Goede Hydraterende creme?
zaterdag 16 mei 2015 om 00:06
Hoi jessy_oke,
Ik heb een pakketje van Clinique met een facewash, tonic en een dagcreme. Verkrijgbaar voor 4 verschillende huidtypes. Ikzelf heb ook een erg droge huis en heb de verpakking waarin het paarse flesje zit. Je kan de dagcreme ook los kopen, maar hoorde dat je met alleen een dagcreme het niet oplost. Ben best tevreden met Clinique
Ik heb een pakketje van Clinique met een facewash, tonic en een dagcreme. Verkrijgbaar voor 4 verschillende huidtypes. Ikzelf heb ook een erg droge huis en heb de verpakking waarin het paarse flesje zit. Je kan de dagcreme ook los kopen, maar hoorde dat je met alleen een dagcreme het niet oplost. Ben best tevreden met Clinique
zaterdag 16 mei 2015 om 00:09
quote:Lipsticklover schreef op 16 mei 2015 @ 00:06:
Hoi jessy_oke,
Heb deze ook vanuit de salon waar ik werk, de paarse is type 2. Erg tevreden over .
Hoi jessy_oke,
zaterdag 16 mei 2015 om 00:11
Samples vragen in de winkel en uitproberen. Biotherm vond ik altijd fijn, maar duur. De skinperfect lijn vam L'Oréal doet t goed op mijn droge, gevoelige huid. Krijg snel allergische reacties dus altijd weer spannend of het goed gaat met een nieuw product. Nu sinds 3 dagen collistar voor de overgevoelige huid, soothing sorbet cream met bosbessen. Vieze geur maar wel een zachte huid goed gehydrateerd hele dag. Eronder soms het L'Oréal skinperfect serum, maar zonder kan ook prima.
Ook belangrijk is je reinigingsritueel. Gebruik milde producten met bijv kamille erin. Ik zweer bij de purecalmille melk en tonic, daarna nivea mousse voor gevoelige droge huid.
S nachts vitamine E crème van Jacob Hooij, als die te rijk is (meestal in de zomer en nu ook) m'n gewone dagcreme, momenteel dus de collistar. Gebruik make up poeder met mate jet benadrukt droogheid. Tenzij minerale make up poeder.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Ook belangrijk is je reinigingsritueel. Gebruik milde producten met bijv kamille erin. Ik zweer bij de purecalmille melk en tonic, daarna nivea mousse voor gevoelige droge huid.
S nachts vitamine E crème van Jacob Hooij, als die te rijk is (meestal in de zomer en nu ook) m'n gewone dagcreme, momenteel dus de collistar. Gebruik make up poeder met mate jet benadrukt droogheid. Tenzij minerale make up poeder.
Hoop dat je er iets aan hebt.
zaterdag 16 mei 2015 om 00:28
Ik gebruik nu al een aantal jaar Louis Widmer Remederm (dag en nachtcrème) écht een aanrader!!! Kost rond de 20 euro, maar doe er dan zo'n 2,5 maand mee.. En ik smeer elke ochtend en avond. Ik had ook altijd een erg droge geZichtshuid, maar dit was de oplossing! Zelfs goed voor in de winter! Je zou eens een monstertje (tubetje) bij de DA kunnen vragen, dan kun je het een aantal x proberen.. Ik ben er echt super tevreden over!
zaterdag 16 mei 2015 om 08:11
Hoe een creme aanvoelt is heel persoonlijk. In principe is iedere creme vochtinbrengend. Je kunt een creme extra voedend maken door er een drupje plantaardige olie aan toe te voegen. Te denken valt aan jojoba olie, druivenpit olie, amandel olie of één van de vele andere soorten die er zijn.
Het is helaas een kwestie van uitproberen en kijken welke producten bevallen.
Ik heb heel veel geprobeerd (en ben voor het meeste allergisch) en daarvan bevielen Louis Widmer en de vitaalcreme van Decubal me het beste. Paula's choice heeft ook fijne moisturizers en je kunt eerst proefjes bestellen.
Het is helaas een kwestie van uitproberen en kijken welke producten bevallen.
Ik heb heel veel geprobeerd (en ben voor het meeste allergisch) en daarvan bevielen Louis Widmer en de vitaalcreme van Decubal me het beste. Paula's choice heeft ook fijne moisturizers en je kunt eerst proefjes bestellen.
zaterdag 16 mei 2015 om 08:17
quote:Lipsticklover schreef op 16 mei 2015 @ 00:21:
En anders The Body Shop Vitamine E! Zit helaas wel in een onhygiënisch potje.
Er zijn herbruikbare pompjes verkrijgbaar waar je je creme zo in over doet. Dan ben je het onhygiënische potje kwijt.
Ze zijn er in verschillende maten. Ondoorzichtig, luchtdicht en na gebruik kun je ze schoonmaken en hergebruiken. Ook handig voor de vakantie.
En anders The Body Shop Vitamine E! Zit helaas wel in een onhygiënisch potje.
Er zijn herbruikbare pompjes verkrijgbaar waar je je creme zo in over doet. Dan ben je het onhygiënische potje kwijt.
Ze zijn er in verschillende maten. Ondoorzichtig, luchtdicht en na gebruik kun je ze schoonmaken en hergebruiken. Ook handig voor de vakantie.
zaterdag 16 mei 2015 om 12:52
ROC ENYDRIAL EMOLLIENT CREAM VERY DRY SKIN. Ik gebruik deze creme nu driekwart jaar en ven er heel tevreden over. Kost ongeveer ¤ 13,- per tube en je gebruikt dag en nacht dezelfde creme. Waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden is de bescherming tegen uv, want dat doet ie niet. Aanvulling: de drogisten hebben regelmatig aanbiedingen waarbij je twee voor de prijs van een kunt kopen, of kortingsstickers kunt plakken. Hou die wekelijks in de gaten, dan ben je voor grotere uitgaven voordeliger uit.
anoniem_114563 wijzigde dit bericht op 16-05-2015 12:55
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
zaterdag 16 mei 2015 om 14:54
quote:47084 schreef op 16 mei 2015 @ 12:52:
ROC ENYDRIAL EMOLLIENT CREAM VERY DRY SKIN. Ik gebruik deze creme nu driekwart jaar en ven er heel tevreden over. Kost ongeveer ¤ 13,- per tube en je gebruikt dag en nacht dezelfde creme. Waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden is de bescherming tegen uv, want dat doet ie niet. Aanvulling: de drogisten hebben regelmatig aanbiedingen waarbij je twee voor de prijs van een kunt kopen, of kortingsstickers kunt plakken. Hou die wekelijks in de gaten, dan ben je voor grotere uitgaven voordeliger uit.Smeer een aparte zonnecreme. Ik zweer bij de Louis Widmer face sun factor 30 over mijn gewone creme van Decubal.
ROC ENYDRIAL EMOLLIENT CREAM VERY DRY SKIN. Ik gebruik deze creme nu driekwart jaar en ven er heel tevreden over. Kost ongeveer ¤ 13,- per tube en je gebruikt dag en nacht dezelfde creme. Waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden is de bescherming tegen uv, want dat doet ie niet. Aanvulling: de drogisten hebben regelmatig aanbiedingen waarbij je twee voor de prijs van een kunt kopen, of kortingsstickers kunt plakken. Hou die wekelijks in de gaten, dan ben je voor grotere uitgaven voordeliger uit.Smeer een aparte zonnecreme. Ik zweer bij de Louis Widmer face sun factor 30 over mijn gewone creme van Decubal.
zaterdag 16 mei 2015 om 17:14
Ik gebruik Janssen Cosmetics, de blauwe lijn voor de droge huid. Wat duurder maar echt top voor een droge huid (alleen online te bestellen, of ik koop het bij de schoonheidssalon)
Toen dat even op was ben ik even 'vreemd gegaan' met een rood potje Garnier, betaalbaarder en ook prima moet ik zeggen.
Olie-achtige goedjes maken het vaak alleen maar erger voor mijn gevoel. Ook maskers gebruik ik nooit en mijn huid is tiptop in orde.
Toen dat even op was ben ik even 'vreemd gegaan' met een rood potje Garnier, betaalbaarder en ook prima moet ik zeggen.
Olie-achtige goedjes maken het vaak alleen maar erger voor mijn gevoel. Ook maskers gebruik ik nooit en mijn huid is tiptop in orde.
The best is yet to come
maandag 18 mei 2015 om 19:55
Ik heb ook de Intense Vitamine E van The Body Shop en soms zelfs de Hemp Face Protector. Die ruikt wat minder lekker (beetje naar aarde) maar doet wonderen voor de droge huid! En bij The Body Shop kun je altijd een monster vragen, die krijg je dan mee in een klein potje zodat je het kunt uitproberen en niet gelijk de hele pot hoeft te kopen!