Koning & Koningin
maandag 27 april 2015 om 10:54
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
maandag 27 april 2015 om 13:07
maandag 27 april 2015 om 13:08
quote:mittie schreef op 27 april 2015 @ 11:01:
Wat schoolwerk gedaan, over de vrijmarkt gelopen, nu broodje rosbief eten en straks werken.
Ik vind feestdagen in het algemeen niet zo bijzonder. Daarnaast verdien ik 160% op feestdagen. Dus dat tikt lekker aan!160 maar? Wij krijgen hier 300% op feestdagen.
Wat schoolwerk gedaan, over de vrijmarkt gelopen, nu broodje rosbief eten en straks werken.
Ik vind feestdagen in het algemeen niet zo bijzonder. Daarnaast verdien ik 160% op feestdagen. Dus dat tikt lekker aan!160 maar? Wij krijgen hier 300% op feestdagen.
maandag 27 april 2015 om 13:09
quote:mittie schreef op 27 april 2015 @ 11:01:
Ik vind feestdagen in het algemeen niet zo bijzonder. Daarnaast verdien ik 160% op feestdagen. Dus dat tikt lekker aan!Gelijk heb je.
Ik vind feestdagen in het algemeen niet zo bijzonder. Daarnaast verdien ik 160% op feestdagen. Dus dat tikt lekker aan!Gelijk heb je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 27 april 2015 om 13:12
quote:Djuuls04 schreef op 27 april 2015 @ 13:09:
Het valt me op dat er wel meer interviewtjes zijn met de koninklijke familie en meer camera's dichtbij.
Mij ook, dat deed Bea nooit. Ff een woordje en dan keek ze er ook heel moeilijk bij,
Wat deed Maxima dat toch charmant. Even wat zeggen, leuk lachen en 'hartelijk dank'. Mooi.
Ik zou het niet kunnen zo'n ceremoniele rol. Wel bewondering voor.
Het valt me op dat er wel meer interviewtjes zijn met de koninklijke familie en meer camera's dichtbij.
Mij ook, dat deed Bea nooit. Ff een woordje en dan keek ze er ook heel moeilijk bij,
Wat deed Maxima dat toch charmant. Even wat zeggen, leuk lachen en 'hartelijk dank'. Mooi.
Ik zou het niet kunnen zo'n ceremoniele rol. Wel bewondering voor.
maandag 27 april 2015 om 13:13
quote:yasmijn schreef op 27 april 2015 @ 13:07:
[...]
Ja!
Die kleur is zo enorm mooi.
Nét niet te roze en wel warm.
Het staat haar ook zo prachtig.
Wat heeft zij toch een goede smaak.
[...]
Ja!
Die kleur is zo enorm mooi.
Nét niet te roze en wel warm.
Het staat haar ook zo prachtig.
Wat heeft zij toch een goede smaak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 27 april 2015 om 13:16
quote:sondra_74 schreef op 27 april 2015 @ 13:12:
[...]
Ik zou het niet kunnen zo'n ceremoniele rol. Wel bewondering voor.Dat vertelt hij toch net... Onderdeel van de nieuwe stijl om de media meer mee te laten kijken
[...]
Ik zou het niet kunnen zo'n ceremoniele rol. Wel bewondering voor.Dat vertelt hij toch net... Onderdeel van de nieuwe stijl om de media meer mee te laten kijken
maandag 27 april 2015 om 13:16
maandag 27 april 2015 om 13:17
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 13:15:
Met een uitkering van 3,5 ton per jaar kan iedereen een goede smaak hebben.
Nee hoor Beatrix kreeg ooit meer en kijk hoe zij zich kleedde, je maakt geen vergelijk.
En laten we het over die bloemetjesjurk en die flessengroene jurk met bolero's die er vandaag bij lopen ook maar niet hebben.
Wedden dat die jurkjes evenveel gekost hebben?
Met een uitkering van 3,5 ton per jaar kan iedereen een goede smaak hebben.
Nee hoor Beatrix kreeg ooit meer en kijk hoe zij zich kleedde, je maakt geen vergelijk.
En laten we het over die bloemetjesjurk en die flessengroene jurk met bolero's die er vandaag bij lopen ook maar niet hebben.
Wedden dat die jurkjes evenveel gekost hebben?