Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Ik stem voor fash' voorstel.

Beetje jammer voor degenen die serieus gebiecht hebben onder eigen nick (van mij stonden er geloof ik ook 2 of 3 tussen onder eigen nick), maar ach,d ie kan je als je daar behoefte aan hebt altijd nog een keer typen onder de nick ' vivabiecht', desnoods met vermelding van je eigen naam.

Ja, ik ben echt helemaal voor. Gewoon hup, weg ermee, alleen de vivabiechts over houden.

Angels en redactie, ik hoop toch dat jullie toons speech en de reacties daarop doorlezen, misschien staan er wel wat dingen tussen die de redactie eens zou kunnen overwegen bij het maken van de viva?
Dat je met Vivabiecht niet mag posten op een ander topic is bekend. Maar ik kan me voorstellen dat je per ongeluk staat ingelogd en dan post. En dan kun je het niet meer verwijderen. Zolang het per ongeluk is en de mensen het er gewoon bijzetten dat het een foutje is, zal ik geen actie ondernemen.
quote:tangerine schreef op 20 augustus 2008 @ 23:49:

Angels en redactie, ik hoop toch dat jullie toons speech en de reacties daarop doorlezen, misschien staan er wel wat dingen tussen die de redactie eens zou kunnen overwegen bij het maken van de viva?We lezen mee!
Wie wil even bij 'je grootste angst' de spelfout verbeteren in de topictitel?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 21 augustus 2008 @ 23:41:

Wie wil even bij 'je grootste angst' de spelfout verbeteren in de topictitel?

Sorry, ik had dit berichtje nog niet gezien, zag het pas net in het biechttopic, dankje!

Ik heb het aangepast!
Lief engeltje, please pas mijn plaatjes aan in de Bar. Ik ben weer te ostentatief
Ik zou niet weten hoe dat moet, sorry....kan ze wel verwijderen, maar dat kan je zelf ook

Enneeeeh gefeliciteerd Hela
Thanx Engel

Wel grappig om te zien dat Een op jouw pijler druk is en jij hier.....
Achja...verandering van spijs doet eten enzo
Gelukkig weet je collega 1 wel hoe hij/zij plaatjes moet verkleinen......
quote:Helaholalalala schreef op 23 augustus 2008 @ 00:31:

Gelukkig weet je collega 1 wel hoe hij/zij plaatjes moet verkleinen...... Van Harte Hela ! Ik heb de plaatjes voor je aangepast .
Haha dank Two Vertel mij ook ff hoe dat moet
quote:Viva Angel5 schreef op 23 augustus 2008 @ 13:26:

Haha dank Two Vertel mij ook ff hoe dat moet

Tuuk Five, is niet moeilijk hoor:

DE GROOTTE VERANDEREN VAN EEN PLAATJE:

In sommige topics zie je echt gigagrote plaatjes staan die helemaal buiten het bericht uitsteken. Dit kun je als volgt aanpassen:

1. Klik op "wijzig bericht

2. Ga in de [img] tag staan

3. Vul achter img in: =450,350

4. Dan staat er dus [img=450,350] deze grootte past precies in het scherm.

Die 350 kan natuurlijk verschillend zijn, dat ligt aan de verhoudingen van het plaatje. 450 is in elk geval de breedte-maximum.

Thanx girls, ik hoop dat ik het ook kan onthouden maar ja..... je weet het hè... de leeftijd
Verplaatst naar Gezondheid: "Sterilisatie of een beter idee?"
Verplaatst naar Lijf en Lijn: "Massage kiezen.. welke?"
hallo,

Zou je mijn stukje van you've once twice three times Hans Teeuwen misschien bij entertainment willen zetten? Dank je wel!!!
Ik heb het topic naar Entertainment verplaatst Monique_64!
Dank u dank u:)
Zal misschien wel een instinker zijn, maar mevrouw x zal denk ik beter op relaties thuis horen?
quote:Bloesie schreef op 26 augustus 2008 @ 02:03:

Zal misschien wel een instinker zijn, maar mevrouw x zal denk ik beter op relaties thuis horen?Mee eens! Het topic is dan ook verplaatst naar Relaties.
Mag mijn topic forumgewoontes gesloten worden? Het loopt heel anders dan ik bedoelde.
quote:Alana_x schreef op 27 augustus 2008 @ 16:47:

Mag mijn topic forumgewoontes gesloten worden? Het loopt heel anders dan ik bedoelde.

"Ze zei geen mevrouw tegen me".

Vanavond naar de Mac voor een troostburger?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Alana_x schreef op 27 augustus 2008 @ 16:47:

Mag mijn topic forumgewoontes gesloten worden? Het loopt heel anders dan ik bedoelde.Misschien kun je even terug komen om dan even wat duidelijker (aan mij bijvoorbeeld, ik heb niet op het gym gezeten) uit te leggen wat je dan wel bedoelde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven