Ben ik écht zo'n trut?! Jullie advies graag...

22-08-2008 11:47 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Ik ben vooral benieuwd hoe lang P nog in the picture zal zijn.....nu word er nog over hem geruzied en voelt hij zich heel wat. Maar straks als alle gemoederen weer gezakt zijn...vind hij de zusjes dan nog zo boeiend?????
Nee joh, P is waarschijnlijk al druk aan het smssen en flirten met de beste vriendin van TO
Ik vind het erg vragen om problemen van T.O

Als deze jongen jouw gelijk leuk had gevonden was hij geen scharrel geweest van je zus .
quote:plompiedom schreef op 25 augustus 2008 @ 11:29:

Ik vind het erg vragen om problemen van T.O

Als deze jongen jouw gelijk leuk had gevonden was hij geen scharrel geweest van je zus .Ik zal nog even wat verduidelijken: mijn zus leerde P. kennen via haar werk; op het moment dat ze aan het daten slaagden, leerden P. en ik elkaar pas kennen. Het is dus niet zo dat deze jongen ons tegerlijkertijd heeft leren kennen.
quote:Bettyyy schreef op 25 augustus 2008 @ 11:35:

Het is dus niet zo dat deze jongen ons tegerlijkertijd heeft leren kennen.

Nee, je hebt gelijk. Hij flirtte en sms'te met de een terwijl hij neukte met de ander, dat is iets héééél anders.

Pfff, wie probeer je nou voor de gek te houden? Jezelf? Hij heeft gewoon geprofiteerd van zowel jou als je zus, lekker van twee walletjes eten zolang het kon. En jij bent inderdaad een trut als je daar, zonder rekening te houden met je zus, aan mee hebt gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven