Vies huis

24-04-2015 18:39 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Hotel, dat is mijn antwoord en neem je psychiater mee.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik geloof het niet, maar waarom ga je niet in de buurt in de b en b? Onder het mom van hebben we ook nog een beetje privacy.
Dan ga je er niét logeren. Of ergens anders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tja en dan is dat huis vies. Neem een hotel of blijf thuis.
Of in de auto slapen.
Gewoon op goedkope slippers lopen / douchen etc. en daarna weggooien.
quote:Feeksje1977 schreef op 24 april 2015 @ 18:43:

Tja en dan is dat huis vies. Neem een hotel of blijf thuis.ja ik moet wel , even een handje helpen met dingen. geen geld voor hotel op dit moment. dat bed lijkt me echt ranzig , maar zolang het maar geen kwaad kan dan is het goed.
quote:van-vert schreef op 24 april 2015 @ 18:48:

Gewoon op goedkope slippers lopen / douchen etc. en daarna weggooien.ja het gaat me ook vooral om de slaapkamer: bed en tapijt. de rest is makkelijker schoon te maken
Als het beddengoed maar fris is en dan trek je voor de rest goedkope slippers aan..

Tenzij de douche echt te ranzig voor woorden is dan zou ik daar ook niet gaan douchen.

Of je gaat idd naar een goedkoop hotel in de buurt..
quote:O.L.L.A schreef op 24 april 2015 @ 18:41:

Hotel, dat is mijn antwoord en neem je psychiater mee.haha nou zeg, het is er gewoon echt niet normaal vies. Er wordt denk ik eens in de paar maanden schoon gemaakt.
Hallo,

ik herken je angsten en heb voor zulke situaties het volgende hulpmiddel aangeschaft:

quote:welkeisnogvrij schreef op 24 april 2015 @ 18:48:

[...]

ja ik moet wel , even een handje helpen met dingen. geen geld voor hotel op dit moment. dat bed lijkt me echt ranzig , maar zolang het maar geen kwaad kan dan is het goed.Dan neem je zelf een schoon setje beddengoed mee..
quote:welkeisnogvrij schreef op 24 april 2015 @ 18:48:

[...]

ja ik moet wel , even een handje helpen met dingen. geen geld voor hotel op dit moment. dat bed lijkt me echt ranzig , maar zolang het maar geen kwaad kan dan is het goed.Je loopt hoogstens schaamluis op, of wordt gebeten door bedwantsen. Maar als je het zo vies vindt dan neem je een slaapzak en een kussensloop mee en gebruik je die.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
-
Oei, bij mij zitten er ook kruimels in de bestekla. Ben ik nu ook een vieze meid?
Als je bang bent voor een vies bed, neem dan een slaapzak en kussensloop mee. Douche heb je zo schoongemaakt tenzij die echt te ranzig voor woorden is.
Zoiets ben je bijvoorbeeld wel even zoet mee:

Ik heb een deja vu. Heb jij hier onder een andere nick eerder een topic over geopend?
Niet gaan of een hotel.
Shoot first, ask questions later!
quote:Hoezitdit schreef op 24 april 2015 @ 18:57:

Oei, bij mij zitten er ook kruimels in de bestekla. Ben ik nu ook een vieze meid?nee ik kom wel vaker bij mensen thuis die niet zo schoon zijn maar dit was wel het toppunt van viesheid
Bacteriën zullen niet zo'n kwaad kunnen, ik denk eerder dat beestjes vervelend kunnen zijn.
Een b&b oid is in Duitsland niet heel duur hoor, zeker als je buiten de toeristische gebieden zit.

Of je zoekt een schoonmaakster voor familielid en betaald die om voor jij komt alles te poetsen.

Of je gaat voor een luchtbed, slaapzak, kussensloop en kussen ipv een bed, en zet geen stap buiten het bed zonder slippers aan.

Of, als het echt te erg voor woorden is, dan zoek je uit of er niet nog ergens een tv-zender mensen met een vies huis zoekt, in de hoop dat die het gaan schoonmaken.
Als het echt zo smerig is, zou ik er niet eens gaan slapen. Maar ik zit dan ook tegen smetvrees aan.
Ik ging er niet eens slapen, maar ik kan heb dan ook een lichte vorm van smetvrees

Of je er ziek van kunt worden, weet ik niet.

Het kan, maar het kan ook niet zo zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven