Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:paulaner schreef op 11 mei 2015 @ 20:27:

Oh help,, songfestival voorpraat, excuus voor de interruptie dames. Maakt niet uit hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2015 @ 20:31:

[...]

Dat ik dat niet gezegd heb he! Voor je het weet heb ik weer een ban aan de kont.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 11 mei 2015 @ 21:13:

[...]

Dat ik dat niet gezegd heb he! Voor je het weet heb ik weer een ban aan de kont.Geheel voor mijn rekening
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2015 @ 21:15:

[...]

Geheel voor mijn rekening gestaft!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
bookmarkpost
quote:Enn schreef op 11 mei 2015 @ 21:20:

[...]

gestaft!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Neuh, maar ik staf ook niet en dat weet je.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2015 @ 19:03:

De talloze reacties op sociale media over het diepe decolleté van Trijntjes Oosterhuis laat Tycho Boeker, de ontwerper van de Songfestival jurk koud. "Ik maakte me meer zorgen over het gezichtsnetje".

De vakman die ook bühnekleding maakt voor Hans Klok, De Toppers, Dolly Bellefleur en Within Temptation was op 5 mei onderweg met de sluier toen het pakketje door een stevige rukwind in de gracht vloog. "Verschrikkelijk! Er was geen bootje in de buurt om het pakje op te vissen. Mijn vader van tachtig wilde het water inspringen om het netje te redden. Vrienden zeiden, joh, dan koop je toch nieuw gaas en maak je snel een ander exemplaar. Maar dit gaas is zo specifiek, het was het allerlaatste stukje. Al het andere materiaal is of te grof of te klein".

'Ze kan nog een koprol maken met die jurk'

Uren later wist de ontwerper een bootje te mobiliseren om het pakje uit het water te vissen. Het netje is een onderdeel van de Songfestivaljurk die Tycho in zes weken tijd heeft ontworpen en gemaakt. Op sociale media zijn de suggesties dat tijdens het optreden haar borsten eruit floepen niet van de lucht. "Uitgesloten", zegt de vakman stellig. "Ze kan een koprol maken en dan nog zit de jurk goed". Hoe de constructie precies in elkaar steekt wil hij niet zeggen. "Dat is het geheim van de smid. Maar ik verzeker je dat de jurk perfect op zijn plek blijft. Het was even puzzelen. Stof reageert op zwaartekracht, daarom moesten we het materiaal slim knippen. Daarbij hebben we her en der ijzerdraad gebruikt, om de constructie goed te ondersteunen".

Ten eerste neem je dus een ontwerper die kostuums maakt en geen gala jurken, ik bedoel maar, dolly bellefleur?? Of zou trijntje stiekem een travestiet zijn.

En dan niet genoeg stof hebben... én het moeten doen met stukken ijzerdraad...

Echt die jurk zit van geen kant. Trijntje mag wel dubbelzijdig plakband meenemen.

Misschien komt er nog een pruik bij De dolly bellefleur pruik

quote:yasmijn schreef op 11 mei 2015 @ 19:19:

[...]

Ook niet. Tuurlijk kun je die ook hebben met een grotere eh voorgevel.

Elvira kon het ook.

Maar ja die hoefde dan ook niet te zingen.

Heb haar eens gehoord in een interview over haar kleding. Was nog een hele toer om te ademen blijkbaar. En ze werd idd met ijzerdraad bij elkaar gehouden.

Jezus wie is dát enge mens?
Huts!
quote:Enn schreef op 11 mei 2015 @ 22:23:

Neuh, maar ik staf ook niet en dat weet je. Je kunt wel meer zeggen
Ha Nous (en de anderen natuurlijk ook), ik heb net onze guilty pleasure bekeken.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 11 mei 2015 @ 22:48:

Ha Nous (en de anderen natuurlijk ook), ik heb net onze guilty pleasure bekeken.Was leuk hè! Ik heb hardop ergens om gelachen, wilde het hier neerzetten maar kon nog niet en nou weet ik het niet meer.
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2015 @ 22:55:

[...]

Was leuk hè! Ik heb hardop ergens om gelachen, wilde het hier neerzetten maar kon nog niet en nou weet ik het niet meer.Ja, ik heb ook erg gelachen. Mss moet ik toch maar op zondag gaan kijken, voor de gezelligheid.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik kom maar weer eens stoom afblazen over de manier waarop men elkaar aanspreekt hier op het forum.

In een topic waar tig keer 'de etiquette' wordt aangehaald notabene: 'Bén jij nou zo dom? Het klinkt alsof je echt niet verder bent gekomen dan lagere school ofzo.' 'Godallemachtig hey,' 'Dat heet etiquette. Hoef je niet te begrijpen.' Allemaal van mensen die naar eigen zeggen de etiquette zo goed volgen
Men is anoniem dus op internet kan en mag alles gezegd worden denkt men. Mensen bedreigen en de grofste beledigingen toewensen is tegenwoordig heel normaal op internet.
Ik heb even gekeken wat je bedoelde. Degene die dat schreef neem ik niet erg serieus omdat ze een beetje last heeft van tunnelvisie. Een andere mening dan de hare bestaat niet.
Ik haalde uitspraken aan van 3 verschillende personen. Maar ja, inderdaad, die ene heb ik al eerder zo mijn gedachten over gehad, over haar meningen en hoe zij dat verwoordt.
2 van de 3 heb ik er zo uit gepikt. En die denken idd dat ze zelf heel beschaafd en ontwikkeld zijn, mar uit alles blijkt dat dat niet zo is. vind ik altijd wel grappig om te lezen.
quote:Thordis007 schreef op 12 mei 2015 @ 10:14:

2 van de 3 heb ik er zo uit gepikt. En die denken idd dat ze zelf heel beschaafd en ontwikkeld zijn, mar uit alles blijkt dat dat niet zo is. vind ik altijd wel grappig om te lezen.Ja mooi is dat hè en dan heeft [...] haar zegje in dat topic nog niet eens gedaan..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-05-2015 13:26
Reden: provoceren, op de man spelen
% gewijzigd
quote:Thordis007 schreef op 12 mei 2015 @ 10:14:

2 van de 3 heb ik er zo uit gepikt. En die denken idd dat ze zelf heel beschaafd en ontwikkeld zijn, mar uit alles blijkt dat dat niet zo is. vind ik altijd wel grappig om te lezen.

Hmm, ga ook maar eens een andere bril op zetten, liet me er vandaag teveel door irriteren

quote:diamond-gloss schreef op 12 mei 2015 @ 10:22:

[...]

Ja mooi is dat hè en dan heeft onze [...] haar zegje in dat topic nog niet eens gedaan.. oh nou ben ik benieuwd wie dat is, kan er zo geen etiquetje op plakken
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-05-2015 13:26
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Het topic heb ik denk ik door..
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:diamond-gloss schreef op 12 mei 2015 @ 10:22:

[...]

Ja mooi is dat hè en dan heeft onze [...] haar zegje in dat topic nog niet eens gedaan.. Word ik geroepen?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-05-2015 13:27
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven