Hoe dit laten werken zonder gedoe?

23-04-2015 12:27 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar dames...
quote:VitaNova_13 schreef op 30 april 2015 @ 13:15:

[...]

Nee, dat beweer ik helemaal niet. Ik heb al gezegd dat ik weet dat platonisch met elkaar omgaan, niet gaat lukken. En dat ligt niet alleen aan mij

En waarom nu?

Omdat hij dat nog steeds graag wil. Ik vind een paar maanden uitstel ook prima (beter zelfs, qua bezinking in canada) maar over een tijdje moet hij alweer op trainingskamp, en daarna begint het seizoen alweer. Dan zijn we zo een jaar verder. En dat wil hij niet, zo lang wachten.

Ben jij dan nu de verstandigste.

Door te zeggen nu even niet, kun veel ellende voorkomen en zet jij gelijktijdig een eerste stap in een stabieler leven.

Een weekend heen en weer Canada heb ik vaak genoeg gedaan, dat kan hij dus ook naar NL doen.

[...]

Nee, dat beweer ik helemaal niet. Ik heb al gezegd dat ik weet dat platonisch met elkaar omgaan, niet gaat lukken. En dat ligt niet alleen aan mij

En waarom nu?

Omdat hij dat nog steeds graag wil. Ik vind een paar maanden uitstel ook prima (beter zelfs, qua bezinking in canada) maar over een tijdje moet hij alweer op trainingskamp, en daarna begint het seizoen alweer. Dan zijn we zo een jaar verder. En dat wil hij niet, zo lang wachten.Zijn probleem dan toch? Dan zou ik gewoon zeggen "Sorry boy, dit is niet het goede moment, voor mij niet, en voor jou, met een zwangere vrouw die nu helemaal over haar toeren is, al helemáál niet. Dus ik werk daar gewoon niet aan mee. Punt."
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

[...]

En waarom nu?

Omdat hij dat nog steeds graag wil. Ik vind een paar maanden uitstel ook prima (beter zelfs, qua bezinking in canada) maar over een tijdje moet hij alweer op trainingskamp, en daarna begint het seizoen alweer. Dan zijn we zo een jaar verder. En dat wil hij niet, zo lang wachten.Jij ook niet.
Why own a room when you can build a house?
Klopt brownie.
Wordt gezellig, in Nederland. Hij die boze berichten van zijn vrouw krijgt, en jullie die flinke discussies krijgen tussen het neuken door. Ik denk dat het een debacle gaat worden.
Mot met to
Ligt hij niet allang in scheiding?
quote:VitaNova_13 schreef op 30 april 2015 @ 13:33:

Klopt brownie.

Tja, dan wil jij gewoon zo door rommelen en legt willens en wetens een bom onder zijn huwelijk.

succes er mee.
quote:julius schreef op 30 april 2015 @ 12:48:

[...]

Wil je beweren dat je denkt dat zijn bezoek zuiver platonisch blijft? Dat je niet hoopt dat er meer gebeurt dan alleen maar vadertje en moedertje spelen als dochter er bij is?Dat is precies waar zij op hoopt..... Vadertje en moedertje spelen, in bed of waar dan ook....
Ik zou zelf geen moment gezellig met iemand kunnen optrekken (laat staan méér) als ik zou weten dat hij zijn zwangere vrouw totaal overstuur in Canada heeft achtergelaten vanwege perikelen waaraan ik mede debet ben. Zo'n kerel zou ik wel zo'n waardeloze loser vinden dat ik daar echt niet leuk en aardig tegen zou kunnen doen.
Pekeja, je snapt het niet;

Dit is Echte Grote Liefde, en In Oorlog En Liefde Is Alles Geoorloofd. Dat TO en de CanaNees smoorverliefd zijn, daar kunnen ze niets aan doen. Echt niet. Niks. Nada. De wereld snapt het niet, maar dat is geen enkele reden om je aan te passen of rekening te houden met anderen, want Liefde. En dat is het belangrijkste.

Maar nogmaals; wij snappen het niet.

<sarcasme modus uit>
quote:pejeka schreef op 30 april 2015 @ 13:42:

Ik zou zelf geen moment gezellig met iemand kunnen optrekken (laat staan méér) als ik zou weten dat hij zijn zwangere vrouw totaal overstuur in Canada heeft achtergelaten vanwege perikelen waaraan ik mede debet ben. Zo'n kerel zou ik wel zo'n waardeloze loser vinden dat ik daar echt niet leuk en aardig tegen zou kunnen doen.Ach, ik zie alleen maar twee bungalow brains

[...]

Nee, dat beweer ik helemaal niet. Ik heb al gezegd dat ik weet dat platonisch met elkaar omgaan, niet gaat lukken. En dat ligt niet alleen aan mij.

Maar blijf vooral volhouden dat het belang van je dochtertje voorop staat. O en het belang van zijn ongeboren kind natuurlijk, dat ook.

quote:

En waarom nu?

Omdat hij dat nog steeds graag wil. Ik vind een paar maanden uitstel ook prima (beter zelfs, qua bezinking in canada) maar over een tijdje moet hij alweer op trainingskamp, en daarna begint het seizoen alweer. Dan zijn we zo een jaar verder. En dat wil hij niet, zo lang wachten.

Hij heeft bijzonder weinig te willen als jij aangeeft dat hij nu niet welkom is. Maar ja, aangezien je vooral met je muts denkt gaat dat niet gebeuren.

Ik wens je heel veel plezier die twee weken, en een boel succes met het enorme drama daarna. Ik hoop dat die paar wippies het waard zijn.
Wat zijn bungalow brains?
quote:hashtagbrownie schreef op 30 april 2015 @ 13:56:

Wat zijn bungalow brains?Een bungalow heeft geen verdieping, een woning vaak meerdere verdiepingen.
Vitanova, nog niet zo heel veel berichtjes geleden beklaagde jij je erover dat iedereen je maar zat af te fakkelen en dat je daar niks aan had, en dat je er meer aan zou hebben als mensen eens zouden zeggen "hoe nu verder".

Verschillende mensen hebben dat inmiddels gedaan. En over het algemeen komt het erop neer dat men stelt: rustig aan, zet eerst je eigen leven met je dochtertje weer op poten, laat die Canadees eerst thuis de scherven rapen en voor zijn zwangere vrouw zorgen en stel dat bezoek uit tot de gemoederen aan alle kanten weer wat bedaard zijn.

En wat doe jij er dan mee? Niks. Dus waarom wilde je dat advies dan hebben?
Ik zei dat ik me wilde richten op hoe nu verder. Ik vroeg niet hoe anderen dat zouden doen. Voor mezelf ben ik al een paar dagen aan het opschrijven wat ik voel, wat ik zou willen, wat de opties zijn met canada, wat de mogelijke consequenties kunnen zijn van elke 'zet'.

Ook omdat ik alles voor mezelf helder wil hebben als ik straks met hem praat.

Canada is nu ook op het punt van 'alles op tafel gooien, ookal wil ik/jij het niet horen, zeg het!'
Niet quoten, ik haal ze zo weer weg. Over het skypen straks (zijn berichtjes):
Hèhè. Dat werd tijd..
quote:VitaNova_13 schreef op 30 april 2015 @ 14:58:

Ik zei dat ik me wilde richten op hoe nu verder. Ik vroeg niet hoe anderen dat zouden doen. Voor mezelf ben ik al een paar dagen aan het opschrijven wat ik voel, wat ik zou willen, wat de opties zijn met canada, wat de mogelijke consequenties kunnen zijn van elke 'zet'.

Ook omdat ik alles voor mezelf helder wil hebben als ik straks met hem praat.

Canada is nu ook op het punt van 'alles op tafel gooien, ookal wil ik/jij het niet horen, zeg het!'

Canada gaat trouwen en krijgt een kind, dus wat dat betreft is het vrij helder. Jij wil sowieso niet daarheen en hij niet hierheen, dus dat was al klaar.

Aangezien je nu geen vriend meer hebt en met je dochter bij je ouders woont, zou ik me richten op het vinden van een huis en een stabiele omgeving voor je dochter. Daarna kan je verder kijken wat je nou eigenlijk wil met je leven.

Waar twijfel jij verder nog over?
quote:Jenette schreef op 30 april 2015 @ 13:37:

Wordt gezellig, in Nederland. Hij die boze berichten van zijn vrouw krijgt, en jullie die flinke discussies krijgen tussen het neuken door. Ik denk dat het een debacle gaat worden.Waarom zouden we discussies krijgen?
quote:VitaNova_13 schreef op 30 april 2015 @ 15:06:

Niet quoten, ik haal ze zo weer weg. Over het skypen straks (zijn berichtjes):

Translation: I'm done with the fucking teasing; just tell me you want me. Bad.
Heftig!

Gaat hij zijn keuze laten afhangen van wat jij nu zegt. Zeg jij ja, dan gaat hij voor jou, zeg jij nee dan gaat hij de boel daar lijmen

Hij moet onafhankelijk van jou een keuze maken, nu legt hij alle verantwoordelijkheid bij jou neer. Niet eerlijk.
O Canada heeft ook al gevoel voor drama.
Ik vind dit echt bijzonder lullig voor zijn zwangere vrouw, waarom toch trouwen en bezwangeren als het second best is?
quote:SaveTheDay schreef op 30 april 2015 @ 15:13:

Heftig!

Gaat hij zijn keuze laten afhangen van wat jij nu zegt. Zeg jij ja, dan gaat hij voor jou, zeg jij nee dan gaat hij de boel daar lijmen

Hij moet onafhankelijk van jou een keuze maken, nu legt hij alle verantwoordelijkheid bij jou neer. Niet eerlijk.Natuurlijk gaat ie niet voor TO. Dan heeft ie straks weer hetzelfde: een ex met een kind wat hij wederom nooit ziet. Hij wil alleen zeker weten dat er geneukt gaat worden als hij langskomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven