VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nou, als ik dit lees dan ga ik inderdaad niet BNJMN meesjouwen... Koude melk mag hij immers niet .
hoi, ik ben er weer.

Het feest van Pebbles klinkt heel erg geslaagd, echt jammer dat ik er niet bij kon zijn. Het ziek zijn erna klinkt ook iets minder. Ik herken de eindeloze stroom van gedachten maar al te goed en ook dat je er misselijk van kan worden. Echt naar.

En Mille is ook weer terug! Wat een gezellige vakantie! Nu nog 1 weekje thuis en dan begint school weer?

Ik wil ook naar Morrie op kraamvisite.(ook zonder kids ) Jouw kaart waarvan ik overtuigd was hem je gestuurd te hebben, ligt hier nog. Suf! Die komt er dus aan!

Ik zou ook een haakje maken trouwens al is het alleen maar om je eigen gemoedstoestand.

Lekker weekend gehad trouwens. Vrijdagavond naar ouders vertrokken en pas vanochtend weer terug. Kids zitten nu op het KDV en ik ben aan het thuiswerken. Kijk enorm uit naar Aaps terugkomst, heb hem echt gemist. Ik kreeg ook steeds lieve smsjes dus dat wakkerde het nog eens aan.

Japie lag in ledikant bij mij op de kamer en gemerkt dat hij 's nachts soms hardop ligt te lachen in zijn slaap. Erg lollig.

Ely, wat goed van Zeefje! Knappe meid!

Japie is een voorzichtige vent want die heeft dit weekend zijn eerste losse stappen gemaakt. Hij loopt als vanaf 9 maanden langs alle randen en nu 7 maanden verder dus pas los. Nou ja, je kunt maar voorzichtig zijn toch?

En Lien, ik zou BJM ook niet meenemen. Gets, klinkt wel erg naar voor zo klein menneke.
Prachtige foto's van je mannen Pebbles!

En Drop, hoe is het in jullie nieuwe paleis?
Mooie foto's inderdaad, ook die kikker en roofvogel trouwens. BNJMN heeft tot nu geslapen, gekke kerel, hij is nog maar een uurtje wakker geweest vandaag (en dat was te vroeg 6.15-7,15). O nee, hij heeft ook nog gedouched met Linoleum, dus was langer wakker en blijkbaar moe.
Lien, ik heb je alweer teruggemaild. Nog vergeten te zeggen. Kun je misschien de afmetingen doorgeven? Dat is lastig in te schatten van een 3 D aanzicht.
Ik had gemist dat Aap weg is, je hebt dus een deel van je single mom tijd bij je ouders doorgebracht Nathje? Gezellig!

En hoe gaat het eigenlijk met eventueel verhuizen naar het zuiden?

Jullie zijn allemaal van harte welkom hier hoor, ook met kinderen . Als ze de tent maar niet afbreken!

Ik heb Knorrie buiten laten slapen, ga er zelf even bij zitten met een boekje, ook wel lekker. Schorrie was hangerig volgens de juf, ik moest maar even kijken of ik hem thuis zou houden vanmiddag. Maar ik heb hem gewoon gebracht, ik mocht vroeger ook niet thuisblijven voor een verkoudheid .

Vanochtend wilde hij een autootje meenemen naar school, dus dat had hij gedaan. Mag natuurlijk niet, dus het stond nu op het bureau van de juf en ik nam het mee naar huis. Zegt er zo'n kind op een zeiktoon: Je mag geen speelgoed meenemen naar schooooool.

Die vind ik dan gelijk stom. Best erg.
Mooie foto's heb je inderdaad gemaakt Pebbles!

En Morrie alweer in eigen spijkerbroek, lekker hoor!

Lien, Nano had roodvonk en daarna vervellende handen en voeten, dus dat was iets heel anders. Dit klinkt vervelender eigenlijk -tenminste, bij hem waren die blazen en het vervellen niet pijnlijk.

Dropje, inderdaad, hoe is het? En hoe vinden S&W het?

Grappig dat je dan ineens Knorrie's naam tegenkomt Morrie. Bij Mini's septemberclub zit ook een Knorrie trouwens.

Stoere Japie dus ook Nathje, leuk, dat lopen! Mini had een beetje hetzelfde, die liep ook vanaf een maand of 9-10 prima langs randjes en aan de hand, en pas maanden later echt los. Terwijl Nano motorisch gezien echt niet beter of sneller was, maar zich gewoon meteen los de ruimte in stortte. Volgens mij is zijn onvoorzichtigheid de enige reden dat hij zo snel los liep

Maxi is met een vriendinnetje de stad in, vent en Mini naar de boot en Nano slaapt. Dus ik ga maar eens lekker relaxt voor mezelf in het zonnetje.. een was ophangen
Ik vind 'm ook stom Morrie
Je placenta bij het vuilnis...

Weer eens wat anders dan planten in de achtertuin of op laten eten door je hond!

Japie en Zeefje aan de wandel.

Geweldig! ~ duim omhoog ~

Piekeren herken in niet, maar lijkt me wel vervelend!

Toen ik las dat Pebblo zei dat feestje voor hem niet hoefde vond ik dat al vreemd want hij zag er aardig in zijn sas uit achter die bbq

Ben op zoek gegaan naar het beloningsbord bij Kruitvat. Niet te vinden. Gevraagd aan meisje met Kruitvatshirtje en die zei dat ze niet wist wat het was en niet verkochten. Nadat ik gezegd had dat er op het bord bij een vriendin 'exclusief bij Kruitvat' stond was helemaal klaar met me. Tsss...

Zit lekker aan de verse ananas. Mmmmhh!
't Was een haar. Een krengetje .

En nu naar buiten, voordat het weer voedertijd is, waarna ik alweer naar school moet voor Schorrie.

Vanavond info avond op school, krijgen we te horen wat Schorrie gaat leren dit jaar. Leuk!

Ineens merk ik de naam van Schorrie 'overal' op, terwijl ik er voorheen nog niemand mee kende. Ben wel benieuwd wie er bij de septemberclub ook een Knorrie heeft trouwens!
Ik ook Morrie.

Stom kind!
Beloningsbord bij Kruidvat? Ik zag er wel een bord waarop je kon aangeven hoe de dagen van de week gaan verlopen voor verschillende gezinsleden.

En dat zag ik toen ik daar keek of ze ook beloningsborden hadden, maar die zag ik niet.

Ik wil er namelijk ook 1. Om Schorrie te leren luisteren.
Ik denk niet dat jij haar nog kent, ze kwam er pas redelijk laatste moment bij, en daarna zijn we al snel naar msn verkast. En heeft ze volgens mij nooit meer echt op het Vivaforum gepost. Weet ook even niet meer wat haar nick hier was.

En 'haren' zijn vaker krengetjes, dus wat dat betreft zit je goed met je twee mannen
Ja, Vrolijk had er een thuis. Met allemaal magneetjes met teksten zoals 'tafel dekken' (daar had Loeder de meeste van ), 'niet met vole mond praten' etc. En dan ook een paar blanco magnetjes waar je zelf iets op kunt schrijven. Bij ons wordt het; 'Bries niet duwen', 'niet gillen', handen wassen na het plassen/poepen', doortrekken', 'broek omlaag en piemel eruit en dan pas plassen', 'luisteren'... hebben ze zoveel blanco magneetjes
Realiseerde me afgelopen weekend dat wij allemaal jongensmoeders zijn. Niemand van ons heeft alleen meisjes en we hebben veel moeders met alleen maar jongens. Grappig vind ik dat
Morrie, kom je een beetje uit met voedertijden en haal- en brengtijden van Schorrie? Lijkt me knap lastig! Weet nog dat KW alleen naar de psz ging op dinsdasgmorgen en dan gaf ik Bries iets eerder de borst, maar ik weet wel dat ik toen dacht dat het een geregel was.
Sinds Nano en Japie er zijn wel ja Wind. Daarvoor nog niet helemaal
Het gaat heel goed Wind, vandaag tenminste. 8 uur, 11 uur, 14 uur. Komt precies goed uit met halen en brengen. Brengen 's ochtends doet Harrie overigens nog gelukkig.

Weet iemand hier een makkelijke tractatie?

Ik wil een magneetje Zelf snel zonder gezeur aankleden.
Ik ben erg onhygiënisch want handen wassen na wc-bezoek hoeven mijn Pebbeltjes niet. Op de camping overigens wel. Ook handen wassen voor het eten ben ik niet goed in. Ik neem me wel eens voor dat ik dat belangrijk moet vinden maar dat lukt niet.

Ik heb net de tuin opgeruimd en een snee in mijn neus omdat er een lichtsnoer opviel en een schram op mijn voorhoofd omdat er een partytent opviel.

Ik werd vanmorgen sip wakker omdat ik jarig ben zonder dat ik een moeder heb. Had graag gewild dat mama nog even een bakkie kwam doen vandaag. Mijn vader komt ook al niet, want heeft een ontstoken been ofzo. Morgen gaat hij naar de dokter. Dus geen ouders op mijn verjaardag terwijl ik me op dit moment heel erg kind voel of kind wil zijn ofzo.

Schoonouders wel geweest, en Pebbeltjes meegenomen voor 3-daagse logeerpartij. Ook nog een vriendin geweest die zaterdag niet kon en mijn schoonzus, degene die door Vrolijk afgelopen zaterdag werd gezocht, komt zo ook nog even langs met baby.

Vanavond gaan Pebblo (die vandaag zo veel moelijk thuis is) en ik uit eten.

Pebbeltjes mogen wel speelgoed mee naar school, mits geen zwaarden of geweren en niet te groot. Ze verzamelen altijd in de kring, hebben dan ook altijd kringgesprekje ofzo en daarna gaat speelgoed in de bak en komt er weer uit als ze naar huis gaan.

Juffen hebben ook niet echt een bureau bij ons in de kleuterklassen en kinderen ook geen eigen plekje aan een tafeltje. Heel vrij allemaal. Alleen met het doen van werkjes zitten ze aan tafeltjes. Fruit eten (verplicht, iets anders mag niet) en drinken doen ze ook in de kring waar ze overigens wel een vaste plek hebben.
quote:Morrie schreef op 25 augustus 2008 @ 14:20:

Het gaat heel goed Wind, vandaag tenminste. 8 uur, 11 uur, 14 uur. Komt precies goed uit met halen en brengen. Brengen 's ochtends doet Harrie overigens nog gelukkig.

Weet iemand hier een makkelijke tractatie?

Ik wil een magneetje Zelf snel zonder gezeur aankleden.

Kleine cakejes met glazuur en smarties

spiesjes met kaas, worst, druif en doosje rozijntjes

Kleine eierkoekjes met daarop een stukje zure mat. Daarop een poppetje (losknippen van zoute rijen) en en prasolletje erbij plakken. Dan heb je een tropisch eiland.
Makkelijk betekent voor mij: zonder gefrobel en vooraf klaar te maken .

Ik denk nu idd aan cakejes maken, of koekjes bakken. Kan ik dan wo. mi. met Schorrie doen.

Schorrie wast alleen zijn handen voor t slapen gaan.....
Haha moest erg lachen om de kreten op het toekomstig beloningsbord van jullie, Wind

Ik heb geen standaard beloningsbord trouwens. Ik freubel een kalendertje in elkaar met 3 of 5 vakken en dan een getekende beloning. De laatste was "drie-nachten-in-bed-blijven-ook-al- komt-er-een-monster" Die vond Apie helemaal fantastisch en hielp goed. Ze mocht vrijdag dus zeggen wat we zouden gaan eten.

Overigens maak ik ze wel vaker maar ook voor aftel momenten zoals nu voor de vakantie en straks voor school enzo.

Leuk he dat we allemaal tenminste 1 knul hebben. Vorig jaar bij jou Wind hadden we het daar over toen jullie allemaal enge verhalen gingen vertellen over jongens en hun piemels en ik daar met 4 weken oude Japie zat. Hahaha, trok behoorlijk wit weg

En Morrie ik ben echt allergisch voor zulke kinderen. Als Apie zo'n toontje van "ik heb lekker .... en jij niet" word ik ook boos op haar. Ik wil het er zo snel mogelijk uit stampen. Overigens herken ik de slecht luister periode maar al te goed hier. Vermoeiend voor beide partijen...
Ik dacht dat speelgoed op geen enkele school mocht. Misschien loog dat meisje dus wel en mag Schorrie het wel meenemen
Ben je vandaag Echt echt jarig Pebbles?

Meid, van harte! Leuk dat je vanavond lekker met Pebblo uit eten kunt. Geniet ervan!

En dat je op je verjaardag even kind wil zijn, kan ik me helemaal voorstellen. Gets, zulke dagen zijn ook gewoon weer confronterend.
(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)

Voor Pebbles haar verjaardag! Van harte meid!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven