Mode & Beauty alle pijlers

Hope in A jar

07-05-2015 19:30 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag de nieuwe renewed Hope in A jar gaan kopen.

Ik kom er maar niet achter of dit een antirimpelcreme is of een hydraterende creme.

Weten jullie dit?

Iris
Er zit iets van hyaluron in, dat is antirimpel.
Waarom zou je iets willen kopen als je nog niet eens weet waar het voor is?
Nu maar "hopen" dat het ook werkt dan.
Volgens mij beide:

http://www.paulaschoice.c ... y/_/renewed-hope-in-a-jar
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vond het een hele fijne crème ben inmiddels overgestapt naar full of promiss gezien mijn leeftijd ;)
quote:Enn schreef op 07 mei 2015 @ 19:38:

Volgens mij beide:

http://www.paulaschoice.c ... y/_/renewed-hope-in-a-jarReviews zijn niet echt positief.
Volgens Beautypedia een moisturizer met te weinig actieve ingrediënten, zie de link van Enn en zoek op renewed hope in a jar.

Ik zou sowieso geen dure crème kopen die in een potje zit, altijd een tube of pompflacon.
quote:beetjegek schreef op 07 mei 2015 @ 19:41:

[...]

Reviews zijn niet echt positief.

Nee, maar het doet wel beide.

Ik zou nooit zo'n prijzige crème kopen, en al helemaal niet nadat ik een keer een dermatoloog hoorde vertellen dat het merendeel van die crème-praat pure geldklopperij is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 mei 2015 @ 19:44:

[...]

Nee, maar het doet wel beide.

Ik zou nooit zo'n prijzige crème kopen, en al helemaal niet nadat ik een keer een dermatoloog hoorde vertellen dat het merendeel van die crème-praat pure geldklopperij is.

Het doet beide of het beloofd beide te doen?

Ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven aan een potje creme. Koop dan op z'n minst iets waarvan is aangetoond dat het werkt
quote:Desperate_Housewive schreef op 07 mei 2015 @ 19:47:

[...]

Het doet beide of het beloofd beide te doen?

Ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven aan een potje creme. Koop dan op z'n minst iets waarvan is aangetoond dat het werkt Ja welk serum adviseerde jij van de week nou ? Iets van no7 ben het topic kwijt ;)
Protect & perfect van no.7 idd en die kost maar 20 euro, de intense 30 zo uit mijn hoofd.
quote:Desperate_Housewive schreef op 07 mei 2015 @ 19:55:

Protect & perfect van no.7 idd en die kost maar 20 euro, de intense 30 zo uit mijn hoofd.Ah dankjewel !
Anything in a jar, zou je sowieso nooit moeten kopen. Wordt een broeinest van bacteriën, omdat je vingers nooit helemaal schoon zijn. Koop iets in een pompflacon of tube.
Ik kreeg er een heftige allergische reactie van met veel jeuk en schilfers tot gevolg. Voor mij nooit meer..
quote:Quinty schreef op 07 mei 2015 @ 20:22:

Anything in a jar, zou je sowieso nooit moeten kopen. Wordt een broeinest van bacteriën, omdat je vingers nooit helemaal schoon zijn. Koop iets in een pompflacon of tube.Klopt, maar als zo'n creme je goed bevalt kun je zelf ook een pompflancon kopen en de creme in 1x overdoen. Dan zit hij ook luchtdicht afgesloten en blijven de ingrediënten goed.
een directe vertaling naar het nederlands = glimlach = dus meer rimpels

dus ik zeg niet doen
Lorem Ipsum
Als je je handen wast en alleen zelf het potje gebruikt is er niets aan de hand.

Wel binnen 6 maanden opmaken dan.

Een potje maakt ook niet uit, omdat alleen bepaalde anti-oxidanten gevoelig zijn voor licht.

Andere (hydraterende) stoffen niet.

En de welk gevoelige stoffen zijn ingekapseld, dus die zijn lucht- en licht bestendig.
quote:Ksenija schreef op 08 mei 2015 @ 16:52:

Als je je handen wast en alleen zelf het potje gebruikt is er niets aan de hand.

Wel binnen 6 maanden opmaken dan.

Een potje maakt ook niet uit, omdat alleen bepaalde anti-oxidanten gevoelig zijn voor licht.

Andere (hydraterende) stoffen niet.

En de welk gevoelige stoffen zijn ingekapseld, dus die zijn lucht- en licht bestendig.

Ik hoopte al dat ik dit antwoord zou krijgen.

Ik ga het toch maar proberen, ik heb goede reviews gelezen.
Ik snap dit topic niet. Je had voordat je het opende al besloten het te kopen, aangezien je niks doet met de adviezen en antwoorden die je krijgt. Er staan zelfs slechte reviews hier en je reageert op 1 reactie over een potje (wat niet eens je vraag was) en zegt dan dat je hem gaat kopen
Ah DH ik heb in elk geval dankzij jou wel het intense serum besteld komt vandaag binnen ben benieuwd !
quote:Iris80 schreef op 09 mei 2015 @ 08:33:

[...]

Ik hoopte al dat ik dit antwoord zou krijgen.

Ik ga het toch maar proberen, ik heb goede reviews gelezen.Graag gedaan, hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven