Update: Blogklachten

06-05-2015 17:52 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.

Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.

Wat er tot nu toe is veranderd:

- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs

- de seks-items worden verwijderd

Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:

- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst

- het dataverbruik zal worden verbeterd

- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.

Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.

Met vriendelijke groet,

Lot

Community Manager VIVA‏
Even teruglezen. Volgens mij iets zoals bij Google, wat 'expliciete resultaten' blokkeert bij een selectie of zoekactie.
"Masturberen, hoe vaak doe jij het?"

"Zo verwen je zijn ballen"

Ik krijg er een Ikea-gevoel van ondertussen, van de schrijfstijl.

Gelukkig kwam ik op de reactiepagina een ander pareltje tegen:"Orale sex: de meest gemaakte fouten door vrouwen"

Die kan zo door naar "pijn aan je taalgevoel", maar dat is een andere discussie.

Ik blijf me verbazen over de mate waarin afspraken binnen Sanoma en met de leveranciers kennelijk nagekomen worden. Doet me ondertussen vermoeden dat de oorzaak van de misère niet zozeer in de tijdschriftenmarkt gezocht moet worden maar in de bedrijfscultuur.
quote:sandra1905 schreef op 09 mei 2015 @ 10:11:

wie is Plista?Iemand die van een erg lange vakantie geniet, zonder internet
quote:sandra1905 schreef op 09 mei 2015 @ 10:11:

wie is Plista?

Het bedrijf dat deze rommel regelt. 'Voor al uw doelgerichte digitale reclame'. Ik vermoed dat Sanoma daar een leuk contractje mee heeft, en dat het hele traject al voor langere tijd is vastgelegd. Plista wil daar natuurlijk niet in gaan zagen en Sanoma wringt zich in allerlei bochten om ons zo lang mogelijk aan het lijntje te houden. Als het contract afgelopen is, komt de redactie natuurlijk triomfantelijk met 'tadaaa, het is gelukt!'.

Bovenstaande is maar een vermoeden hoor. Het kwam in me op toen ik zag wat voor bedrijf Plista is.
Hier wordt uitgelegd wat plista is.

http://www.marketingtribu ... lista-nederland/index.xml

"Zowel de advertenties als ook de content suggesties worden getoond op basis van de herkenning van de bezoeker. Dat betekent dat de content suggesties én de advertenties specifiek toegespitst zijn op de interesses van deze bezoeker. "

Wat een BS.

Zouden ze hier meelezen? Zou wel leerzaam voor ze zijn.
.
quote:impala schreef op 09 mei 2015 @ 15:01:

"Zowel de advertenties als ook de content suggesties worden getoond op basis van de herkenning van de bezoeker. Dat betekent dat de content suggesties én de advertenties specifiek toegespitst zijn op de interesses van deze bezoeker. "

Wat een BS.

Zouden ze hier meelezen? Zou wel leerzaam voor ze zijn.Ze weten dat de forumbezoeksters de hele dag maar aan 1 ding denken..
Hoe kan ik met mijn kaalgeschoren *** al masturberend zijn *** oraal het beste verwennen?
Ik vind het wel knap dat ze daar achter zijn gekomen.

Wat een BS.

Zouden ze hier meelezen? Zou wel leerzaam voor ze zijn.
Ik denk dat er toch ergens een klein bugje zit in dat systeempje van ze. Dat ik totaal oraal gefixeerd ben klopt. Maar dat dat weinig met seks en alles met eten te maken heeft gaat niet helemaal goed daar beneden. Pun intended.

Wat een BS.

Zouden ze hier meelezen? Zou wel leerzaam voor ze zijn.Ach ze hebben er 1 op dr vier goed. Ik heb inderdaad gekeken voor een opslagruimte (reclame van shugard). Aangezien ik geen auto bezit en geen frequent bezoeket ben van de sekspijler blijft er nog 1 vraag over: wie zit er nog meer op mijn telefoon te internetten 😉?
Ja dat laatste vraag ik me ook af. Ik heb totaal geen interesse in welke vorm van internetseks dan ook, maar het wordt me te pas en te onpas door de strot geduwd. Maar goed dat ik geen 16 jarige ben want ik zou acuut een complex krijgen van het feit dat er blijkbaar méér dan 10 dingen zijn ( waarom anders een top tien...?) die vrouwen fout doen tijdens de (orale) seks en ik zou in mijn broek schijten (...) bij het idee dat ik anaal moest en dat daar blijkbaar een 7 stappenplan voor is omdat het nu eenmaal niet zo makkelijk gaat.
Wij domme vrouwtjes zijn op aarde om de man te behagen. Mocht je denken dat die tijd voorbij was dankzij de eerste en tweede emancipatiegolf dan heb je het mis. Ja je mag werken en ja op papier ben je gelijkwaardig, maar tussen de lakens moet je nog steeds een hoer zijn. Alles ter eer en vermaak van Hem met Zijn Ballen.
Ik scroll iedere keer net iets te ver door, en dan zie ik weer dat ballengedoe, of fouten die ik zou maken in bed. Als vrouw die vooral op vrouwen valt vind ik de ballen van een vent nog minder belangrijk dan het haartje dat op mijn kin groeit. Als het nou Jared Leto was zou ik een uitzondering maken.

Goed topic, ben blijkbaar niet de enige die zich ergert. Blij dat het veranderd wordt.
Beste forummers,

Gisteren heeft ook Plista de content aangepast dus jullie zouden nu geen seksitems meer tegen moeten komen onder aan de pagina. Mocht dit wel het geval zijn, graag hier even melden, dan kunnen we daar actie op ondernemen.

met vriendelijke groet,

Lot

CommunityManager Viva
Jippie het werkt hier! Al kreeg ik nu een smerige, vieze teek in beeld . Maar daar zal ik mee moeten kunnen leven. Bedankt!
Hier werkt het ook, halleluja.
Geen ranzige plaatjes. Wel twee items over 'sex': De workout van Zimra en een kerel met hoofdpijn. Het pubergehalte is dus nog wat aan de hoge kant.

Nu even f5'en... Nope, hier gaat het nog niet goed. Windows Phone.

Aanvulling: op mijn Windows Tablet gaat het wél goed.
Nog steeds verschillende seks items. Nu '10x betrapt tijdens sex'. F5... Daar is de orale sex meest gemaakte fouten weer. Android tablet.
quote:minnim schreef op 12 mei 2015 @ 14:12:

Nog steeds verschillende seks items. Nu '10x betrapt tijdens sex'. F5... Daar is de orale sex meest gemaakte fouten weer. Android tablet.Ik heb dit doorgegeven aan Plista. Ze gaan er meteen naar kijken. Het is een probleem dat zich enkel op mobiel & Tablet lijkt voor te doen. Bedankt voor het doorgeven!
Ik zie ook nog seks items. Een goede sexbeurt... en Waarom ochtendsex....

Mac met Firefox.
Bedankt voor het doorgeven, maar het is zeker niet alleen mobiel en tablet. Heb nu:

"Hoezo, geen libido? Feiten en fabels over sex

Een goede sexbeurt? Nee bedankt!

Wehkamp kortings­code zorgt voor korting

Waarom ochtendsex altijd een goed idee is"

Lenovo Laptop, Chrome.
quote:CommunityManagerViva schreef op 12 mei 2015 @ 16:00:

[...]

Ik heb dit doorgegeven aan Plista. Ze gaan er meteen naar kijken. Het is een probleem dat zich enkel op mobiel & Tablet lijkt voor te doen. Bedankt voor het doorgeven!Ook op de pc hoor.
Ik heb oa Erotische Verhalenwedstrijd: Zanzibar. Met 2 naakte Barbies, zittend op elkaar.

Maar dat is niet Meldenswaardig?

iPhone.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven