help

07-08-2008 14:19 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
help me meiden....

Ben een maand geleden via mn werk in contact gekomen met een jongen van net 23.Ben zelf bijna 28,maar dat moet niet uitmaken toch????Er was bij ons iets kapot,hij kwam dat maken en we vielen als een blok voor elkaar.Na een uur telnrs uitgewisseld en na een half uur kreeg ik zn eerste sms:ik was super,hijw as helemaal weg van me en wilde gelijk naar me toekomen....omdat ik de vo;gende dag moest werken heb ik dat afgehouden,de daaropvolgende week heel veel gesmst en 3 x 2 uur lang gebeld.t klikte laten we maar zeggen.Een week na onze eerste ontmoeting eindelijk afgsproken,was ontzettend gezellig.Niets gebeurd alleeb gezoend en een beetjegerommeld op de bank..mn collega`s zeiden allemaal:nette jongen hoor......De week erna ben ik ,eigenlijk ongepland,blijven slapen en toen is er in een ietwat slaperige toestand wel het een n ander gebeurd.De dinsdag erna miste ik hem zo dat ik hem heb gebeld en naar hem toe ben gereden,ook al haat ik t om moe een stuk van een uur te rijden!We hebben een geweldige avond gehad en ik moest toegeven:Hij is mn hart aan t stelen!IN de 5 weken dat we met elkaar zijn omgegaan hebben we naast leuke dingen ook een x of 4 fikse ruzie gehad over kleine dingen.\hij is nl frequent coke-gebruiker en reageerde vrij wisselend op mij.Als we ruzie hadden gehad smst-e ik :schatje,kunnen we dit vergeten???En hij zei altijd ja,en dat hij t ook zo rot vond.Maar nu twee weken geleden haddenw e weer ergens woorden om,ook mijn schuld.Goedgemaakt die nacht in bed en toen ik zondags naar huis ging was alles goed.Alleen zat t me niet lekker ,ik wilde dinsdags naar hem toe om erover te praten.Dat was goed,alleen begaf mijn auto het.Ik zei dus dat ik woensdag zou komen en dat was ook goed.Toen ik vroeg:zullen we nog even bellen voordat we gaan slapen? zei hij:nee sorry,ik sliep al half.....

Mijn reactie was een beetje fel:Nou ja,in een relatie moet t van twee kanten komen,stuur al mn spullen maar op!

HIj:nee,je komt ze morgen halen en dan oprotten...

Mn hart brak,ik was in die 5 weken tijd echt om hem gaan geven en niet alleen voor de sex....

Alleen steeds als ik nu mn spullen wil halen en dat sms:ZEgt hij:nee vanaaf niet,ben zo druk sorry....en dat al 4 keer

Als ik bel neemt hij niet op dus ik weet t ook niet meer.Ik mag alleen komen als t hem uitkomt,toen ik vorige week dinsdag voor de deur stond deed hij niet opn terwijl hij me welgehoord heeft.3 kwartier voor niets gereden....

Afgelopen maandag stuurde ik een sms:mag ik ze anders laten staan,alleen dan krijg je mij er ook weer bij......zijn antwoord:even rust zoume geen kwaasd kunnen...zo vaag

Gisteren zat ik met mn vriendinnen op een terras en caro was t zo zat dat zij hem gebeld heeft.Heel gesprek en toen zei hij:ik ben klaar met haar want ze wil t alleen maar goedmaken....ja duh,das logisch toch?Caro zei toen:kunnen we dan zaterdag de spullen halen,ben jij van haar af en zij van jou.....zijn antwoord:IK weet niet of ik tijd heb dan....Caro:kunnen jullie t nog uitprate.....HIJ:als ze niet steeds had gezegd dat ze t goed wilde maken dan had ik ze een kans gegeven maar nu......ik vraag jullie meiden,wat wil hij nu?Opsturen doet hij niet,ik moet zelf komeb alleen wel als hij t bepaalt!en hij wil ook nog t liefstdat ik alleen kom......begrijp me goed,ik ben erg anti drugs dus als dat niet was verandert had t geen toekomst gehad.Maar nu ben ik nog wel behoorlijk gek op hem...zeg nou zelf:Iets wat op zondag en maandag nog geweldig is,hoe kan dat dinsdag over zijn?

Moet ik hem even met rust laten,afstand nemen????We fantaseerder echt urenover trouwen en kinderen...dus zover waren we al.Als ik nu 4 weken wacht met die spullen,ik moet ze wel echt terug,zou t dan nog goedkomen?wie heeft er ervaringen mee of nog beter wie weet hoe een man denkt in deze situatie
je maakt er meer drama van dan het is.
Je hebt vijf weken een relatie gehad met een notoire coke gebruiker. In die vijf weken heb je 4 x fikse ruzie gehad, kon de dokter lichtelijk zwangerschapshormonen terug vinden in je bloed maar ben je toch nog ongesteld geworden en zitten jullie nu al een hele tijd te bakkelijen over spulletjes. En Caro is zich er ook nog eens mee gaan bemoeien...

Dit is net Days of our lives!
Ik heb voor jou 2 verhalen en 1 advies. Mijn allereerste vriendje was een drugsgebruiker. Na 2 maanden gebeurde er iets waardoor ik zei of je kiest voor je drugsleventje of voor mij. Natuurlijk zei hij dat hij voor mij koos.. hij heeft daarna nog 3 maanden achter m'n rug drugs gebruikt. Ik heb het toen uit betrouwbare bron gehoord, want al die andere mensen die dat zeiden tegen me, daarvan dacht ik dat ze dat dachten omdat hij dat nou eenmaal altijd deed. ik heb het toen uitgemaakt en omdat het m'n eerste vriendje was, heb ik volgens mij ongeveer een jaar of anderhalf lopen janken om die loser!

M'n laatste vriendje gebruikt voor zover ik weet geen harddrugs. Toch had hij ook die symptonen waar jij over verteld, vaag zijn, wisselende stemmingen, bepaalde altijd alles. Ook kon hij heel lief zijn en deed hij behulpzaam, maar als ik hem echt nodig had, dan was hij er niet.

Geloof me, uit ervaring weet ik dat het niet gaat veranderen. Hij is te vaag en bepaald alles. Kijk naar jezelf.. dat wil je toch niet zeker? Je zegt dat je 5 weken met hem omgaat, kap er nu mee, want 5 weken is makkelijk te verwerken, maar 5 maanden of langer niet. Dit is echt niet iemand waar je je energie in moet steken. Hij weet niet wat hij wil, nou zoals hij tegen jou zei, dat moet je tegen hem zeggen: OPROTTEN!
quote:Heyjij schreef op 08 augustus 2008 @ 13:33:

je maakt er meer drama van dan het is.dit is geen drama, alleen iemand die verliefd is geworden op de verkeerde gast en nu van ellende niet weet wat ze moet denken of doen!
Nog iets: mijn ex zei op een willekeurige vrijdag: we zetten er sowieso geen punt achter en ik wil jou ook niet kwijtraken. Zondag heeft hij het uitgemaakt. Zitten 2 dagen tussen. DE KLOOTZAK! En achteraf ook van die vage berichten.. ik wil dat het wel werkt! bah, ik word er misselijk van!
Wat voor erfstukken heb je bij hem in huis gezet die je persé terug moet hebben ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
tja het is wel heel logisch om na vier weken zulke verwachtingen te hebben van zo'n relatie
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 00:48:

Wat voor erfstukken heb je bij hem in huis gezet die je persé terug moet hebben ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven