Schoonmaakazijn katten
dinsdag 21 april 2015 om 10:40
Aangezien ik veel last heb van mieren op mijn balkon, heb ik mijn (inmiddels niet meer zo gezonde) planten weggedaan. Ik zie nog steeds een paar mieren lopen en kreeg ik als tip om het balkon schoon te maken met schoonmaakazijn.
Maar nou wil ik graag weten of schoonmaakazijn gevaarlijk is voor katten? Mijn katten liggen graag op het balkon en dan krijgen ze het toch aan hun vacht. Uiteraard zou ik eerst wachten tot het balkon weer droog is, maar weet iemand of het dan nog kwaad kan als het aan hun vacht komt en ze zichzelf daarna wassen?
Maar nou wil ik graag weten of schoonmaakazijn gevaarlijk is voor katten? Mijn katten liggen graag op het balkon en dan krijgen ze het toch aan hun vacht. Uiteraard zou ik eerst wachten tot het balkon weer droog is, maar weet iemand of het dan nog kwaad kan als het aan hun vacht komt en ze zichzelf daarna wassen?
dinsdag 21 april 2015 om 11:10
quote:miedo schreef op 21 april 2015 @ 11:09:
mierenpoeder is ook rommel toch?
Kom nou als je verdunde schoonmaakazijn gebruikt voor het balkon en je laat het drogen gebeurt er niks .
mijn kat drinkt zelfs een paar slokjes sodawater en die leeft ook nog zonder problemenWant soda is hetzelfde als schoonmaakazijn?
Kom nou als je verdunde schoonmaakazijn gebruikt voor het balkon en je laat het drogen gebeurt er niks .
mijn kat drinkt zelfs een paar slokjes sodawater en die leeft ook nog zonder problemenWant soda is hetzelfde als schoonmaakazijn?
dinsdag 21 april 2015 om 11:12
quote:miedo schreef op 21 april 2015 @ 11:09:
mijn kat drinkt zelfs een paar slokjes sodawater en die leeft ook nog zonder problemenDaarom gaf ik aan dat er mieren poeder is die niet schadelijk is voor hond/kat weet ik veel wat.
mijn kat drinkt zelfs een paar slokjes sodawater en die leeft ook nog zonder problemenDaarom gaf ik aan dat er mieren poeder is die niet schadelijk is voor hond/kat weet ik veel wat.
dinsdag 21 april 2015 om 11:18
quote:loulou39 schreef op 21 april 2015 @ 11:13:
Stuivers liggen hier inmiddels volop
Mierenpoeder schijnt ook giftig te zijn voor huisdieren en kinderen.
Ja dat klopt ik kan het busje niet vinden wat ik had zal wel op zijn.
Maar dat was niet giftig voor huisdieren.
Anders zo'n lokdoosje?
Hier zijn de stuivers nu uit de tuin aangezien hier iemand rond kruipt en alles in zijn mond stopt. Dus gebruik straks ook maar een lokdoosje wat ik verstop
Stuivers liggen hier inmiddels volop
Mierenpoeder schijnt ook giftig te zijn voor huisdieren en kinderen.
Ja dat klopt ik kan het busje niet vinden wat ik had zal wel op zijn.
Maar dat was niet giftig voor huisdieren.
Anders zo'n lokdoosje?
Hier zijn de stuivers nu uit de tuin aangezien hier iemand rond kruipt en alles in zijn mond stopt. Dus gebruik straks ook maar een lokdoosje wat ik verstop
dinsdag 21 april 2015 om 11:22