De mokerslag.....

22-08-2008 07:14 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu gaat het licht echt uit bij mij.

Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.

Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,

Dat het over is tussen ons.

Hij houdt niet meer van mij.

Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.

Ik ben kapot.

Ik heb geen enkele kracht meer.

Dit zag ik niet aankomen.

Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.

En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.

Houdt het een keer op voor mij....
Misschien als nu de druk bij hem van de ketel af is, kan hij nadenken wat hij echt wil. Je gezin verlaat je niet zomaar. Denk je dat dit impulsief kan zijn van hem, of is hij hier al langer mee bezig?

Zorg dat je om 9 uur het ggz belt of je hulp kan krijgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Eerst maar eens afwachten wat hij allemaal te vertellen heeft.

Het is niet eerlijk dat hij niet eerder met jou over zijn (afnemende) gevoel heeft gepraat...

Hij wist hoe je was toen jullie een relatie kregen, met al je problemen. Dat maakte jou tot wie je was en nog steeds bent.

Bleeeeh, kon ik maar wat meer tegen je zeggen, wat zinvoller. Maarja, kan alleen maar die stomme kutpoppetjes neer zetten
Vriend is thuis.

Hij troost mij maar is duidelijk dat de relatie niet te redden is.

Ik snap ook niet dat je je gezin zo verlaat.

ggz al gebelt.

Ik wordt zo door een hulpverlener terug gebelt,mijn behandelaar is er niet.

Ga nu met vriend praten.
Iry, ik ken je niet, maar de wanhoop spat van het scherm: dikke knuf! ik leef met je mee!
Hi meis,

wat ontzettend rot voor je! Hebben jullie al meer gepraat? Het is zo oneerlijk, zeker omdat je zoiets niet aan heb zien komen... Af en toe zul je misschien wel gemerkt hebben dat hij wat afstandelijker was, maar zoiets bedenk je niet. Hij heeft niets aangekaart, jij wist niet dat je zo hard voor je relatie moest vechten... Dat maakt het extra zuur voor jou, en je kids.

Heel veel sterkte, zal veel aan je denken!

Liefs
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Iry, wat erg... Hele dikke knuffel en heel veel sterkte!
Iry, ik kan het (heel cliché) alleen maar even in smileys verwoorden:

Sterkte.
Meid, wat een ellende

Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt door het gesprek met je vriend. Ik wens je veel kracht.
The time is now
Heej Meid!

Ow wat een vervelend verhaal! Ik vind het wel raar dat hij zomaar opeens niet meer van je houd. Komt het niet door de drukke periode? Dat het gevoel er even niet meer is en dat hij dat verwart met niet meer van je houden? Of is er meer wat erachter zit? Als dat zo is heb jij in ieder geval alle recht om dat te weten.

Doe rustig aan! Vraag wat er aan de hand is maar laat je er niet aan onde doorgaan. Wij vrouwen zijn nl heel erg sterk!

Pijn is onvermijdelijk, lijden is een keuze

Ik denk aan je!
Lieve Iry,

nu moet je naast het vechten dus ook nog eens extra sterk zijn...

Weet iig wel dat je naast je verdriet ook absoluut een goede moeder bent/kunt zijn hoor. Je ziet en erkent je probleem, werkt daar keihard aan, dat is wat een goede moeder doet!

Verder wil ik zoveel zeggen, maar weet het even niet. Weet uit eigen ervaring dat zoiets idd als een mokerslag kan komen, en dat je er nu heel verslagen bijzit.. Niet wetend wat te doen, en ik denk dat je het nu maar even over je heen moet laten komen. Straks nog een keer het ggz of de huisarts bellen, en heeel goed met je vriend praten, vragen naar het hoe en waarom, daar heb je recht op!

Heel veel sterkte, een dikke knuffel van Maroon
lieve Iry,

afschuwelijk! ik heb er verder niet veel woorden voor, ik weet niet wat ik verder kan zeggen. Zit hier echt met tranen in mijn ogen. Ik heb veel van je gelezen, en klinkt misschien vreemd maar heb daardoor het gevoel je een heel klein beetje te kennen. (Heel klein beetje dan he....)

Ook van mij een dikke Daar heb je misschien niet veel aan, maar ik kan ook niet meer.

Heel veel sterkte!! Ik denk aan je!
Meid, wat kut voor je .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Och Iry meisje Ik ken je al forummer verder niet zo goed, maar ik heb de afgelopen tijd dingen van je gelezen waardoor ik enorm veel respect voor je heb gekregen. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om hier mee om te gaan, naast de moeilijke dingen die je al moest bevechten.
Meis wat naar!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Iry , je beschreef je vriend altijd als een lieverd en ik geloof ook zomaar dat hij niet meer vechten kan en het er erg moeilijk mee heeft ..Als zijn liefde niet zo diep zat had hij het nooit zo lang vol kunnen houden . Ik kan me voorstellen dat je wilt gillen en wilt schoppen , bijten en verbaal uit wil halen dat hij je ten onder laat gaan , maar probeer dat niet te doen , lieffie .

Alssssssss je het aankan ( maar kan me voorstellen van niet ) geef 'm een aai over zijn bol van mij en zeg maar sorry dat ik z'n maaltijden heb verpest .

Alweer contact gehad met iemand van de GGZ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lieve Iry, ik open net dit topic en schrik me kapot. Uit de postings van de laatste tijd bleek zo duidelijk dat je moest vechten, en je was er zo hard mee bezig om eea te veranderen.

En ik kreeg de indruk dat hij je daarin zo goed steunde.

Maar kan het niet zo zijn dat het hem allemaal wat teveel is?

Misschien is het niet dat hij niet meer van jou houdt, maar dat de situatie niet meer te overzien is voor hem?

Kan me ook niet voorstellen dat dit het nu is, hopelijk komt er wat uit tijdens het gesprek, ik duim voor je dat er nog wat te redden valt. Sterkte!!!
[quote]blijfgewoonbianca schreef op 22 augustus 2008 @ 09:37:

Alssssssss je het aankan ( maar kan me voorstellen van niet ) geef 'm een aai over zijn bol van mij en zeg maar sorry dat ik z'n maaltijden heb verpest .

quote]

En ik.

Ben je al terug gebeld?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lieve Iry, weet even niet wat ik moet zeggen. Het is echt kut voor je, dat dit gebeurd. Meid, je hoofd staat er waarschijnlijk helemaal niet naar, maar probeer qua eten niet weer terug te vallen nu je net een klein beetje aan het opkrabbelen was. Je zult je energie nog nodig hebben, dus probeer iets binnen te krijgen (jouw eigen rantsoen).

Ik denk aan je en wens je veel kracht en sterkte.
*knuffel*
Ach, lieve, lieve Iry,

Vaak zie ik postings van jou op dit forum, waaruit een enorm gevoel voor humor spreekt. Ook kan ik uit jouw postings niets anders halen dan dat je een sterke vrouw bent. Je hebt zoveel tegenslagen overwonnen!

En nu dit weer...

Ik leef enorm met je mee...! Helaas kan ik vanaf hier je alleen maar een virtuele knuffel geven, maar weet dat je hier altijd een schouder kan vinden.

och lieverd toch, ik wilde dat ik iets voor je kon doen

kan alleen maar zeggen een hele dikke , en ik denk aan je

probeer asjeblieft toch een beetje te eten lieverd, je moet op krachten blijven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ach meid toch, wat een ellende...

Heel veel sterkte meid!
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven