Ben ik écht zo'n trut?! Jullie advies graag...

22-08-2008 11:47 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
ik zou het idee dat mijn vriend sex heeft gehad met mijn zus zo ranzig vinden dat dat mijn liefde direct zou bekoelen. Kortom, ik zou een punt zetten achter de relatie met hem.
Jij bent 14 en je zus is 16 of zo? Gokje?

Anyway, ik heb het gevoel dat dit allemaal wel weer overwaait. Zowel jouw gevoel voor P. als de verstoorde relatie met je zus.

Maarre... Nee, als MIJN zusje zoiets zou doen (ik ben 28, zij 24), dan zou ik niet echt amused zijn. Maar goed, call me old fashioned: ik hou er dan ook geen drie scharrels tegelijk op na...
Ik denk dat jij best wel wist dat het niet ok was wat je deed, anders had je dat wel meteen aan je zus verteld... Nu probeer je het voor mijn gevoel een beetje goed te praten.

Verder eens met Nina...
Betty, als ik jou was zou ik je zus even lekker laten afkoelen... ze heeft blijkbaar een beeld voor ogen dat alle mannen van haar zijn en van haar alleen... en als ze echt zoveel scharrels heeft als jij zegt, dan zal er vast wel een zijn die haar opvangt in deze zogezegde moeilijke tijd..

Geniet nou maar lekker van P. dat heeft zij daar ook gedaan... en als ze echt vind dat jij niks mag beginnen met iemand met wie zij gezoend, gesext, of geflirt heeft moet ze zich niet zo sletterig gedragen... dan blijft er voor jou ook nog wat te kiezen..

En buiten dit alles, heeft P. zelf geen keuze.?? Blijkbaar wil hij jou en niet je zus... nou das dan toch duidelijk!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Je hebt het in ieder geval niet erg handig en tactvol aangepakt ; maar dat mag vriendje ook aangerekend worden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
- een zus die drie scharrels tegelijk heeft

- een man die er geen probleem mee heeft te sexen met de één en te flirten met de andere zus

- jij die iets met een scharrel van je zus begint

ik vind jullie alledrie een trut. Grow up.
Nou, ik vind het niet echt netjes wat je gedaan hebt. Zoiets zou mijn zus niet moeten doen, maar ook een vriendin niet. Je had meteen open kaart moeten spelen! Toch vind ik ook dat als hij niet zoveel voor haar betekende (ze heeft daarna dus weer verschillende scharrels gehad), ze het jullie moet gunnen als jullie wel verliefd op elkaar zijn.
quote:AnnBritt79 schreef op 22 augustus 2008 @ 11:52:

Jij bent 14 en je zus is 16 of zo? Gokje?

Anyway, ik heb het gevoel dat dit allemaal wel weer overwaait. Zowel jouw gevoel voor P. als de verstoorde relatie met je zus.

Maarre... Nee, als MIJN zusje zoiets zou doen (ik ben 28, zij 24), dan zou ik niet echt amused zijn. Maar goed, call me old fashioned: ik hou er dan ook geen drie scharrels tegelijk op na...

Idd. Sluit me er helemaal bij aan.

Enneuh denk eens na of je wel een vent wil die twee vrouwen aan het lijntje houdt?
quote:kwikzilver schreef op 22 augustus 2008 @ 11:56:

- een zus die drie scharrels tegelijk heeft

- een man die er geen probleem mee heeft te sexen met de één en te flirten met de andere zus

- jij die iets met een scharrel van je zus begint

ik vind jullie alledrie een trut. Grow up.Beetje kort door de bocht. Het kan toch zijn dat hij eerst zijn lul volgde en daarna toch de andere zus leuker vond? En het is een scharrel. Geen vriendje. Voor haar stelde het waarschijnlijk niet zo veel voor. En ze zijn verliefd. Ze doet het niet om haar zus te pesten!
Ik vind jullie alledrie eigenlijk niet zo aardig.

De beste jongen flirt met jou maar heeft een paar uur later sex met je zus. Gaat met jou uit, maar laat je zus hangen. Je weet maar 1 ding heel zeker van hem, hij gaat vreemd. Prachtige basis voor een toekomst.

Je zus neemt het ook niet zo nauw met monogamie. Eigenlijk speelt ze met de gevoelens van anderen en ook haar reactie is zeer egoïstisch. Kinderlijk: die barbie van mij en zelfs al speel ik er niet mee, je blijft eraf.

Lekker in haar sop laten gaarkoken.

En jij bent ook niet brandschoon. Maar dat hoef ik je niet uit te leggen. Het is sec natuurlijk een beetje achterbaks om onder iemands ogen en achter iemands rug om met diens date er vandoor te gaan. Ongeacht hoe die persoon (je zus in dit geval) zich gedraagt. Als je alleen daarnaar kijkt, kun je dan je eigen vraag (topictitel) beantwoorden?
Wat een puberverhaal.
Geen bijzonderheden
Mijn zusje kan (naar mijn idee) heel erg goed opschieten met de beste vriend van mijn vriend. Ik heb ooit moeten kiezen tussen die 2 jongens maar het feit dat ik hem leuk vind/vond maakt nog niet dat mijn zusje niets met hem mag, ik zou het alleen maar leuk vinden (getuigt van goede smaak en ik vind ze goed bij elkaar passen)
Is jullie achternaam Slet of zo? Trouwens, als mijn broer aan een vrouw heeft gezeten hoef ik haar niet meer. Had zij mij maar meteen leuk moeten vinden.
Nou, ik zou het zelf niet doen, althans ik zou heel hard proberen te voorkomen om het aan te leggen met 'scharrelen binnen de familie'. Maar ja, je zus ziet blijkbaar niet de ware in hem, dus wat dat betreft maakt het niet zo heel veel uit. Zou je het ook laten gebeuren als het, wat haar betreft dan, de ware zou zijn?

Denk hier eens over na: Als hij jou echt zo leuk vond en die eerste avond vooral met jou flirtte, waarom dook hij dan wél nog even het bed in met zuslief? (JAKKES)

True love of true needs?... ;)
Klinkt als een gevalletje wie z'n billen brandt... Misschien moet je hem maar laten kiezen waar hij mee verder wil. Beste keuze is afkappen met meneer P en voortaan niet aan de haal gaan met elkaars scharrels ;) M.a.w. niet alleen je doos achterna lopen !

Wat dat bereft inderdaad 3 trutten bij elkaar !
quote:Antonio schreef op 22 augustus 2008 @ 12:01:

Is jullie achternaam Slet of zo?

Nee, ze zijn gewoon stoer.

O nee, dat geldt alleen voor jongens....
quote:Antonio schreef op 22 augustus 2008 @ 12:01:

Is jullie achternaam Slet of zo? Trouwens, als mijn broer aan een vrouw heeft gezeten hoef ik haar niet meer. Had zij mij maar meteen leuk moeten vinden.
quote:toffifee schreef op 22 augustus 2008 @ 11:59:

[...]

Beetje kort door de bocht. Het kan toch zijn dat hij eerst zijn lul volgde en daarna toch de andere zus leuker vond? Ja dat kan. maakt hem dat tot een leuke man? En het is een scharrel. Geen vriendje. Voor haar stelde het waarschijnlijk niet zo veel voor. Maar ze heeft wel haar trots natuurlijk! En ze zijn verliefd. Ze doet het niet om haar zus te pesten! nee dat zou erbij moeten komen!
Jij bent ook lekker goedkoop, hij pompt je zus en daarna mag hij jou pompen, rara wat denkt hij?
quote:Ligeia schreef op 22 augustus 2008 @ 12:04:

Denk hier eens over na: Als hij jou echt zo leuk vond en die eerste avond vooral met jou flirtte, waarom dook hij dan wél nog even het bed in met zuslief? (JAKKES)

True love of true needs?... ;)Dat vraag ik mijzelf dus ook af. Als hij jou toen ook al leuker vond dan je zus, waarom had hij op die avond dan niet het lef om dat tegen je zus te zeggen? Of vond hij het wel een lekker idee, dat hij een tweede zusje achter de hand zou hebben als het met de eerste niks zou worden?
Kijk het is mijn ding niet (tja, doe even mee in popie jopietaal ), maar verder zie ik niet wat er zo fout is wat TO deed. Als haar zus een relatie zou hebben met P dan is het hartstikke fout, maar een beetje daten en er achter komen dat TO leuker is, tja thats life!

Ik begrijp de reacties daarom ook niet in de trant:"Dat zou mijn zus of vriendin niet moeten proberen"

Je zus kan er maar beter mee dealen en verder klaar ermee.
kan me de reactie van je zus goed voorstellen, volgens mij gaat het haar ook niet om de scharrel maar dat je haar hebt bedrogen. Als je direct tegen haar had gezegd dat je hem echt leuk vond was het anders geweest, grote kans dat zij zich had teruggetrokken van hem.

conclusie, niemand dumpen en aan je zus toegeven waar jij fout zat en om vergeving vragen
Om te beginnen is het natuurlijk vragen om problemen als je zonder openheid iets begint met een flirt van een familielid of vriendin. Je had haar eigenlijk al meteen moeten vertellen dat hij met jou had zitten flirten voor hij met haar in bed dook, en dat je hem leuk vond. Terwijl ze op vakantie was had je haar makkelijk via een smsje kunnen laten weten dat je met hem ging stappen, dan was de klap niet zo hard aangekomen.

Verder vind ik jongens die met de ene flirten en vervolgens met de ander in bed duiken, eigenlijk maar eikels. Zou er finaal op afknappen. Zeker als die ander mijn zus was.

Bedenk ook dat je zus altijd je zus zal zijn en dat een jongen met zo'n instelling nou niet bepaald geschikt relatiemateriaal is. Hij zal vroeg of laat zijn lul weer achterna gaan.
Raar verhaal. Ik vind je zus haar reactie zeer overtrokken, maar wat jij hebt gedaan was nou niet bepaald eerlijk richting je zus (en naar mijn mening jezelf vind dat je jezelf nogal te kort doet met scharrel van je zus maar goed) en zijn manier van doen zou mij niet aantrekken tot hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven