Ben ik écht zo'n trut?! Jullie advies graag...

22-08-2008 11:47 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
quote:CL2 schreef op 22 augustus 2008 @ 13:02:

Weer lekker makkelijk dat hakken hè?.

Helemaal eens met CL2!

Even een normale reactie hier ipv de achterlijke reacties die hier soms gepost worden.

Wat je hebt gedaan is misschien niet handig geweest, maar je hebt inderdaad geen moord begaan ofzo. Je bent een mens, en die kunnen nu eenmaal fouten maken. Je zus trekt wel weer bij lijkt mij. En trouwens een heel erg overdreven actie van haar. Ik bedoel met hoeveel kerels doet ze het wel niet? En als ze hem echt zo leuk had gevonden, had ze het op vakantie wel uit haar hoofd gelaten om daar met drie scharrels het bed in te duiken. Nogmaals niet leuk voor je zus, niet echt leuk van jou, maar er zijn ergere dingen op de wereld.

Komt vast wel goed tussen je zus en jou sterkte en succes.
quote:meds schreef op 22 augustus 2008 @ 13:42:

Ja trut, om maar even een antwoord te geven op je vraag. Vriendje van je zus is een hele grote NO NO. Hoe zij met hem omgaat doet er niet toe, zelfs niet als het al uit is. Het is een NONO. Stel dat P ineens besluit dat je zus toch leuker is en hij gaat weer met je zus? Hoe zou jij je dan voelen?Ja, dat zou ik natuurlijk heel rot vinden. Het voelt dan ook klote dat ze zich nu, als wraakactie?, op mijn ex stort...Ze wil me laten voelen wat ik haar heb aangedaan. Het is natuurlijk wel zo dat zij en P. geen relatie hebben gehad samen. Maarja, dat verandert natuurlijk niets aan de hele zaak. Het had inderdaad niet gemogen. Ik kan het alleen nu niet meer terug draaien...
poeh zeg, dat is fijn, zo'n "normale" reactie
Lijkt me een goed idee, dat je ouders even ingrijpen. Wellicht krijgen zij haar zover, dat ze het gesprek met je aangaat. Ik hoop het voor je meid!
quote:Bettyyy schreef op 22 augustus 2008 @ 13:49:

[...]

Ja, dat zou ik natuurlijk heel rot vinden. Het voelt dan ook klote dat ze zich nu, als wraakactie?, op mijn ex stort...Ze wil me laten voelen wat ik haar heb aangedaan. Het is natuurlijk wel zo dat zij en P. geen relatie hebben gehad samen. Maarja, dat verandert natuurlijk niets aan de hele zaak. Het had inderdaad niet gemogen. Ik kan het alleen nu niet meer terug draaien...Jawel je kan hem dumpen en je excuus aanbieden, en voorkomen dat je ouders je zus op het matje roepen. Het is te makkelijk om te zeggen dat je niks meer kan. dat je zus je ex wil inpakken moet ze zelf weten, dat moet je maar gewoon ondergaan
quote:meds schreef op 22 augustus 2008 @ 13:49:

poeh zeg, dat is fijn, zo'n "normale" reactie ja he?
wat is er nu belangrijker, een scharrel of je familie?
quote:MissLadyJ schreef op 22 augustus 2008 @ 13:50:

[...]

ja he?een hele opluchting dat ze nog bestaan....
STOP!

Ren nu naar je ouders toe om te voorkomen dat zij met zus gaan praten. Waarom moeten zij het voor je recht zetten, het is toch jouw fout?

Als jouw zus de brief verscheurd dan moet je haar misschien even af laten koelen. En het dan over een tijdje nog eens proberen om het uit te praten.

Zeker als jij nu een relatie met P. kan ik me voorstellen dat zus nog niet is afgekoeld. Het is een no-no om, nog tijdens de relatie van hun, al iets met hem te beginnen. En al helemaal met de vriend van je zus!

Ik zou trouwens op hem zijn afgeknapt toen hij, ondanks het flirten met mij, alsnog met mijn zus het bed in dook...

Zo leuk vond hij jou niet dat hij zus niet kon weerstaan...
quote:tove schreef op 22 augustus 2008 @ 12:16:

kan me de reactie van je zus goed voorstellen, volgens mij gaat het haar ook niet om de scharrel maar dat je haar hebt bedrogen.Maar P. is geen haar beter. Die eet ook van twee walletjes. Jullie zijn alledrie even erg, zoals eerder gezegd.
World of Warcraft: Legion
quote:Miss Moneypenny schreef op 22 augustus 2008 @ 13:51:

STOP!

Ren nu naar je ouders toe om te voorkomen dat zij met zus gaan praten. Waarom moeten zij het voor je recht zetten, het is toch jouw fout?

Als jouw zus de brief verscheurd dan moet je haar misschien even af laten koelen. En het dan over een tijdje nog eens proberen om het uit te praten.

Zeker als jij nu een relatie met P. kan ik me voorstellen dat zus nog niet is afgekoeld. Het is een no-no om, nog tijdens de relatie van hun, al iets met hem te beginnen. En al helemaal met de vriend van je zus!

Ik zou trouwens op hem zijn afgeknapt toen hij, ondanks het flirten met mij, alsnog met mijn zus het bed in dook...

Zo leuk vond hij jou niet dat hij zus niet kon weerstaan...EENS
JIJ zat fout... daar heb je nu de lasten van. Ook al was het scharrel nummer zoveel voor je zus.

Zou ook absoluut niet met een jongen een relatie aangaan, waarvan ik weet dat ie al met mijn zus naar bed is geweest. TE ranzig gewoon. Ook al is die jongen nog zo leuk. De gedachte alleen al... bbbrrr..
quote:meds schreef op 22 augustus 2008 @ 13:50:

[...]

Jawel je kan hem dumpen en je excuus aanbieden, en voorkomen dat je ouders je zus op het matje roepen. Het is te makkelijk om te zeggen dat je niks meer kan. dat je zus je ex wil inpakken moet ze zelf weten, dat moet je maar gewoon ondergaan

Wat zit je nou te bitchen joh? Niemand heeft het er over, dat haar ouders haar op het matje gaan roepen. Haar ouders gaan even met haar praten. In sommige gezinnen kan dat gewoon hoor. Dan spreek je als ouders even naar zoon of dochter en geeft (in dit geval aan); 'Joh, je zus heeft het niet goed aangepakt, dat klopt helemaal. Maar jij hoeft je niet als een dolgedraaide reltoerist te gedragen. Het blijft je zus en ga met haar praten.'

Ook al zijn ze 19 en 18 jaar, niet iedereen is hetzelfde op welke leeftijd dan ook. Of je nu op jezelf woont of thuis, zeer zelfstandig bent of net komt kijken bij de 'grote mensenwereld', een kutjeugd of een beschermde jeugd hebt gehad en ga zo maar door, dat scheelt nogal eens.
quote:Miss Moneypenny schreef op 22 augustus 2008 @ 13:51:

Betreffende kerel heeft nooit een relatie met haar zus gehad. Ze hebben gescharreld, niets serieus dus. En als zus er 3 per week verslijt of per avond, moet ze niet gek opkijken dat er ooit eens eentje tussen zit, die op haar zus valt.
*Vraagt zich af hoe het gesprek met ouders is gegaan. "Pap en mam, zus neukt altijd met diverse scharrels tegelijk, maar nou was er één die ik ook wel leuk vond, en die vond mij achteraf ook wel leuk, en ik dacht dat het wel kon omdat zus toch altijd meer vriendjes tegelijk heeft, en dus neuk ik voortaan met hem maar nu is zus boos, kunnen jullie niet met haar gaan praten?" Mijn god, mijn ouders hadden me zien aankomen *
quote:CL2 schreef op 22 augustus 2008 @ 13:54:

[...]

Wat zit je nou te bitchen joh?

Wat een rare reactie en wat een raar woord.

Niemand heeft het er over, dat haar ouders haar op het matje gaan roepen. Haar ouders gaan even met haar praten. In sommige gezinnen kan dat gewoon hoor. Dan spreek je als ouders even naar zoon of dochter en geeft (in dit geval aan); 'Joh, je zus heeft het niet goed aangepakt, dat klopt helemaal. Maar jij hoeft je niet als een dolgedraaide reltoerist te gedragen. Het blijft je zus en ga met haar praten.'

Ook al zijn ze 19 en 18 jaar, niet iedereen is hetzelfde op welke leeftijd dan ook. Of je nu op jezelf woont of thuis, zeer zelfstandig bent of net komt kijken bij de 'grote mensenwereld', een kutjeugd of een beschermde jeugd hebt gehad en ga zo maar door, dat scheelt nogal eens.Ze zijn allebei volwassen, en kenmerk van een volwassen leven is dat als je rotzooi maakt je dit ook zelf moet opruimen. Inzetten van ouder zal zus alleen maar verder op stang jagen en het probleem laten escaleren.
Ja, en omdat jouw ouders je hadden zien aankomen...bestaat het nergens anders ter wereld?
quote:meds schreef op 22 augustus 2008 @ 13:50:

[...]

Jawel je kan hem dumpen en je excuus aanbieden, en voorkomen dat je ouders je zus op het matje roepen. Het is te makkelijk om te zeggen dat je niks meer kan. dat je zus je ex wil inpakken moet ze zelf weten, dat moet je maar gewoon ondergaanHet is niet zo dat mijn ouders haar op het matje roepen. Ik laat hen ook niet het vuile werk opknappen. Iets wat krom is, kan je natuurlijk niet recht praten. Ze proberen enkel een beetje te peilen hoe ze momenteel in de situatie staat. Ze willen natuurlijk het liefst dat het weer goedkomt tussen ons, maar ze kiezen geen partij en bemiddelen ook niet. Ze nemen me het erg kwalijk en vinden het een domme zet. En ze zien ook dat ik "gelukkig" ben met P, in hoeverre je dit natuurlijk gelukkig kan noemen...
quote:Miss Moneypenny schreef op 22 augustus 2008 @ 13:56:

*Vraagt zich af hoe het gesprek met ouders is gegaan. "Pap en mam, zus neukt altijd met diverse scharrels tegelijk, maar nou was er één die ik ook wel leuk vond, en die vond mij achteraf ook wel leuk, en ik dacht dat het wel kon omdat zus toch altijd meer vriendjes tegelijk heeft. Anyway hij heeft eerst haar gepakt terwijl hij met mij flirtte en is toen nog een paar keer met haar weggeweest en toen ze op vakantie was heb ik me door hem laten pakken en dus neuk ik voortaan met hem maar nu is zus boos, kunnen jullie niet met haar gaan praten?" Mijn god, mijn ouders hadden me zien aankomen *
O, je bent dus erg gelukkig met P. Dus je wilt hem niet dumpen voor de goede familieverstandhouding. Ik denk dat mijn Pa P even alle hoeken van de schuur had laten zien
quote:CL2 schreef op 22 augustus 2008 @ 13:56:

Betreffende kerel heeft nooit een relatie met haar zus gehad. Ze hebben gescharreld, niets serieus dus. En als zus er 3 per week verslijt of per avond, moet ze niet gek opkijken dat er ooit eens eentje tussen zit, die op haar zus valt.Tjsa, ze "hadden" toch wat met elkaar? Dan is 'ie dus niet meer "vrij".
quote:meds schreef op 22 augustus 2008 @ 13:57:

[...]

Ze zijn allebei volwassen, en kenmerk van een volwassen leven is dat als je rotzooi maakt je dit ook zelf moet opruimen. Inzetten van ouder zal zus alleen maar verder op stang jagen en het probleem laten escaleren.Mijn ouders zouden toch echt wel ingegrepen hebben omdat we in HUN huis de sfeer hadden verpest. Je dochters daarop aanspreken heeft helemaal niets met verklikken/eropaf sturen/inzetten te maken.
quote:CL2 schreef op 22 augustus 2008 @ 13:58:

Ja, en omdat jouw ouders je hadden zien aankomen...bestaat het nergens anders ter wereld?

Helaas kan ik alleen maar reageren vanuit mijn eigen (beperkte) referentiekader. Zoals trouwens iedereen.

Het lijkt mij dat als TO haar vraag op een forum neerzet ze graag reacties vanuit verschillende perspectieven ziet.

Je hoeft het dus helemaal niet met me eens te zijn, daar gaat dit topic ook helemaal niet over.
quote:meds schreef op 22 augustus 2008 @ 14:00:

O, je bent dus erg gelukkig met P. Dus je wilt hem niet dumpen voor de goede familieverstandhouding. Ik denk dat mijn Pa P even alle hoeken van de schuur had laten zienIk denk dat mijn pa zus had duidelijk gemaakt wat het verschil tussen snelle seks en liefde. Dat je daar ruzie om kan maken wat je wil, maar dat liefde toch sterker is.
quote:meds schreef op 22 augustus 2008 @ 14:00:

Ik denk dat mijn Pa P. even alle hoeken van de schuur had laten zien

Hier idem!

Ik denk dat wij van een andere generatie zijn, Meds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven