De mokerslag.....
vrijdag 22 augustus 2008 om 07:14
En nu gaat het licht echt uit bij mij.
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:59
Ik zag wel dat we allebei gebukt gingen onder druk en stress.
En daar individueel mee om gingen.
Dat heb ik meerdere keren gezegd en dat we daar iets aan moeten doen.
Maar ik dacht,komt tijd komt raad.
Maar geen tijd meer dus.
Ik ben zo boos,mag een ander een keer de kolen uit het vuur halen als ik het niet zie dat het zo hoog zat.
Dat deed hij niet en dat doet pijn.
Hoewel ik idd genoeg op mijn bord heb had ik liever dat hij het erbij gegooid had.
Iemand sparen is prima,maar niet als je daarna,de bekende mokerslag uitdeelt
En daar individueel mee om gingen.
Dat heb ik meerdere keren gezegd en dat we daar iets aan moeten doen.
Maar ik dacht,komt tijd komt raad.
Maar geen tijd meer dus.
Ik ben zo boos,mag een ander een keer de kolen uit het vuur halen als ik het niet zie dat het zo hoog zat.
Dat deed hij niet en dat doet pijn.
Hoewel ik idd genoeg op mijn bord heb had ik liever dat hij het erbij gegooid had.
Iemand sparen is prima,maar niet als je daarna,de bekende mokerslag uitdeelt
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:59
Dat laatste kan ik me zo voorstellen, Iry.
Het je niets aan hem gemerkt? Heeft hij nooit eerder laten vallen, dat hij het moeilijk vond? Dat zijn gevoel minder werd?
Zijn er andere dingen in zijn leven, die een aanslag doen op zijn gevoel?
Is er geen time-out mogelijk? Is er een ander?
Ik ken jou ook van het forum. Je bent een lieve, invoelende, genuanceerde vrouw. Ik heb bij Gaie gelezen over je gestrubbel met je eetstoornis. Toch kwam je altijd positief over (ondanks je verdriet), daar heb ik enorme bewondering voor.
Kan er iemand naar jou toe komen? Wees de komende dagen niet alleen, dat is bijna niet te doen.
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel
Het je niets aan hem gemerkt? Heeft hij nooit eerder laten vallen, dat hij het moeilijk vond? Dat zijn gevoel minder werd?
Zijn er andere dingen in zijn leven, die een aanslag doen op zijn gevoel?
Is er geen time-out mogelijk? Is er een ander?
Ik ken jou ook van het forum. Je bent een lieve, invoelende, genuanceerde vrouw. Ik heb bij Gaie gelezen over je gestrubbel met je eetstoornis. Toch kwam je altijd positief over (ondanks je verdriet), daar heb ik enorme bewondering voor.
Kan er iemand naar jou toe komen? Wees de komende dagen niet alleen, dat is bijna niet te doen.
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:02
Ja dat heb ik gehad,12 jaar lang.
En daarvan heb ik 10 jaar alles gegeven om het tij te keren.
Ellenlange gesprekken,pogingen gestreden....
en toen gaf ik het pas op,toen de laatste adem uitgeblazen was en ver daarna.
daarom kan ik er met mijn pet niet bij dat hij zegt dat 8 maanden geleden dit nog niet zijn gedachte was en nu het bijltje erbij neer gooit.
En daarvan heb ik 10 jaar alles gegeven om het tij te keren.
Ellenlange gesprekken,pogingen gestreden....
en toen gaf ik het pas op,toen de laatste adem uitgeblazen was en ver daarna.
daarom kan ik er met mijn pet niet bij dat hij zegt dat 8 maanden geleden dit nog niet zijn gedachte was en nu het bijltje erbij neer gooit.
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:02
Iry, als ik/andere iets voor je kunnen doen, trek hier dan aan de bel. Er zijn er genoeg die je willen helpen en steunen.
Bel nog een keer naar het ggz, of laat een ander bellen hoe groot op dit moment de noodzaak is.
Als ik wat kan doen dan hoor ik het graag. Ik wil ook voor je bellen. Je kan me altijd mailen op mijn nickname en dan hotmail erachter.
Heb je iemand bij je die je kan steunen?
Bel nog een keer naar het ggz, of laat een ander bellen hoe groot op dit moment de noodzaak is.
Als ik wat kan doen dan hoor ik het graag. Ik wil ook voor je bellen. Je kan me altijd mailen op mijn nickname en dan hotmail erachter.
Heb je iemand bij je die je kan steunen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

vrijdag 22 augustus 2008 om 12:10
Lieverd, het is heel begrijpelijk, misschien speelde dit al langer voor hem maar wat je zelf al zei, voor jou komt dit als een mokerslag. Dat heb je niet zomaar een plekje gegeven of geaccepteerd. Het is nog te onwerkelijk. Zou hij wel met iemand erbij willen praten?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:18
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:29