Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Een prachtige tuintafel voor £5

Met gietijzer, inklapbaar onderstel en rieten dienblad als tafelblad.

Ben er zo blij mee.

Pumps

Wie weet leest de wehkamp al jouw posts ook wel en dan gaan de prijzen ook vast omhoog.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 april 2015 @ 16:47:

[...]

Ooooooh, wat leuk. Die had ik nog niet gezien. Dit lijkt wel nieuw.Dat is een post uit 2012....
quote:O.L.L.A schreef op 17 april 2015 @ 16:53:

Ben er zo blij mee.

Pumps

Wie weet leest de wehkamp al jouw posts ook wel en dan gaan de prijzen ook vast omhoog. Stalker de stalker in groepsverband.....
Ik lees tenminste alles en blijf on topic.

En ik stalk niemand.
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 april 2015 @ 17:10:

En ik stalk niemand.Hou eens op met stalk beschuldigingen zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, heel verdacht dat constant leden van het viva forum op jouw posts reageren, heel verdacht op het viva forum..

Maar je doet nu hetzelfde als op het "een jaar geen kleding kopen" en het "wat draag jij vandaag" topic.

Doen alsof je beter bent dan de rest en de sfeer in een topic verzieken.

Heel jammer.

En eigenlijk zou ik je moeten negeren, maar ik vind dit een leuk topic, en ik vind het zo zonde dat je hier nu ook begint.
O.L.L.A schreef op 17 april 2015 @ 16:53:

Ben er zo blij mee.

Mooi ja, dat gietijzer, zag laatst een hele tuinset voor weinig maar past helaas niet in mijn auto. Dat is het nadeel van grotere stukken.
We gaan gewoon verder toch?
O.L.L.A.: wat gaaf die gietijzeren tafel voor 5 Euro. Das géén geld.

Snoesje666: Mooi servies!

Ik heb deze week (nog) niets gekocht. Ik houd me in. Maar ik heb mezelf voorgenomen om alleen nog maar voor "echte pareltjes" te gaan.

En dat dit topic de kringloopprijzen omhoog trekt? Nou dat lijkt mij niet. Ik denk dat de meeste mensen hier op zoek zijn naar de meest unieke, mooie en goedkope koopjes. En daar trots op zijn. En dat de meeste posters hier er ook niet teveel voor zullen en willen betalen.

En wie zegt dat ze (het kringloopwinkel-personeel) allemaal meelezen? Ik zal voor de zekerheid wel even naar ze zwaaien.
*zwaait even mee naar al het meelezende kringloopwinkel personeel*

Afgelopen week een supertrash jurkje en een Kuyichi spijkerjasje gescoord, beiden maar 5 euro
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 april 2015 @ 17:09:

[...]

Stalker de stalker in groepsverband.....Huh?
quote:miekemv schreef op 17 april 2015 @ 17:48:

O.L.L.A schreef op 17 april 2015 @ 16:53:

Ben er zo blij mee.

Mooi ja, dat gietijzer, zag laatst een hele tuinset voor weinig maar past helaas niet in mijn auto. Dat is het nadeel van grotere stukken.We hebben het in een taxi busje mee naar huis moeten brengen. Gelukkig zijn de taxi's waar ik woon maar £3 en we namen toch al de taxi naar huis dus die reken ik niet.
Hahahaha!

Hier wel een kringloopmedewerker maar denk je serieus dat ik tegen mn baas ga zeggen: 'Goh ik las op het viva forum dat we best de prijzen omhoog kunnen doen?' whahaha!
Die kringloopwinkel weet heus wel dat een antiekboer op maandagochtend met het bedrijfsbusje+reclame voor de deur staat. Die heeft het niet voorzien op het boek en de mayonaiseschaal waar ik naar op jacht ben.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 april 2015 @ 17:10:

En ik stalk niemand.

Oh, wow. Ik lees de dingen die ik drie jaar geleden heb gelezen echt niet terug.

Het is een kletstopic, dus kletsen we lekker door over de scores van de afgelopen dag/week.

Gegoogeld op marktplaats en verdomd, de schaal staat eindelijk er op !

Beschadigde voet, de prijs/waarde kan ik niet goed beoordelen. Helaas aan de andere kant van het land, en om 90 jaar oud aardewerk door de post te laten bezorgen ? Ik weet niet of dát verstandig is.
Snoesje jij doet altijd zulke leuke aankopen. Elke keer als ik weer iets van je lees of zelf aan het kringlopen ben dan hoop ik altijd dat ik ook iets leuks vind. Je bent wel mijn kringloopvoorbeeld geworden hoor.
ik heb onze cake topper, voor de bruids taart, gevonden!

Zo leuk!

Het wordt een winter trouwerij en nu heb ik twee egeltjes in bruidskleding gevonden.

Ik ben er ontzettend blij mee.

£1.49
Gefeliciteerd !!!

Hahaha, wat een leuk plaatje! Sonic ziet er niet echt blij uit
@Snoesje666 (en alleen aan deze is dit bericht gericht)

Het is leuk wat je post. Ik heb pas een gesprek over die schalen gehad met een gewone bezoeker en kenner.

Die heeft mij uitgelegd waar ik op moet letten. Dat houd ik voor mezelf.

De waarde van de originelen daalt namelijk heel erg als er een RE-make komt. Vergelijk het met een poster van een beroemd schilderij.

Die gewone bezoeker was een verzamelaar met weinig geld. Het gaf haar een rijk gevoel om zoiets te vinden. Dat zou ze moeten missen. Ze vertelde het aan mij, gewoon van haar enthousiasme voor die hobby. Dat wilde ze even delen.

Het zou jammer zijn als zij dat plezier zou moeten missen.

Ik heb zelf ook een paar speciale kopjes gevonden voor 0,20 per stuk. Terwijl ze anders voor 3,95 staan. Gewoon een setje gemist bij het prijzen.

Ik heb ze gekocht vanwege een speciale combinatie van materiaal en kleur. Ik kende ook de waarde ervan. Het kwam uit een opheffingsverkoop van een winkel. Voor een paar euro had ik echt een leuke verzameling bij elkaar.

Verder vind ik de aanvallen in groepsverband typisch iets voor dit forum. Het hoort er bij.

Ik had 10 overpotten nodig. Voor 2 euro had ik een hele set. Die potten.... laat maar staan. Ik zou graag een groepsfoto van jullie willen zien.

In wat voor realityshow zouden jullie passen? Dit laatste is wel voor de rest. Maar ik lees het waarschijnlijk toch niet. Ik sla heel veel berichten over.
Wie valt jou waar in groepsverband aan Pumps?
quote:Pumps_italiaans schreef op 18 april 2015 @ 12:17:

Verder vind ik de aanvallen in groepsverband typisch iets voor dit forum. Het hoort er bij.

Ik had 10 overpotten nodig. Voor 2 euro had ik een hele set. Die potten.... laat maar staan. Ik zou graag een groepsfoto van jullie willen zien.

In wat voor realityshow zouden jullie passen? Dit laatste is wel voor de rest. Maar ik lees het waarschijnlijk toch niet Ik sla heel veel berichten over.quote:Pumps_italiaans schreef op 17 april 2015 @ 17:10:

Wat is het nou? Lees je alles of sla je veel berichten over?

En je reageert gewoon raar, met je offtopic berichten, je "maar dat houd ik voor mezelf" en steeds klagen dat je hier gestalkt en aangevallen word. Ooit bedacht dat dat aan de toon / inhoud van jouw berichten kan liggen?
FairBack is leuk.

Eén van de medewerksters zet spullen voor Snoezekind achteruit, die mag hij meestal gratis meenemen.

Eerder werkte er een andere vrouw die voor mij materiaal opzij zette, voordat het de winkel in ging.
*iets met negeer*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven