***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
MOrguh!

Esan woon jij ook in de buurt dan? (rondom amsterdam / haarlem?) Ik ga er bij de ikea ook altijd vanuit dat ze gwoon altijd alles op voorraad hebben, heb dat rondje ook weleens gereden!

Herkenbaar dat ontroostbare gillen, dat had Ole ook een paar nachten achter elkaar. Het gaat nu weer beter, hij wil alleen absloluut niet naar bed, dan is het echt gillen geblazen, terwijl hij eerder altijd gewoon zonder problemen lekker ging slapen.. ach het zal wel een fase zijn..
Mogguh! Ik heb heerlijk tot 9 uur uitgeslapen, hoefde er maar 1 x uit (om 6.00 uur) dus ik kan weer een beetje bijtanken van de afgelopen weken.

Muis, leuk een Bugaboo! Zand is mooi, ik vind de combi met bruin ook heel mooi. Toen ik hem kocht hadden ze die canvas kleuren nog niet, ik heb een antraciet met oranje, vinnem nog steeds mooi, maar misschien dat ik nog wel eens een nieuwe kap ga kopen. Ik vind die ecrukleurige kap ook heel mooi.

Lara, wat balen dat je weer last hebt van je gewrichten, fijn dat Puk weer wat opknapt.

Esan, wat naar dat Vincent zo gillend wakker wordt, ik zal ook blij zijn als Zahra al haar tanden heeft, want ze heeft er ook veel last van.

Fachat, wat een mazzel had je met die schoenen, ik dacht dat de opruiming al voorbij was, maar ga toch nog maar es kijken van de week, ik kom veel te weinig in de stad.
Jee wat is het hier rustig.

Hier alles ok. Man gaat al iets beter, Finn heeft redelijk goed geslapen en heeft ook veel minder diarree.

Ik heb Finn net ingeschreven voor de nieuwe creche, we krijgen komende week de papieren. De crecheleidster leek me een leuke meid en iedereen die daar was leek me ook leuk. Het is een of ander dorpsfeest, en ze hebben een stand.

Laten we hopen dat Finn het daar naar zijn zin heeft.

Lara, hoe gaat het met jezelf en met Puk?

Icke, had je een leuke dag gisteren?

Muis, hoe is het met je jongetjes?

Oh Muis, wij hebben ook een zand bugaboo, maar dan met donkergrijs aan de onderkant. Heerlijke wagen!

Esan, dat wakker worden vanwege tandjes hebben we ook net gehad. Gelukkig maar 2 nachten, toen was het over.

Even nog lekker van de zon genieten. Gisteren was het rotweer en nu is het ineens weer zomer.
Esan, wat naar dat Vincent zoveel last van zijn tandjes heeft !! Hopelijk komen ze gauw door !

En ja hoor, Belgie heeft een gouden medaille gisteren gewonen op het hoogspringen !! Dus we hebben toch twee medailles ! Beter dan niks alleszins !
Ik ben weer bij de levenden. Onwijs drukke dagen gehad en slechte nachten. Afgelopen vrijdag trouwde er namelijk een vriendin en ik was ceremoniemeester. Dus donderdag nog de hele dag op pad voor van alles en nog wat, vrijdag de hele dag in touw maar wel een heel geslaagde dag. Gisteren en vandaag een beetje bijkomen.

Verder gaat alles goed. Koen begint echt steeds beter te lopen. Leuk om te zien dat hij er lol in krijgt. Maar voor het snelle kruipt meneer nog wel.

Icke: Gefeliciteerd met jullie goede echo. Spannend en leuk dat jullie niet weten wat het geslacht van jullie kleine uk is. En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Een leuke dag gehad?

Mich: Hopelijk blijft jullie meisje nu gewoon lekker liggen.

Swis: Spannend een nieuwe creche. 3 maanden opzegtermijn is echt wel lang. Hopelijk kunnen jullie het op een akkoordje gooien... al moet ik zeggen dat ze hier ook niet heel happig daar op staan. Een vriendinnetje wilde een dag minder en zelfs daarvoor had ze gewoon twee dagen opzegtermijn.

Beterschap voor je man trouwens.

Lara: Denk je dat de koorts van puk door de prikjes komt? Bij deze prik komt de koorts toch meestal pas na 7 dagen? Beterschap voor je gewrichten. Hopelijk gaat het snel over.

Framboos: Wat hebben jullie toch een mooi meisje om te zien. En zo te horen groeit ze ook lekker. En over het slapen met een kindje in bed. Ik viel ook wel in slaap tijdens de bv en er gebeurde echt niets. Idd moederinstinct.

Muis: Jouw nachten zijn echt niet fijn. Slaap je overdag ook altijd met de jongens mee? Ik slaap eigenlijk elke dag dat ik thuis ben met Koen mee. Heerlijk maar ik heb het ook echt nodig.

Leuk dat je een Bugaboo besteld hebt. De jongens gaan toch vanaf februari naar de pz? Dan heb je alle tijd om met Ernie en de bugaboo er op uit te gaan. Genoeg gebruik dus

Witch: Gefeliciteerd met jullie goud. Het was spannend om te zien of ze het zou halen.

Drop: Lekker weekend gehad in Haarlem?

De rest ben ik weer ff vergeten. Volgens mij dalen mijn hersenen ook steeds verder af naar mijn buik. Krijg echt weer flink last van zwangerschapsdementie.

Lekkere avond allemaal
Esan, wanneer is Feline weer terug? En wanneer begint de school weer?

BM; leuk dat je even aanwipt. Goh zeg, zwanger en ceremonimeester. Lijkt me est pittig!

Fijn dat het weer wat beter gaat in huize Swissie zeg. Jij nergens last van? Goed dat je een stand van de creche hebt gezien en dat het er leuk uit ziet.

Puk is weer helemaal beter en bij mij gaat het allemaal wel. Hij kan trouwens het geluid van een vis nadoen als je het vraagt, ik lach me suf!
zwaai, zwaai!

Vandaag lekker een Ole/mama dagje gehad. We zijn met zijn tweetjes naar Artis geweest en het was echt erg leuk! Ik heb Ole gewoon zelf laten rondlopen en hij keek echt zijn ogen uit. Hij was echt ontzettend aan het genieten! Vooral de wilde honden en de apen vond hij geweldig! Wel grappig, hij noemt alle dieren aap!

Zo noemt hij alles wat hij lekker vindt ijs!

Mooie foto's van Livia weer Framboos, tis idd een mooie meid!

Wat fijn dat het stukken beter gaat met Finn en dat Puk ook weer helemaal de oude Puk is!

Hoop wel dat jouw gewrichtspijn ook snel weer over is Lara!

Als je kan, moet je een filmpje maken van Puk de vis, is leuk voor later!
Buitenmeisje fijn om te horen dat alles goed gaat. Pittige dag, ceremoniemeester en dan ook zwanger.

Lara, blub, blub???? Wat een knap ventje. Dat is weer een zorg minder nu Puk weer lekker in zijn velletje zit. Nu jij nog.

Feline komt morgenavond weer. Wel zo gezellig. Nog een week vakantie en dan moeten we alle twee weer naar school.

Fachat, Haarlem is voor ons dichterbij dan A'dam maar we waren daar in de buurt. Wonen net boven Den Haag.

Finn ook weer beter, jippie!!! Zieke kindjes is gewoon niet leuk.

Vincent is weer in evenwicht. Vanmorgen liep hij tegen het bureau van Feline op ...... bult. Net kletterde hij van de stoep zo tegen de auto .... bult aan de andere kant van zijn hoofd. Morgen maar even een helmpje op doen
Wow nog een week vakantie?

Kaj heeft er alweer 2 weken school op zitten!

Die arme Vincent, wat een pechdag!
Oei wat een brokkenpilootje was Vincent vandaag zeg... Zet je weer eens wat nieuwe foto's van hem op msn? Ik ben erg benieuwd hoe hij er nu uit ziet.

Geniet nog even van je vrije week!

Goed idee van dat filmpje Fachat. Dat soort dingen vergeet ik steeds en dat is echt zonde.
pfffff...........sprongentijd????????!!!!!!

Ruben slaapt al twee nachten rampzalig (zeg maar gewoon niet, en wij dus ook niet) en het is nu ook weer hommeles.........arme joch is ook nog verkouden.....

Ik heb dejavu gevoelens, help!!!!

Dank voor jullie felicitaties!
Och Icke-meisje toch...!

Hup Ruubje, gewoon lekker slapen. Je kunt het!
He bah Ickje, HET IS EEN FASE ICKE, HET GAAT WEER OVER! Hij heeft vast last van zijn tandjes of een slechte droom!

En hij is ook nog eens verkouden, dat slaapt ook niet lekker!

Je zult zien dat hij (en jij) vannacht en anders zeker morgennacht gewoon weer lekker slaapt!
Wow wat wordt de mooie Luna ook al weer groot zeg! Leuk om te zien hoor!
Ik heb het ook even gezien. Wat een mooi groot meisje is ze al zeg. En wat een bos haar!

Fachat: hebben jullie het opgedeeld en is je man met Kaj op stap gegaan?

Jippie! De droger doet het ineens weer!
nee Kaj had een feestje, dus die had het druk genoeg!
Goedemorgen!
Leen : wat een mooie bos haren heeft Luna !!

framboosje : mooie foto van jou en Liv !!

Duimen jullie voor me vandaag dat ik de baan krijg?
Witchke ik vind dat ze je de baan echt moeten geven. Je bent gemotiveerd, positief en het belangrijkste nu ben jij eens aan de beurt, je hebt lang genoeg gezocht (tsjakka!).

Laar, stomme upload ik ben al een paar dagen aan het stoeien maar het lukt voor geen meter. Vanavond maar eens kijken of man kan helpen.

Ick helemaal vergeten, nog gefeliciteerd. Hier ook bare nachten. Vincent is nu ook aan het hoesten. Het zullen dus wel zijn tanden zijn. De andere keren had hij dat hoesten ook en met zijn 8 tanden heeft hij er nog een aantal te gaan.

Kun je Ruben niet even zoet houden met een dvd zodat je even kan bijkomen?
Hola chicas!

We hadden een virus op de laptop, dus ik was even afwezig!

BM, een dikke pluim voor jou! Zwanger zijn en ook nog de ceremoniemeestertaak op je nemen, knap hoor. Ik ben ooit een keertje ceremo geweest en ik doe het nooit meer! (wat een hondenbaan!)

Lara, fijn dat Puk weer is opgeknapt! Hoe is het met de gewrichten?

Witch, succes! Jij krijgt de baan!

Gister zijn we met de mannetjes naar de kinderboerderij geweest en het was zo leuk! Hugo heeft flink rondgestapt bij de cavia's en de parkieten (vond ie blijkbaar leuk) en Steijn vond alle beestjes mooi.

Ik zit alleen nu met twee zieke jongetjes in huis. Gisterochtend vond ik Steijn al erg snotterig, maar toen was hij nog in goede doen. Vannacht werd Hugo om de twee uur huilend wakker, maar viel na vijf minuten weer in slaap. (helaas deed ik er iets langer over om elke keer weer in slaap te komen. ) Vanochtend was heel zijn slaapzak doorweekt! Arm jongetje! Ik denk echt dat hij daarom elke keer wakker werd vannacht. In ieder geval had ik vanochtend twee jammerende, witte, snotterige jongetjes in huis die zich helemaal niet lekker voelden. Tijdens het sinaasappelsap-drinken stortte Steijn in, dus ze liggen nu in bed. Hopelijk slapen ze vanmiddag nog een keer!
He bah muis zieke kindjes zijn niet leuk! Hopen dat ze opknappen van een extra slaapje vandaag!

Lara hoe is het nu met je gewrichten, vervelend hoor!

Ik heb er weer een werkweekend opzitten en ben nu tot vrijdag vrij, heerijk dus!

Vanmiddag gaan we naar een woonboulevard lekker ideeen opdoen en vanavond gaan we eten bij mijn broer, lekker dagje dus voor de boeg!

Morgenavond vertek ik vast naar Brussel en vanaf daar ga ik woensdagochtend dan naar Londen, heb er veel zin in. Zie er wel tegenop om Luna een paar dagen niet te zien maar goed ze is in goede handen natuurlijk.

Witchke tuurlijk duim ik voor je, hoe laat heb je het gesprek?
Beterschap voor de kleine muisjes hoor !!

Esan : hopelijk komen vincent zijn tanden snel door. Ik ben een gelukkig mens als ik dat zo hoor met tandjes. Xander heeft daar totaal geen last van gehad, zijn bekkie staat al vol.

Leen : veel plezier in Londen

Ik heb mijn gesprek om 14 u, hoop natuurlijk dat ik de baan krijg, ga het nu eens over een andere boeg proberen te gooien. Zeggen dat ik voor Xander zorg, en ondertussen om een goede baan zoek. En verder dat als ik werk Xander bij oma en opa blijft. Misschien helpt dit het jaar dat ik zonder werk zit te verdoezelen.
Witch, je bent me even kwijt! Waarom zou je niet gewoon zeggen dat je een heel moeilijke tijd na de geboorte van Xander hebt gehad? Het lijkt mij dat echt niemand het vreemd zal vinden dat je anderhalf jaar niet hebt gewerkt, omdat het gewoon even niet ging! Ik denk namelijk dat als je een smoesje verzint, het vroeg of laat toch uitkomt. Je zal zien dat je je een keertje verspreekt (zou mij zo kunnen overkomen!) en mijns inziens sta je dan echt voor joker.
Oh Witch, natuurlijk krijg je de baan! Succes straks! Krijg je trouwens meteen de uitslag of moet je daar nog op wachten?

Leen, veel plezier in Londen! Ik ben dol op Londen! A. en ik hadden het plan om volgende maand een weekendje samen te gaan, maar onze (lees: zijn) portemonnee is het daar niet helemaal mee eens. Helaas.

De minimannetjes slapen nog steeds...
Muisje : het zou om morgen te beginnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven