Update: Blogklachten

06-05-2015 17:52 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.

Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.

Wat er tot nu toe is veranderd:

- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs

- de seks-items worden verwijderd

Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:

- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst

- het dataverbruik zal worden verbeterd

- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.

Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.

Met vriendelijke groet,

Lot

Community Manager VIVA‏
Oh deze is nieuw: "Bizarre lief­des­verhalen: ‘Ik heb sex met een boom’" En dom dat ik ben heb ik er nog op geklikt ook, dus nu denkt Plista zeker weer dat ik door seks geobsedeerd ben.
quote:minnim schreef op 12 mei 2015 @ 17:04:

Oh deze is nieuw: "Bizarre lief­des­verhalen: ‘Ik heb sex met een boom’" En dom dat ik ben heb ik er nog op geklikt ook, dus nu denkt Plista zeker weer dat ik door seks geobsedeerd ben.

Jij mag niet meer klagen, over welk plista-ding dan ook
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:minnim schreef op 12 mei 2015 @ 16:49:

Bedankt voor het doorgeven, maar het is zeker niet alleen mobiel en tablet. Heb nu:

"Hoezo, geen libido? Feiten en fabels over sex

Een goede sexbeurt? Nee bedankt!

Wehkamp kortings­code zorgt voor korting

Waarom ochtendsex altijd een goed idee is"

Lenovo Laptop, Chrome.Er lijkt inderdaad iets mis te zijn gegaan aan de kant van Plista. Ze gaan dit zo snel mogelijk herstellen. Hopelijk lukt dit vandaag nog. Zodra ik meer informatie heb laat ik het weten. Voor nu een fijne avond!
quote:CommunityManagerViva schreef op 12 mei 2015 @ 17:43:

[...]

Er lijkt inderdaad iets mis te zijn gegaan aan de kant van Plista. Ze gaan dit zo snel mogelijk herstellen. Hopelijk lukt dit vandaag nog. Joh never mind, tillen we het toch gewoon weer over het weekend heen.
Omg, de aanwas 'sex'-blogs is inderdaad weer vernieuwd. Misschien kunnen ze ook gewoon worden verwijderd?
quote:himalaya schreef op 12 mei 2015 @ 17:09:

Jij mag niet meer klagen, over welk plista-ding dan ook

Ja echt he? Ik schaam me ook wel

Bedankt voor de update dat er naar gekeken wordt!
Goh, vandaag is het alweer niet gelukt met weghalen van de seks content en bijbehorende onsmakelijke barbie foto's. Ingewikkeld hoor dat internet. Poepoe.

Of jullie zijn gewoon knoeiers, of je laat je in de tang nemen door een bedrijf dat advertentieruimte heeft gekocht, of je bent gewoon keihard aan het liegen hier.

Of misschien van alles een beetje?
Hier is het inderdaad ook nog hetzelfde. Jammer dat er vandaag geen update is geweest. Ik geloof wel dat ze het echt proberen op te lossen maar dat de viva IT en/of plista er mee zit te knoeien. Plista zou zich moeten schamen overigens, een bedrijf dat claimt dat ze de gebruikers goed kunnen segmenteren en in plaats daarvan iedereen seks presenteert. Knoeiboel. En ik snap dat de Viva redactie geen keuze had in tool. Dus ook nog eens knoeiboel van de baas die besloot dat Plista gebruikt moest gaan worden!
Ik heb nu een kruidenpannekoekje tussen het neuken door
Ik heb nog steeds ongewenste seksblogs. Is dit nou seksuele intimidatie?
Zeg maar Spijker.
quote:whopper schreef op 13 mei 2015 @ 18:31:

Ik heb nu een kruidenpannekoekje tussen het neuken door

Ik opslagruimte
Mijn arts was geschokt
Leest iemand die sekszooi eigenlijk?
Het is nog niet geregeld, zie ik. Krijgen we nog een update?
Recept voor pepperspray

(Zullen de ballen van mijn man blij mee zijn)
quote:minnim schreef op 14 mei 2015 @ 17:44:

Het is nog niet geregeld, zie ik. Krijgen we nog een update?Ja hoor, ik denk maandag. "Dat het nog even niet gelukt is" gok ik zo.
quote:ainne schreef op 14 mei 2015 @ 10:23:

Leest iemand die sekszooi eigenlijk?Minnim wel, al zegt ze dat ze er per ongeluk op had geklikt
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Haha nou niet eens per ongeluk, wel impulsief, seks met een boom, ik dacht, hoe doe je dat? Op een tak ofzo? Dat was dus wel goede clickbait
"Wehkamp kortings­code zorgt voor korting"

Inspirerend. Wie bedenkt bij jullie de koppen? Wij kunnen op t werk wel wat redactionele ondersteuning gebruiken!
quote:onipaa schreef op 14 mei 2015 @ 18:15:

Inspirerend. Wie bedenkt bij jullie de koppen? Wij kunnen op t werk wel wat redactionele ondersteuning gebruiken!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Teleurstellend, die spelfoutenblog. Seauwieseau staat er niet eens tussen.
Nog steeds niet gelukt?
quote:onipaa schreef op 14 mei 2015 @ 18:15:

Nog niet gelukt dus...? Krijgen we nog een update?
Fijn dat de seksblogs weg zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven