VRLK
maandag 25 augustus 2008 om 14:47
(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
En ook nog een behangetje om de feestvreugde te vergroten!
(geen misselijkmakende dit keer)
En ook nog een behangetje om de feestvreugde te vergroten!
(geen misselijkmakende dit keer)
maandag 25 augustus 2008 om 14:53
Ik merk wel Morrie dat je de periode tot beloning niet al te lang moet maken anders is de lol er zo vanaf. Daarom doen wij 3 of 5 keer tot een kleine beloning zoals het eten uitkiezen. Toen Apie helemaal open lag door haar eczeem (en dus krabben) hebben we een hele grote beloning in het vooruitzicht gesteld als zij zich niet openkrabte nl een nieuwe fiets (die ze toch al nodig had) maar dat duurde maanden. Daarom hebben wij die periode opgeknipt met mini-beloningen, zoals een keertje opblijven, na het eten naar de speeltuin, een piepklein kadootje etc. Werkte ook goed, dus die fiets heeft ze uiteindelijk gehaald.
maandag 25 augustus 2008 om 21:47
Beloningsbord? Er valt hier niks te belonen!
Nee hoor geintje. Het enige waarvoor ik 'm zou willen hebben is zindelijk worden, maar dat gaat het gewoon niet worden, eerdere pogingen met stickervellen en beloofd cadeautje in vooruitzicht hadden ook nul effect.
Voor de rest is boefje al te paaien met extra boekjes voorlezen of koekjes/cake bakken of mee mogen helpen met boodschappen doen. Simpel hoor, ik teken ervoor.
Pebbles: gefeliciteerd met je 25e verjaardag. Mooie leeftijd!
Nee hoor geintje. Het enige waarvoor ik 'm zou willen hebben is zindelijk worden, maar dat gaat het gewoon niet worden, eerdere pogingen met stickervellen en beloofd cadeautje in vooruitzicht hadden ook nul effect.
Voor de rest is boefje al te paaien met extra boekjes voorlezen of koekjes/cake bakken of mee mogen helpen met boodschappen doen. Simpel hoor, ik teken ervoor.
Pebbles: gefeliciteerd met je 25e verjaardag. Mooie leeftijd!
maandag 25 augustus 2008 om 21:58
Pebbles, gefeliciteerd!!!!!!
Even snel een teken van leven. Vent heeft te laat aan onze provider (Online/Orange) onze adreswijziging doorgegeven, was het enige op zijn takenlijstje. Internetaansluiting en vaste telefoonaansluiting gaan dus pas 3 sept. aanstaande over . Vandaag spullen teruggesleept naar oude huis, internet en pc aangesloten en nu zit ik dus uit arren moede op de grond te internetten. Moest ook nog wat betalingen doen en bestellingen verwerken, dus goed motief .
Heb een klein stukje teruggelezen, alles is ondoenlijk met jullie tempo. Volkomen kut voor Lien dat haar baan nu van de baan is. Baas uit het stenen tijdperk. En ik heb ook best nog een wens voor een derde, maar die komt hier niet en daar heb ik me wel bij neergelegd, geloof ik. Maar als vent het voor zou stellen zou ik er niet over na hoeven te denken. Hij heeft hier al twee jaar een vewijsbrief voor knipje liggen, kunnen dat soort dingen verjaren?
Peb, sorry dat ik er zaterdag niet was, ben al zo lang offline dat ik er totaal niet meer aan heb gedacht!
20e gaat mij denk ik niet lukken, moeders is de 21e jarig en op de 21e wil vent de Van Dam tot Dam-loop gaan doen. Heeft iemand een goed adres voor beademingsapparatuur?
Wilde nog verder in ak reageren op Meave, maar op de een of andere manier kan ik wel lezen maar niet posten. Iemand een idee hoe dat kan?
ffe posten.
Even snel een teken van leven. Vent heeft te laat aan onze provider (Online/Orange) onze adreswijziging doorgegeven, was het enige op zijn takenlijstje. Internetaansluiting en vaste telefoonaansluiting gaan dus pas 3 sept. aanstaande over . Vandaag spullen teruggesleept naar oude huis, internet en pc aangesloten en nu zit ik dus uit arren moede op de grond te internetten. Moest ook nog wat betalingen doen en bestellingen verwerken, dus goed motief .
Heb een klein stukje teruggelezen, alles is ondoenlijk met jullie tempo. Volkomen kut voor Lien dat haar baan nu van de baan is. Baas uit het stenen tijdperk. En ik heb ook best nog een wens voor een derde, maar die komt hier niet en daar heb ik me wel bij neergelegd, geloof ik. Maar als vent het voor zou stellen zou ik er niet over na hoeven te denken. Hij heeft hier al twee jaar een vewijsbrief voor knipje liggen, kunnen dat soort dingen verjaren?
Peb, sorry dat ik er zaterdag niet was, ben al zo lang offline dat ik er totaal niet meer aan heb gedacht!
20e gaat mij denk ik niet lukken, moeders is de 21e jarig en op de 21e wil vent de Van Dam tot Dam-loop gaan doen. Heeft iemand een goed adres voor beademingsapparatuur?
Wilde nog verder in ak reageren op Meave, maar op de een of andere manier kan ik wel lezen maar niet posten. Iemand een idee hoe dat kan?
ffe posten.
maandag 25 augustus 2008 om 22:02
Beloningstipje: wij hebben een grabbelton met allemaal kleine cadeautje. En een stickervel, bij 2 stickertjes mogen ze grabbelen. Mannie snapt er nog geen drol van maar bij Mini werkt het als een tierelier; ze slaapt nu weer lekker alleen in. Omdat het alleen slapen zo'n probleem was mocht ze in het begin elke ochtend grabbelen als ze lief was gaan slapen. Nu moet ze er wat meer voor doen.
maandag 25 augustus 2008 om 22:04
Verder begint er wat orde te komen in de chaos van het nieuwe huis. Athena, Elyane en Vrolijk, bedankt voor jullie ontzettend lieve kaartjes! De voor- en achtertuin zijn afgelopen weekend afgegraven, het is ineens veel lichter binnen (onkruid stond wel erg hoog). Nu nog een hek eromheen en bestraten, want we hebben nu het Noordzeestrand voor onze schuifpui, en da's niet praktisch. Verder is de keuken er nog niet, die komt woensdag en vrijdag wordt 'ie geplaatst. Was niet afgesproken, we hadden zoveel afgedongen dat we de plaatsing niet bij de kosten inbegrepen kregen en de flatscreen kregen we ook niet, maar nu zeiden ze laatst door de telefoon dat 'ie wordt geplaatst. Wij nog 'weet u dat wel zeker?' 'Ja hoor!' Nu ja, fine with me! Nu eten we uit de magnetron, friteuse en van een gasstelletje, beetje improvseren en ik zal blij zijn als 'ie staat. Wat zijn magnetronmaaltijden eigenlijk smakeloos!
Verder vorige week maandag begonnen met nieuwe baan en kinderen op nieuwe school, we waren allemaal bekaf na de eerste week maar het gaat wel goed geloof ik, zowel op werk als op school.
Sorry voor zware egopostings, zal snel weer wat meer reageren!
Oh ja, leuke foto's op ak trouwens!
Verder vorige week maandag begonnen met nieuwe baan en kinderen op nieuwe school, we waren allemaal bekaf na de eerste week maar het gaat wel goed geloof ik, zowel op werk als op school.
Sorry voor zware egopostings, zal snel weer wat meer reageren!
Oh ja, leuke foto's op ak trouwens!
maandag 25 augustus 2008 om 22:29
Ha die drop, fijn dat je weer online bent, soort van. Lekker als je binnenkort je keuken hebt, want anders is het echt kamperen en dat is eventjes leuk, maar niet voor te lang en middenin verhuistroep.
Bezichtiging is niks meer geworden?
Ooo en na nippo's post van een pagina of 3 terug zit ik hevig in twijfel of ik Cradle of Rome weer eens zal opstarten. Zal ik?
Nee, ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet.
Wind, ik heb Cars ook hoor, wil hem best voor je branden. Of je moet hem per se van Lien of vrolijk willen hebben?
Kan iemand mij link of bestand van die Evy dinges eens vertellen/sturen? Ik krijg volgens mij allemaal verkeerde hits als ik zoek en weet door bomen niet meer welk bos ik dan moet downloaden.
En heb ook bij vent vorige week al Ipod besteld voor verjaardag, dus dan wil ik het ook weleens gaan proberen.
Bezichtiging is niks meer geworden?
Ooo en na nippo's post van een pagina of 3 terug zit ik hevig in twijfel of ik Cradle of Rome weer eens zal opstarten. Zal ik?
Nee, ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet.
Wind, ik heb Cars ook hoor, wil hem best voor je branden. Of je moet hem per se van Lien of vrolijk willen hebben?
Kan iemand mij link of bestand van die Evy dinges eens vertellen/sturen? Ik krijg volgens mij allemaal verkeerde hits als ik zoek en weet door bomen niet meer welk bos ik dan moet downloaden.
En heb ook bij vent vorige week al Ipod besteld voor verjaardag, dus dan wil ik het ook weleens gaan proberen.
maandag 25 augustus 2008 om 22:38
Pebbles, gefeliciteerd!
Nee, Athena.. wij hebben Cars. Denk dat KW stopt met ademen als wij geen Cars meer hebben. Het is zijn lifeline zegt maar
Ik heb hem laatst gekopieerd voor Morrie en Elyane en tijdje (boel) geleden ook aangeboden aan Lien en Vrolijk, maar nu doet dat kloteding het niet meer (brander). Dus als jij voor V en L wil kopieren, bitte.
Welkom terug, Dropje! Hoe bevalt het nieuwe huis?
Kamperen klinkt... eh, onhandig
GW en ik willen ook een Nintendo DS + Cradle of Rome. Maar oeh... wat duur! Even een paar kaarten verkopen
En verder heeft GW ook het beloningsbord niet gevonden bij Kruitvat bij zijn werk. Mmmhh.. mission impossible en zelf aan de knutsel dan maar?
Schoonvader is vandaag geopereerd aan prostaat en schoonmoeder heeft bijna een zenuwinzinking (+ italiaanse verkoudheid ), maar alles is goed gegaan. Uit mijn werk snel even een mooie bos bloemen bij haar op tafel gezet. Nu maar hopen dat ze niet allergisch is
Nee, Athena.. wij hebben Cars. Denk dat KW stopt met ademen als wij geen Cars meer hebben. Het is zijn lifeline zegt maar
Ik heb hem laatst gekopieerd voor Morrie en Elyane en tijdje (boel) geleden ook aangeboden aan Lien en Vrolijk, maar nu doet dat kloteding het niet meer (brander). Dus als jij voor V en L wil kopieren, bitte.
Welkom terug, Dropje! Hoe bevalt het nieuwe huis?
Kamperen klinkt... eh, onhandig
GW en ik willen ook een Nintendo DS + Cradle of Rome. Maar oeh... wat duur! Even een paar kaarten verkopen
En verder heeft GW ook het beloningsbord niet gevonden bij Kruitvat bij zijn werk. Mmmhh.. mission impossible en zelf aan de knutsel dan maar?
Schoonvader is vandaag geopereerd aan prostaat en schoonmoeder heeft bijna een zenuwinzinking (+ italiaanse verkoudheid ), maar alles is goed gegaan. Uit mijn werk snel even een mooie bos bloemen bij haar op tafel gezet. Nu maar hopen dat ze niet allergisch is
maandag 25 augustus 2008 om 22:40
Hej daar is Drop! Pfoe dat klink als best pittig nieuwe baan, kinderen naar nieuwe school en klein beetje kamperen in nieuwe huis. Gelukkig is de keuken nu onderweg, dat scheelt echt een hoop. Hoe vinden S&W hun nieuwe huis en kamers? (Slapen ze eigenlijk bij elkaar of apart?)
En Athena: je klinkt echt als een verslaafde als het over CoR gaat! Evy kan ik je niet toesturen mijn slimme broer heeft het voor me op Ipod gezet, sorry! Vandaag weer gerend en het gaat super. We komen steeds verder en we hoeven niet te smokkelen.
Zo nu vroeg naar bed met mijn eigen man naast me. Heerlijk!
En Athena: je klinkt echt als een verslaafde als het over CoR gaat! Evy kan ik je niet toesturen mijn slimme broer heeft het voor me op Ipod gezet, sorry! Vandaag weer gerend en het gaat super. We komen steeds verder en we hoeven niet te smokkelen.
Zo nu vroeg naar bed met mijn eigen man naast me. Heerlijk!
maandag 25 augustus 2008 om 22:42
En wat een mooie foto's in de ak, Pebbles. Jij hebt toch ook een EOS 400? Op welke stand fotografeer jij standaard of kies jij bewust voor iedere foto een stand. Valt me op dat de foto van GP (close up) echt heel scherp is, maar als ik dat probeer (portret stand) krijg ik hem volgens mij lang niet zo scherp. Of ik moet me heel erg vergissen? Even kijken of mijn foto's ook zo scherp zijn op ak.
maandag 25 augustus 2008 om 22:49
Iemand van de slimme download heren/-vrouwen zal het gedownloade bestand toch nog wel ergens op pc of klaptop hebben laten staan, neem ik even aan? . Of denk ik dan te simpel?
Pebbles heeft 'm vers, die moet een link kunnen noemen. Ik krijg hits te zien waarin alleen wordt gezegd dat de bestanden niet meer geplaatst staan, grmbl.
Pebbles heeft 'm vers, die moet een link kunnen noemen. Ik krijg hits te zien waarin alleen wordt gezegd dat de bestanden niet meer geplaatst staan, grmbl.
maandag 25 augustus 2008 om 23:00
[quote]nathje schreef op 25 augustus 2008 @ 14:47:
(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
Goed gejat, maar van harte pebbles!
Goed gejat, maar van harte pebbles!
maandag 25 augustus 2008 om 23:02
Leuke foto's Pebbles! En heel erg gefeliciteerd met je verjaardag. Kan me wel voorstellen dat je sip wakker werd. Het is ook niet niks, zo zonder moeder jarig zijn
Beloningsbord van Kruidvat, vind ik lelijk, omdat er kruidvat op staat Maar zoiets is toch heel makkelijk na te maken?
Drop, goed te lezen dat verhuizing oke is verlopen! Hoop dat je snel weer online bent.
Ik baal, want ik heb een fikse blaasontsteking. Ik wist niet dat je dat uit pis kon aflezen, maar de huisarts vond dat ik er te lang mee had doorgelopen.
Potverdorie, je kan ook niks meer stiekem doen
Gisteren gehightead met vriendinnetje.Was heeeeeeeeeeel erg leuk!
Vandaag gesprek gehad over jeweetwel op werk. Vertel ik van de week wel even over daarachter waarvan ik niet weet hoe het heet.
Trouwens nog niks gehoord van sollicitatie, terwijl ik zo benieuwd ben.
Morrie, ik had niet zo veel inspiratie qua traktatie dit jaar. Ik heb zo'n papieren drinkbekertje (voetbalthema) gevuld met een ontbijtkoekje, j&j rozijntjes een jojo en een stuiterbal.
En dan een foto van Zen, waarop hij zijn vier vingertjes omhoog doet en de tekst JOJO!! Ik ben nu 4 en stuiter verder op de kleuterschool. Dag! kusje, Zen
Ik zet hem van de week wel even op msn.
Moet van de week echt even kaarten maken voor de trouwerij. Wordt wel eens tijd he
Beloningsbord van Kruidvat, vind ik lelijk, omdat er kruidvat op staat Maar zoiets is toch heel makkelijk na te maken?
Drop, goed te lezen dat verhuizing oke is verlopen! Hoop dat je snel weer online bent.
Ik baal, want ik heb een fikse blaasontsteking. Ik wist niet dat je dat uit pis kon aflezen, maar de huisarts vond dat ik er te lang mee had doorgelopen.
Potverdorie, je kan ook niks meer stiekem doen
Gisteren gehightead met vriendinnetje.Was heeeeeeeeeeel erg leuk!
Vandaag gesprek gehad over jeweetwel op werk. Vertel ik van de week wel even over daarachter waarvan ik niet weet hoe het heet.
Trouwens nog niks gehoord van sollicitatie, terwijl ik zo benieuwd ben.
Morrie, ik had niet zo veel inspiratie qua traktatie dit jaar. Ik heb zo'n papieren drinkbekertje (voetbalthema) gevuld met een ontbijtkoekje, j&j rozijntjes een jojo en een stuiterbal.
En dan een foto van Zen, waarop hij zijn vier vingertjes omhoog doet en de tekst JOJO!! Ik ben nu 4 en stuiter verder op de kleuterschool. Dag! kusje, Zen
Ik zet hem van de week wel even op msn.
Moet van de week echt even kaarten maken voor de trouwerij. Wordt wel eens tijd he