dat jullie met dit topic extra werk op jullie schouders hebben genomen.

Het is een topic om nauwlettend in de gaten te houden.

Op veel vlakken.

Ik heb mij hier ook geamuseerd hoor,ik zeg niet dat het geen leuk idee is.

Maar ik had mijn bedenkingen vanaf het begin.

Nou ja, tijd zal het leren.

Bedankt voor de uitleg in ieder geval!
het kan natuurlijk ook zo zijn, dat ze ip's kunnen filteren, dus alleen de ip's zien die alleen onder de vivabiecht hebben gepost. Dan is er dus nog steeds niet naar de ip's van viva mensen gekeken.
oh, shi en ik bekijken het allebei van een andere kant.

Ik ga er vanuit dat de angels alleen controleren op het ip adres, en Niet op de gebruiker.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Viva Angel5 schreef op 19 augustus 2008 @ 22:49:

[...]

Dat is vanavond besloten, omdat er onder een aantal blijven posten die geen eigen nick hebben.

En wat betreft de anonimiteit: ik controleer alleen of er een bestaande nick aan het IP hangt, verder niks. Bovendien hebben alle angels beroepsgeheim in deze, want als we wat met de informatie doen is het schending van de privacy.

Maar wat is daar nou erg aan dan?

Dt er iemand post die geen eigen nick heeft? Ik snaputnie.
quote:shining schreef op 19 augustus 2008 @ 22:47:

Eens, ik stel dan ook voor om de biechts dan vanaf nu pas te controleren en niet de biechts die al geweest zijn.

Toch blijf ik het raar vinden want de anonimiteit is dan wel weg en het vertrouwen in het topic dan ook.

Jammer!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Idd Iry, tijd zal het leren. En anders was het gewoon een leuk initiatief, maar niet haalbaar gebleken. Maar goed, al doende leert men enzo
Er zijn vivabiechters die het verziekt hebben met hun afzeikreacties.

Lekker anoniem iemand afzeiken is lekker makkelijk en laf. Heb dan in ieder geval het lef om iemand onder je eigen nick te grond in te trappen.
quote:jasmine schreef op 19 augustus 2008 @ 22:51:

[...]

Eens, ik stel dan ook voor om de biechts dan vanaf nu pas te controleren en niet de biechts die al geweest zijn.

Toch blijf ik het raar vinden want de anonimiteit is dan wel weg en het vertrouwen in het topic dan ook.

Jammer!!

Precies.

Gewoon vanaf nu deze ( in mijn ogen belachelijke regel) instellen en niet met terug werkende kracht posts gaan verwijderen.

En ja, natuurlijk is het vertrouwen nu weg. Dat van mij wel iig.
@ vief 5

En beter een initiatief nemen en wat proberen dan altijd binnen het kader blijven denken.

Dat siert jullie

Maar ik wens jullie toch sterkte met dit topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven