More Moredyke
dinsdag 18 november 2014 om 20:04
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:
Goede tijden Slechte tijden
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Goede tijden, slechte tijden
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Goede tijden slechte tijden
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
woensdag 22 april 2015 om 18:22
woensdag 22 april 2015 om 19:13
Zou het wel jammer vinden als familie Bouwhuis het veld ruimt. Anna vind ik wel leuk en lekker sassy. Alleen die Bianca vind ik echt minder. Nare stem en middelmatige acteerprestaties. Vind dat hele gedoe rond Bianca en die moeder van Tim ook echt rammelen aan alle kanten. Lopen zij elkaar vrolijk nog op de wang te kussen nadat Anton ALWEER het bed had gedeeld met haar. Welke échte vrouw zoent in godsnaam de minnares van haar man??? Welke lullo schrijft deze verhaallijnen in godsnaam? Had die trut allang de schedels ingeslagen met Anton erbij uiteraard. Van haar leven niet dat zij ook nog eens pannenkoeken gaat draaien in MIJN huis!
Ik krijg echt de neiging om GTST persoonlijk aan te schrijven hierover. Hallucinerende fantasten met pen in de hand daar zeg.
Ik krijg echt de neiging om GTST persoonlijk aan te schrijven hierover. Hallucinerende fantasten met pen in de hand daar zeg.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
woensdag 22 april 2015 om 19:30
quote:goddess23 schreef op 22 april 2015 @ 19:13:
Zou het wel jammer vinden als familie Bouwhuis het veld ruimt. Anna vind ik wel leuk en lekker sassy. Alleen die Bianca vind ik echt minder. Nare stem en middelmatige acteerprestaties. Vind dat hele gedoe rond Bianca en die moeder van Tim ook echt rammelen aan alle kanten. Lopen zij elkaar vrolijk nog op de wang te kussen nadat Anton ALWEER het bed had gedeeld met haar. Welke échte vrouw zoent in godsnaam de minnares van haar man??? Welke lullo schrijft deze verhaallijnen in godsnaam? Had die trut allang de schedels ingeslagen met Anton erbij uiteraard. Van haar leven niet dat zij ook nog eens pannenkoeken gaat draaien in MIJN huis!
Daar dacht ik ook aan wel een beetje raar nadat Anton weer een affaire had met zijn ex, dat de
ex moeder van Huilie Tim vrolijk rond dartelt in de woonkamer van de familie Bouwhuis.
Ik zou nooit van mijn leven haar in mijn huis rond laten lopen. Maar ik denk nu (zo voorspelbaar)
Nu BiJanka misschien de pijp uit gaat dat ze wilt dat Anton verder gaat met de moeder van Huilie
Zoiets denk ik net als in The B&B toen Katie Logan dacht dat ze niet lang te leven had haar man Bill
Spencer en haar zus Brooke aangemoedigd om een relatie aan te gaan.
Maar ik kan het mis hebben.
Daar dacht ik ook aan wel een beetje raar nadat Anton weer een affaire had met zijn ex, dat de
ex moeder van Huilie Tim vrolijk rond dartelt in de woonkamer van de familie Bouwhuis.
Ik zou nooit van mijn leven haar in mijn huis rond laten lopen. Maar ik denk nu (zo voorspelbaar)
Nu BiJanka misschien de pijp uit gaat dat ze wilt dat Anton verder gaat met de moeder van Huilie
Zoiets denk ik net als in The B&B toen Katie Logan dacht dat ze niet lang te leven had haar man Bill
Spencer en haar zus Brooke aangemoedigd om een relatie aan te gaan.
Maar ik kan het mis hebben.
woensdag 22 april 2015 om 20:11
woensdag 22 april 2015 om 20:18
woensdag 22 april 2015 om 20:26
quote:shockingblue schreef op 22 april 2015 @ 20:18:
Wat een bullebak is die schijthoofd ik ben geen fan van Prinsesje maar Poephoofd is echt gemeen.
En Laura is helemaal geen bemoeial ze ziet toch dat haar kleinzoon met iets zit.
de grote bemoeial in Moredyke is Zjanien ik kan dat mens wel schieten.Denk om je bloeddruk. Tis niet echt hè.
Wat een bullebak is die schijthoofd ik ben geen fan van Prinsesje maar Poephoofd is echt gemeen.
En Laura is helemaal geen bemoeial ze ziet toch dat haar kleinzoon met iets zit.
de grote bemoeial in Moredyke is Zjanien ik kan dat mens wel schieten.Denk om je bloeddruk. Tis niet echt hè.