Jong en beginnende rimpels..
woensdag 22 april 2015 om 15:43
Ik ben 26 en zie al duidelijk dat ik rimpels begin te krijgen. Ik vind dit vrij jong en ik zou het liefst natuurlijk dit proces zoveel mogelijk willen vertragen nu het nog kan. Maar hoe doe ik dit? Antirimpelcremes kun je beter niet gebruiken onder je 30ste lees ik wel eens, daarnaast zou het ook niet veel doen. Beschermen tegen de zon, water drinken, niet roken.. Maar is er nog meer? En ben ik de enige of is het vrij normaal dat ik nog niet eens van de puistjes af ben en de eerste rimpels al zichtbaar worden?
12 but mature for my age
woensdag 22 april 2015 om 19:18
26 jaar jong en je gaat je nu al druk maken over een paar rimpeltjes die zich aan beginnen te dienen,tja jonge dame dat zal je toch niet kunnen tegenhouden,je kan het proces enigsinds vertragen door gezond te leven,maar probeer ook niet teveel te lachen want daar krijg je lachrimpeltjes van bij je mond en ogen,dus om dat te voorkomen: probeer zo vaak als mogelijk met een gladgestreken gezicht te kijken.
Maar kom op zeg!!!! doe effe normaal het hoort allemaal bij het ouder worden,en laat je niet volspuiten met allerlei rotzooi,want dat is helemaal geen porum met die kunstmatig opgespoten lippen/wangen/borsten etc etc etc etc etc etc.
want liever gewoon een rimpeltje,dan die kunstmatige tering zooi.
Je bent zoals je bent en de ander zal je moeten accepteren zoals je bent en eruit ziet,Zo niet dan flikkeren ze maar op.PUNT
Maar kom op zeg!!!! doe effe normaal het hoort allemaal bij het ouder worden,en laat je niet volspuiten met allerlei rotzooi,want dat is helemaal geen porum met die kunstmatig opgespoten lippen/wangen/borsten etc etc etc etc etc etc.
want liever gewoon een rimpeltje,dan die kunstmatige tering zooi.
Je bent zoals je bent en de ander zal je moeten accepteren zoals je bent en eruit ziet,Zo niet dan flikkeren ze maar op.PUNT
No Mercy
woensdag 29 april 2015 om 14:06
woensdag 29 april 2015 om 14:10
quote:viva-amber schreef op 22 april 2015 @ 17:38:
Ik had rond jouw leeftijd meer stress en zag er daardoor ten opzichte van nu ook slechter uit mbt huid. Weinig stress, goed en regelmatig slapen, niet roken, weinig alcohol, gezond eten en drinken (water en groene thee) heeft ook veel invloed. Mijn huid ziet er nu beter uit.Ja daar zit wel wat in denk ik. De ene dag zie ik er ook beter uit dan de andere dag..
Het gaat overigens voornamelijk om mijn frons maar ook om lachrimpels bij mijn mond. Ik heb misschien wel intense gezichtsuitdrukkingen
Ik had rond jouw leeftijd meer stress en zag er daardoor ten opzichte van nu ook slechter uit mbt huid. Weinig stress, goed en regelmatig slapen, niet roken, weinig alcohol, gezond eten en drinken (water en groene thee) heeft ook veel invloed. Mijn huid ziet er nu beter uit.Ja daar zit wel wat in denk ik. De ene dag zie ik er ook beter uit dan de andere dag..
Het gaat overigens voornamelijk om mijn frons maar ook om lachrimpels bij mijn mond. Ik heb misschien wel intense gezichtsuitdrukkingen
12 but mature for my age
woensdag 29 april 2015 om 14:18
TO, ik heb geen tips voor je die hier niet al staan, maar als het helpt... ik ben 27 en heb ook beginnende rimpels. Lijntjes onder mijn ogen, beginnende kraaienpootjes en lijntjes tussen mijn wenkbrauwen (ik frons veel). Ze vallen nog mee, en nadat ik van de eerste schok bekomen was denk ik er niet meer zo veel aan.
Misschien heel erg, maar ik heb foto's bekeken van vrienden rond dezelfde leeftijd, mezelf vergeleken met hun, en zij hebben het ook, dus raar is het niet.
Misschien heel erg, maar ik heb foto's bekeken van vrienden rond dezelfde leeftijd, mezelf vergeleken met hun, en zij hebben het ook, dus raar is het niet.
maandag 24 augustus 2015 om 17:43
Ik ben rimpelloos en over de 40/begin 40/net 40
Ik heb wel eens botox gedaan ja.
Maar ik heb vooral goede genen.
Niet roken en drinken en wat hydrateren hier en daar zal ook helpen. Verder doe ik er eigenlijk geen reet aan
Ik ben behept met een goede huid, das fijn, maar niet echt een verdienste ofzo.
Ik heb wel eens botox gedaan ja.
Maar ik heb vooral goede genen.
Niet roken en drinken en wat hydrateren hier en daar zal ook helpen. Verder doe ik er eigenlijk geen reet aan
Ik ben behept met een goede huid, das fijn, maar niet echt een verdienste ofzo.
maandag 24 augustus 2015 om 17:48