Koning & Koningin
maandag 27 april 2015 om 10:54
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
maandag 27 april 2015 om 11:28
quote:Star schreef op 27 april 2015 @ 11:25:
Middelste meisje is het leukst. Hoe ze net lekker met open mond automatisch zat te zwaaien, prachtig Geweldig
Middelste meisje is het leukst. Hoe ze net lekker met open mond automatisch zat te zwaaien, prachtig Geweldig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 27 april 2015 om 11:30
maandag 27 april 2015 om 11:33
quote:Summerdance schreef op 27 april 2015 @ 11:30:
Kan iemand mij een schop verkopen?
Ik moet verf kopen bij de GAMMA maar mijn bank hangt zo vreselijk heerlijk
Verder vind ik de prinsesjes allemaal leuk
En zo fijn dat ze eens niet hetzelfde aan hebben Gamma is vanmiddag ook nog open toch. Dus blijf nog maar lekker hangen.
Kan iemand mij een schop verkopen?
Ik moet verf kopen bij de GAMMA maar mijn bank hangt zo vreselijk heerlijk
Verder vind ik de prinsesjes allemaal leuk
En zo fijn dat ze eens niet hetzelfde aan hebben Gamma is vanmiddag ook nog open toch. Dus blijf nog maar lekker hangen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 27 april 2015 om 11:35
Asjemenou. Is dit het nou? Koningsdag nieuwe stijl? Ik zet net pas de tv aan dus kom er net in. Het lijkt meer eens scheepsvaart docu dan een swingende Koningsdag nieuwe stijl.
Ben echt niet enthousiast. Kan nog niet goed zien wat Max draagt, maar dat is best sprankelijk.
De meisjes dezelfde kleding komt altijd weer ter sprake. Dit is een 'oude traditie' uit de de betere kringen. Vroeger was stof schaars en duur. Kleding ging van kind op kind. Maar als je het kon betalen, dan kon je iedereen in hetzelfde kleden. Een oud statussymbool dus.
Heb ik verder nog iets gemist??
Ben echt niet enthousiast. Kan nog niet goed zien wat Max draagt, maar dat is best sprankelijk.
De meisjes dezelfde kleding komt altijd weer ter sprake. Dit is een 'oude traditie' uit de de betere kringen. Vroeger was stof schaars en duur. Kleding ging van kind op kind. Maar als je het kon betalen, dan kon je iedereen in hetzelfde kleden. Een oud statussymbool dus.
Heb ik verder nog iets gemist??
maandag 27 april 2015 om 11:40