Ferry Mingelen, bedankt.....
donderdag 16 april 2015 om 10:40
Bij het lezen van de openingstitel op RTV Noord dacht ik dat het betrekking zou hebben op de aardbevingen.
Niet dus
Ferry Mingelen: 'Appingedam is zo'n streek waar niemand wil wonen'.
Mooie stad (ja, we hebben stadsrechten), alle voorzieningen, en gezellige mensen.
http://www.rtvnoord.nl/ge ... st.asp?v=34350&size=groot
Niet dus
Ferry Mingelen: 'Appingedam is zo'n streek waar niemand wil wonen'.
Mooie stad (ja, we hebben stadsrechten), alle voorzieningen, en gezellige mensen.
http://www.rtvnoord.nl/ge ... st.asp?v=34350&size=groot
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 16 april 2015 om 23:52
quote:MadameQetesh schreef op 16 april 2015 @ 11:23:
[...]
Tja en toch is het zijn mening.
Ik heb nog nooit voet in Vollendam gezet toch wil ik er nooit van mijn leven wonen door alle verhalen. Lijkt me een vreselijke stad.
Wanneer je er nog nooit geweest bent vind ik niet dat je kan stellen "Zo'n plek waar niemand behalve asielzoekers wil wonen."
Wanneer hij er geweest was had ie kunnen weten dat asielzoekers zich daar denk ik niet graag willen vestigen en dat de huidige bewoners zich daar prima vertoeven. En daarnaast stelt hij het als voldongen feit en niet als een mening.
En wat moet Nederland zonder de hangende keukens in Appingedam?!!
[...]
Tja en toch is het zijn mening.
Ik heb nog nooit voet in Vollendam gezet toch wil ik er nooit van mijn leven wonen door alle verhalen. Lijkt me een vreselijke stad.
Wanneer je er nog nooit geweest bent vind ik niet dat je kan stellen "Zo'n plek waar niemand behalve asielzoekers wil wonen."
Wanneer hij er geweest was had ie kunnen weten dat asielzoekers zich daar denk ik niet graag willen vestigen en dat de huidige bewoners zich daar prima vertoeven. En daarnaast stelt hij het als voldongen feit en niet als een mening.
vrijdag 17 april 2015 om 08:00
quote:Noesepoes schreef op 16 april 2015 @ 23:52:
[...]
Ik vind helemaal niet dat hij het als voldongen feit stelt. Op mij komt het gewoon als mening over.
Ik denk dat asielzoekers zich best in Appingedam willen vestigen. Ik denk namelijk dat het ze geen reet uit maakt waar ze terecht komen ze zijn allang blij dat ze ergens zijn waar het veilig is.
Zou wel mooi zijn dat ze ergens een plek krijgen waar ze accepteerd worden.
Hangende keukens van Appingedam??
Nooit van gehoord.
[...]
Ik vind helemaal niet dat hij het als voldongen feit stelt. Op mij komt het gewoon als mening over.
Ik denk dat asielzoekers zich best in Appingedam willen vestigen. Ik denk namelijk dat het ze geen reet uit maakt waar ze terecht komen ze zijn allang blij dat ze ergens zijn waar het veilig is.
Zou wel mooi zijn dat ze ergens een plek krijgen waar ze accepteerd worden.
Hangende keukens van Appingedam??
Nooit van gehoord.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
vrijdag 17 april 2015 om 08:23
quote:Noesepoes schreef op 16 april 2015 @ 23:52:
[...]
ik vind best dat ik niet overal geweest hoef te zijn om ene mening te hebben. Ik ben niet in het Kalifaat geweest, maar weet toch zeker, dat ik er niet wonen wil
[...]
ik vind best dat ik niet overal geweest hoef te zijn om ene mening te hebben. Ik ben niet in het Kalifaat geweest, maar weet toch zeker, dat ik er niet wonen wil
vrijdag 17 april 2015 om 08:55
http://nieske.blogspot.nl ... e-keukens-appingedam.html
De hangende keukens.
De hangende keukens.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"