Napraattopic 28

26-04-2015 12:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 10 mei 2015 @ 09:19:

[...]

Nope. Ik heb bij de Lidl twee siliconen 'stoommandjes' gehaald voor in de magnetron. (kommaarkommaarkommaar hahahahaha)

Ideaal, stukje bevroren zalm in 3 minuutjes klaar. Zoete aardappel ook zo gepiept.

Dat is idd handig. Ik heb zo'n ding, maar dan met 3 lagen, ooit eens van mijn moeder gekregen en het werkt prima.

Life is short. Eat dessert first.
Ja of zoiets.

Weet ik veel hoe dat stomen in de magnetron werkt, lekker belangrijk. Het werkt als een zonnetje, je hoeft er geen vet bij te doen en zo gepiept, ik zeg winwin.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Dat wordt hier ook een magnetronmandje, dat is helder.

En mijn buurman is al bepaald niet "the brightest colour in the crayonbox", dus dat zal ie niet merken ;)
Hebben jullie dat trouwens ook weleens, dat je je verschrikkelijk ergert aan een forummer, niet om wat er gezegd wordt maar om de manier waarop?

Ik ga geen namen noemen, want ik weet dat het aan mij ligt en niet aan haar, maar er zit sinds kort iemand op het forum die me verschrikkelijk het bloed onder de nagels vandaan haalt door de toon van haar posts.

Ach, ik ga wel naar buiten, lekker de zon in. Hoef ik ook niet op mijn handen te gaan zitten.
Ik heb deze stoomkoker

Werkt ideaal, groenten in de ene bak, zal in de andere en je hebt er geen omkijken meer naar.

Ik heb hem al jaren. Het grote voordeel van zo'n stomer ipv een stoomoven vast in de keuken, is dat deze zo in de vaatwasser kan. Een vriendin van mij heeft een ingebouwde stoomoven en klaagde ook dat ze het eten meteen op moet dienen, want anders zijn de groenten zo weer koud. Zij miste de pannen die de groente warm hield. Daarbij vond ze het schoonmaken van dat ding ook geen pretje, zij heeft het mij echt afgeraden om er ook 1 te kopen.
Die heb ik ook MrsE. Fijn ding! Heb het al ruim 10 jaar idd heel fijn ook dat alles zo de vaatwasser in kan.
quote:hatsetats schreef op 10 mei 2015 @ 09:55:

Ja of zoiets.

Weet ik veel hoe dat stomen in de magnetron werkt, lekker belangrijk. Het werkt als een zonnetje, je hoeft er geen vet bij te doen en zo gepiept, ik zeg winwin.

ik schuif een stuk zalm ook wel eens in de magnetron, maar dan gewoon zo, zonder stoommandje.

zelfde voordelen: geen vet, geen omkijken naar.

dus ik vroeg me af wat het verschil is (qua smaak dan).
quote:aliva schreef op 10 mei 2015 @ 10:05:

[...]

ik schuif een stuk zalm ook wel eens in de magnetron, maar dan gewoon zo, zonder stoommandje.

dus ik vroeg me af wat het verschil is (qua smaak dan).Hoe doe je dat dan? Op een bord of in een bakje? Zonder water erbij? Droogt dat dan niet enorm uit?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Bieb2.0 schreef op 10 mei 2015 @ 10:05:

Die heb ik ook MrsE. Fijn ding! Heb het al ruim 10 jaar idd heel fijn ook dat alles zo de vaatwasser in kan.

Ik heb er zelfs 2, omdat de timerknop bleef hangen kreeg ik van mijn broer. Hij gebruikte hem niet meer.

Het fijnste vind ik dat ik er niet meer aan hoef te denken. Als ik een pan op het vuur heb staan moet ik erbij blijven en vooral niets anders gaan doen, want dan gaat het mis.
Heerlijke tompouce op!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 10 mei 2015 @ 10:23:

Heerlijke tompouce op!

Was dat je ontbijt op bed?

Wel versgemaakt toch?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Nouschi schreef op 10 mei 2015 @ 10:23:

Heerlijke tompouce op!O wat ongezond zeg..
Ik stem voor een Hats-recepten-topic! Wat een heerlijke dingen lees ik steeds!

Morrow, namen en rugnummers willen we.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Heb ik ook hoor Morro, bij een paar forummers zelfs. Het is net real life, je kan niet iedereen leuk vinden. En andersom zal dat misschien ook zo zijn. Negeren werkt het beste als je je niet wilt ergeren.

'Er zit een knop op je pc,

die helpt je zo uit de puree,

druk 'em in en ga maar mee,

de bloemen buiten zetten!!!'
quote:O.L.L.A schreef op 10 mei 2015 @ 10:29:

+1
quote:Solomio schreef op 10 mei 2015 @ 10:25:

[...]

Was dat je ontbijt op bed?

Wel versgemaakt toch?Ontbijt was broodje smeerkaas met jus. Ook lekker!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:O.L.L.A schreef op 10 mei 2015 @ 10:29:

Die lijnzaadwrap met rauwkost deed het em hè
quote:Nouschi schreef op 10 mei 2015 @ 10:31:

[...]

Ontbijt was broodje smeerkaas met jus. Ook lekker!

Oeh smeerkaas jij durft.! Veel te zout.. En die jus was toch wel vers hè van zelf geplukte sinaasappels..

en dan ook nog een tompouce opschransen waar moet dat heen met jou..
quote:aliva schreef op 10 mei 2015 @ 10:05:

[...]

dus ik vroeg me af wat het verschil is (qua smaak dan).Geen idee. Ik vind het handige dingen, niet te groot, zo schoon. Qua smaak gooi ik er altijd van alles bij, lekker met kikkoman bijvoorbeeld of kruidenazijn, balsamico. Laatst had ik er wat saffraan op gedaan, ook lekker. Of een lik sambal. Zalm kan wat dat betreft veel hebben.
quote:Nouschi schreef op 10 mei 2015 @ 10:33:

[...]

Die lijnzaadwrap met rauwkost deed het em hè

geloof het of niet, echt lekker! Kennisje van me maakt het vaak voor haar kinderen. Had nu casselerib erop, beetje mosterd, tomaat, komkommer, veel basilicum, peper, zout. Ook super met geprakte avocado.

(Alles is lekker met geprakte avocado, dat dan weer wel)
quote:Nouschi schreef op 10 mei 2015 @ 10:33:

[...]

Die lijnzaadwrap met rauwkost deed het em hè Haha, norivellen en zoete aardappelen, dat dan weer wel!
quote:diamond-gloss schreef op 10 mei 2015 @ 10:33:

[...]

Oeh smeerkaas jij durft.! Veel te zout.. En die jus was toch wel vers hè van zelf geplukte sinaasappels..

en dan ook nog een tompouce opschransen waar moet dat heen met jou.. Wel een linksgedraaide organic zelfgebreide pudding in de tompouce!
quote:hatsetats schreef op 10 mei 2015 @ 10:36:

[...]

geloof het of niet, echt lekker! Kennisje van me maakt het vaak voor haar kinderen. Had nu casselerib erop, beetje mosterd, tomaat, komkommer, veel basilicum, peper, zout. Ook super met geprakte avocado.

(Alles is lekker met geprakte avocado, dat dan weer wel)Klinkt idd lekker!
quote:Moiren_ schreef op 09 mei 2015 @ 23:26:

[...]

Voelt dit nou prettig? Sinds je van dat forum, wat je alleen maar vol stumperds en zeikerds vond zitten, af bent gezet zin je op wraak. In meerdere toics heb je dingetjes laten doorsijpelen. Is dit je ultieme wraak? geeft dit een goed gevoel? Wat is de reden dat je dit doet?

Ik mis weer van alles, maar ben blij dat ik het tegenwoordig maar bij 1 forum hou. Fora voor vrouwen = wespennesten

Alle moeders al goed verwend vanmorgen?
quote:Nouschi schreef op 10 mei 2015 @ 10:42:

[...]

Klinkt idd lekker!

3 eetl gebroken lijnzaad, 1 ei, 1 eetl water, goed mengen met wat zout. Bord licht invetten, drie minuten op 750Watt in (daar komt ie weer) de magnetron. Beleggen met wat je lekker vindt.

Door het ei/lijnzaad,engsel kun je natuurlijk allerlei kruiden of specerijen doen.

Lijnzaad is goed voor de poep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven