Ben ik écht zo'n trut?! Jullie advies graag...

22-08-2008 11:47 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
ik gok hier ook op mensen onder de 20 jaar... dus met andere woorden: waait allemaal wel over.
Bedankt voor jullie snelle reacties. Sommige ervan vind ik behoorlijk confronterend om te lezen, maar zijn wel eye-openers... Het is inderdaad verkeerd van me geweest uberhaubt met hem te flirten terwijl ik wist dat zus en P. zouden daten... En al helemaal om met hem af te spreken terwijl zij op vakantie was. Ja, achterbaks.. Ik weet het. Maar ik wist niet dat zus hier zó heftig op zou reageren...

Haar wraakactie: ze is zet onze gezamelijke vrienden tegen me op en ze zit (ja, het klinkt als een soap..) achter mijn ex-vriend F. aan... Ze hebben dit weekend afgesproken heb ik via via gehoord. Wat een verhaal... zucht.... Ze haat me zo.

Ik ben trouwens bijna 20 en mijn zus(je) is net 18 jaar.

Hoe is de stand van zaken: we negeren elkaar. Voor onze ouders is het best lastig.. Zoveel spanningen. Ik ga over 1,5 week uit huis en ga studeren. Zoals het er nu uitziet komt het binnen 1,5 week niet goed tussen haar en mij. Ik zou het graag willen, maar ik zie zo één twee drie niet hóe?

Liefs Betty
Ach, stond ík nog maar midden in het ONM-soapleven!...

*mijmer ende zucht*
quote:nukje schreef op 22 augustus 2008 @ 12:29:

ik gok hier ook op mensen onder de 20 jaar... dus met andere woorden: waait allemaal wel over.

Ik ben ook onder de 20 (19) maar met dit soort dingen hou ik mij niet bezig, wel belangrijkere dingen in mijn leven te doen.

quote:badmeester schreef op 22 augustus 2008 @ 12:12:

Jij bent ook lekker goedkoop, hij pompt je zus en daarna mag hij jou pompen, rara wat denkt hij?Eeeeeeh, twee voor de prijs van een!
quote:Nina6 schreef op 22 augustus 2008 @ 11:52:

ik zou het idee dat mijn vriend sex heeft gehad met mijn zus zo ranzig vinden dat dat mijn liefde direct zou bekoelen. Kortom, ik zou een punt zetten achter de relatie met hem.Precies dezelfde gedachte. Gelukkig vallen mijn zus en ik nooit op dezelfde man...
quote:fleurtje schreef op 22 augustus 2008 @ 12:35:

[...]

Eeeeeeh, twee voor de prijs van een!

Precies! Hij is de lachende derde:)

Hebben jij en hem al sex gehad?
Ja, je bent een trut en je zus ook. Die knul loopt nu vast op te scheppen dat 'ie 2 zussen heeft geketst. Ik zou hem dumpen.
Denk inderdaad dat het vanzelf over gaat... Jullie hadden alledrie eerlijk moeten zijn. En dat heb jij nu gedaan (uiteindelijk).

Lekker laten gaan die reacties van je zus.

Over tien jaar lachen jullie er samen om... (dan zien jullie beiden in hoe kinderachtig e.e.a. was).
ik krijg het gevoel dat je (even los van wat je met P. verder doet) wil weten hoe je op dit moment het contact met je zus kan herstellen. Moeilijk lijkt me maar jij kent je zus beter dan wij allemaal dus probeer even zelf in te schatten hoe je nu het beste met haar om kan gaan.

Het lijkt mij dat je in ieder geval met haar moet gaan praten. Uitleggen dat je deze reactie niet had verwacht en dat je er samen uit wil komen. Succes ermee.
Weer lekker makkelijk dat hakken hè?

TO; ik zou erg aandringen op een gesprek met je zus. Kunnen je ouders of één van hen hier niet iets in betekenen? Of misschien zelfs je vriend, zodat hij uit kan leggen dat hij met je zus slechts wilde kezen en voor jou echt gevoelens heeft. Jullie moeten je hele leven nog met elkaar door.

Lukt dat niet, zou je een brief kunnen schrijven met hoe jij hebt gedacht, dat het nooit de bedoeling is geweest haar te kwetsen, je gevoelens voor die kerel oprecht zijn en je verkeerd ingeschat hebt, dat hij voor haar niets bijzonders betekende. En dan natuurlijk je wens om het in een gesprek goed te maken.

Dat je het niet al te handig hebt aangepakt, is duidelijk, maar je hebt geen moord begaan ofzo, dus laat je niet op je kop zitten. En ga verder met je lief als jullie dat beiden willen.
Niet netjes meis!

Maar... Soms kun je elkaar gewoon veel te leuk vinden. Ik zou wel bij mezelf te rade gaan wie je belangrijker vindt. Je zus of je scharrel/ potentieel vriendje. Het blijft familie tenslotte.

En daarnaast, vind je het echt zo'n fris idee dat hij eerst jouw zus heeft gehad (en daarmee bedoel ik echt gehad, iewl!) en nu jou? Ik zou me wel 4 keer bedenken!
quote:Bettyyy schreef op 22 augustus 2008 @ 12:30:

Bedankt voor jullie snelle reacties. Sommige ervan vind ik behoorlijk confronterend om te lezen, maar zijn wel eye-openers... Het is inderdaad verkeerd van me geweest uberhaubt met hem te flirten terwijl ik wist dat zus en P. zouden daten... En al helemaal om met hem af te spreken terwijl zij op vakantie was. Ja, achterbaks.. Ik weet het. Maar ik wist niet dat zus hier zó heftig op zou reageren...

Haar wraakactie: ze is zet onze gezamelijke vrienden tegen me op en ze zit (ja, het klinkt als een soap..) achter mijn ex-vriend F. aan... Ze hebben dit weekend afgesproken heb ik via via gehoord. Wat een verhaal... zucht.... Ze haat me zo.

Ik ben trouwens bijna 20 en mijn zus(je) is net 18 jaar.

Hoe is de stand van zaken: we negeren elkaar. Voor onze ouders is het best lastig.. Zoveel spanningen. Ik ga over 1,5 week uit huis en ga studeren. Zoals het er nu uitziet komt het binnen 1,5 week niet goed tussen haar en mij. Ik zou het graag willen, maar ik zie zo één twee drie niet hóe?

Liefs BettyAls je dit nou eens aan je zus laat lezen, misschien helpt dat.
Als de relatie tussen jou en je zus echt zo goed was, dan had je het in eerste plaats niet gedaan, lijkt mij....

Je zus mag dan non-stop seksuele contacten hebben en er lustig op los flirten, dat wil nog niets zeggen dat jij daarom er zomaar met haar scharrel vandoor kunt gaan.

Ik denk dat je om het contact te herstellen hem moet dumpen en uitvoerig je excuus moet aanbieden voor deze ondoordachte actie. Tevens lijkt me dat het verstandig is dat jullie voor eens en voor altijd afspreken dat elkanders (ex) vriendjes not done zijn.

En nog een vraagje: kun jij echt het bed induiken met iemand die dat met je zus heeft gedaan?
quote:CL2 schreef op 22 augustus 2008 @ 13:02:

TO; ik zou erg aandringen op een gesprek met je zus. Kunnen je ouders of één van hen hier niet iets in betekenen? Of misschien zelfs je vriend, zodat hij uit kan leggen dat hij met je zus slechts wilde kezen en voor jou echt gevoelens heeft. Jullie moeten je hele leven nog met elkaar door.Ja, ik weet het. Ik wil haar ook echt niet kwijt. Ik hou natuurlijk in mijn achterhoofd dat we nog heel jong zijn en dat de factor tijd veel zal gaan doen in de toekomst... Maar het voelt toch rot. Volgens mijn ouders is het nu het verstandigst om mijn zus met rust te laten. Ik wil heel graag praten, maar ik ken mijn zus, en die is zó explosief en haatdragend momenteel... Iets dat in iedergeval niet in ons voordeel gaat werken. Hmm..... P. heeft net nog aangeboden met zus te gaan praten in de hoop dat het iets oplost. Hij wil haar uitleggen dat hij echt voor mij heeft gekozen, maar dat de manier waarop dit is gebeurd, niet netjes was. Ik heb er een hard hoofd in, eerlijk gezegd... Als ik van te voren had geweten, dat ik haar zó voor het hoofd zou stoten hiermee....................... Hmmpff.
x
quote:evergreen schreef op 22 augustus 2008 @ 12:33:

[...]

Ik ben ook onder de 20 (19) maar met dit soort dingen hou ik mij niet bezig, wel belangrijkere dingen in mijn leven te doen.

Nou ik wilde net zeggen....dat deed ik ook allang niet meer toen ik 20 was....sjee....
quote:Bettyyy schreef op 22 augustus 2008 @ 13:13:

[...]

Ja, ik weet het. Ik wil haar ook echt niet kwijt. Ik hou natuurlijk in mijn achterhoofd dat we nog heel jong zijn en dat de factor tijd veel zal gaan doen in de toekomst... Maar het voelt toch rot. Volgens mijn ouders is het nu het verstandigst om mijn zus met rust te laten. Ik wil heel graag praten, maar ik ken mijn zus, en die is zó explosief en haatdragend momenteel... Iets dat in iedergeval niet in ons voordeel gaat werken. Hmm..... P. heeft net nog aangeboden met zus te gaan praten in de hoop dat het iets oplost. Hij wil haar uitleggen dat hij echt voor mij heeft gekozen, maar dat de manier waarop dit is gebeurd, niet netjes was. Ik heb er een hard hoofd in, eerlijk gezegd... Als ik van te voren had geweten, dat ik haar zó voor het hoofd zou stoten hiermee....................... Hmmpff.

Pieker hier niet te lang over meid, dat geeft je een klotegevoel en je kunt er niets meer aan veranderen. Je kunt alleen nog oplossen. Laat je vriend maar proberen met haar te praten. Wellicht lukt het doordat hij verder van haar afstaat dan jij. En je ouders kunnen wel zeggen haar even te laten, maar over het algemeen werkt zoiets averechts. Kun jij wel met je gevoelens bij hen terecht? Kunnen ze je wat advies geven? Steunen ze je?

Is die brief misschien een idee?
Ja trut, om maar even een antwoord te geven op je vraag. Vriendje van je zus is een hele grote NO NO. Hoe zij met hem omgaat doet er niet toe, zelfs niet als het al uit is. Het is een NONO. Stel dat P ineens besluit dat je zus toch leuker is en hij gaat weer met je zus? Hoe zou jij je dan voelen?
quote:CL2 schreef op 22 augustus 2008 @ 13:31:

[...]

En je ouders kunnen wel zeggen haar even te laten, maar over het algemeen werkt zoiets averechts. Kun jij wel met je gevoelens bij hen terecht? Kunnen ze je wat advies geven? Steunen ze je?

Is die brief misschien een idee?

Ja, mijn ouders zijn op de hoogte van de situatie. Zij weten dat zus nogal radicaal/agressief/explosief uit de hoek kan komen. Zij gaan vanmiddag met haar praten (ben ik dan niet bij). Ik hoop dat het iets uithaalt. Van die brief; dat heb ik al gedaan. Ze heeft hem voor mijn ogen verscheurd zónder hem te lezen. Naja, ik wacht het gesprek wel even af, wat ze straks gaan hebben met z'n drietjes. Bedankt voor reactie!

Betty
Erg volwassen, pap en mam eropaf sturen omdat jij een fout hebt gemaakt. Ik zou niet graag een zus van je zijn.
als je echt wil dat het goed komt tussen jou en je zus moet je P dumpen en haar je excuus aan bieden en gewoon plompverloren zeggen dat je een trut bent en dat wat je hebt gedaan achterbaks was.

Waarom deed je dat? Wil je graag concurreren met je zus, ben je jaloers op haar wat zit daar achter? Want het gaat niet om P dat lijkt me duidelijk, dit was een statement naar je zus toe
quote:Bettyyy schreef op 22 augustus 2008 @ 13:42:

[...]

Ja, mijn ouders zijn op de hoogte van de situatie. Zij weten dat zus nogal radicaal/agressief/explosief uit de hoek kan komen. Zij gaan vanmiddag met haar praten (ben ik dan niet bij). Ik hoop dat het iets uithaalt. Van die brief; dat heb ik al gedaan. Ze heeft hem voor mijn ogen verscheurd zónder hem te lezen. Naja, ik wacht het gesprek wel even af, wat ze straks gaan hebben met z'n drietjes. Bedankt voor reactie!

BettyNeee, je stuurt je ouders er toch niet op af? Jij maakt een fout dus dat moet jij rechtzetten. Nou ben je niet alleen achterbaks maar ook nog manipulatief bezig.
[quote]Bettyyy schreef op 22 augustus 2008 @ 13:13:

Hmm..... P. heeft net nog aangeboden met zus te gaan praten in de hoop dat het iets oplost. Hij wil haar uitleggen dat hij echt voor mij heeft gekozen, maar dat de manier waarop dit is gebeurd, niet netjes was. quote]

GEWELDIG idee; kunnen ze het daarna samen lekker afzoenen!
Inderdaad, jij jat het vriendje van je zus en nu gaan paps en mams alles voor je goedpraten. Heb dan ook het lef om zelf de confrontatie aan te gaan ipv dit te laten opknappen door je ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven