Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 mei 2015 @ 19:12:

Wat ben je toch een wijze vrouw BGB. Doe me es een adviesje? Maakt niet uit waarover.

Hier komt er 1 :

Als je net wilt doen of je ijverig geweest bent in huis moet je in je gootsteentjes en doucheputjes een scheutje bleek spuiten. Dat ruikt alsof je drukdrukdruk bent geweest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoe weet jij nou dat ik een luie smeerpijp ben? Jij bent niet alleen wijs, je bent ook nog eens helderziend. Ik ga je reten hoor!
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 mei 2015 @ 19:17:

Hoe weet jij nou dat ik een luie smeerpijp ben? Jij bent niet alleen wijs, je bent ook nog eens helderziend. Ik ga je reten hoor!Reet ik right back at you.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 mei 2015 @ 19:16:

[...]

Hier komt er 1 :

Als je net wilt doen of je ijverig geweest bent in huis moet je in je gootsteentjes en doucheputjes een scheutje bleek spuiten. Dat ruikt alsof je drukdrukdruk bent geweest.Ik ontreed jou alvast. Ook al was het niet voor mij bedoeld, echt stom advies. Drukdrukdrukgeur STINKT, en bleek ook. En bleek geeft vlekken in mijn nieuwe spijkerbroek.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 19 mei 2015 @ 19:28:

[...]

Ik ontreed jou alvast. Ook al was het niet voor mij bedoeld, echt stom advies. Drukdrukdrukgeur STINKT, en bleek ook. En bleek geeft vlekken in mijn nieuwe spijkerbroek.Als jij geen bleek in een doucheputje kunt spuiten zonder vlekken in je broek te maken ben jij ook geen reeting waard.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 mei 2015 @ 19:32:

[...]

Als jij geen bleek in een doucheputje kunt spuiten zonder vlekken in je broek te maken ben jij ook geen reeting waard.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Thordis007 schreef op 19 mei 2015 @ 12:39:

Ik noem roosje natuurlijk wel Likdoornroosje vanaf nu

En hoooi allemaal.
OMG die foto van Thordis haar voet
Hallo allemaal, wat een bof MissI dat je goed weer hebt gehad. Is toch wel heel fijn op de motor. Ongelofelijk maar alle keren dat wij gingen was het bloedheet, zaten we flink te mopperen als je voor een verkeerslicht stil moest staan in de hitte

Zal voor je duimen Fang, wil zelf ook graag mooi weer.
quote:inkie1 schreef op 19 mei 2015 @ 20:16:

Hallo allemaal, wat een bof MissI dat je goed weer hebt gehad. Is toch wel heel fijn op de motor. Ongelofelijk maar alle keren dat wij gingen was het bloedheet, zaten we flink te mopperen als je voor een verkeerslicht stil moest staan in de hitte

Zal voor je duimen Fang, wil zelf ook graag mooi weer.

Dan heb je altijd mazzel gehad, Inkie

'Gelukkig' ken ik dat soort omstandigheden ook hoor, die verzengende hitte inderdaad, maar de laatste 2 jaar hadden we telkens pech.

Maar hé, om met clichés te gooien, als je de dieptepunten kent, geniet je ook weer extra van de hoogtepunten

Aangezien je hoopt op mooi weer aankomend weekend gok ik dat jullie ook weer op stap gaan?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 mei 2015 @ 20:35:

[...]

Dan heb je altijd mazzel gehad, Inkie

'Gelukkig' ken ik dat soort omstandigheden ook hoor, die verzengende hitte inderdaad, maar de laatste 2 jaar hadden we telkens pech.

Maar hé, om met clichés te gooien, als je de dieptepunten kent, geniet je ook weer extra van de hoogtepunten

Aangezien je hoopt op mooi weer aankomend weekend gok ik dat jullie ook weer op stap gaan?Ja de sleurhut gaat weer van stal
Fijn dat je vakantie zo fijn was, MissI! Was het door omstandigheden helemaal vergeten, sorry.
quote:Enn schreef op 19 mei 2015 @ 17:52:

[...]

Eens!

Ps Ik ben geen Oostblokker.
quote:inkie1 schreef op 19 mei 2015 @ 20:39:

[...]

Ja de sleurhut gaat weer van stal Komt vast goed met het weer, bij ons klopte er ook geen bal van de voorspelling, daar ga ik nu weer vanuit!
quote:elfje12 schreef op 19 mei 2015 @ 20:59:

Fijn dat je vakantie zo fijn was, MissI! Was het door omstandigheden helemaal vergeten, sorry.Dank je, lieve Elfje, alles goed met jou?
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 mei 2015 @ 21:04:

[...]

Dank je, lieve Elfje, alles goed met jou?Ja, wel. Kon op dit moment iets beter. Maar dat komt wel weer.
quote:inkie1 schreef op 19 mei 2015 @ 20:12:

OMG die foto van Thordis haar voet Naar, naar mens ben je
quote:elfje12 schreef op 19 mei 2015 @ 21:08:

[...]

Ja, wel. Kon op dit moment iets beter. Maar dat komt wel weer.
Zo ik weet ook weer waarom ik n man heb.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2015 @ 21:56:

Zo ik weet ook weer waarom ik n man heb.

Heel mooi.

Nu mijn vrouw ook nog eens aan die wijsheid.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Laat haar oa een platehold met 20kg doen (4keer n minuut) en dumbell snatches met 20kg en doe dan haar zweterige sportbeha los paulaner, dat is de truc.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2015 @ 22:15:

Laat haar oa een platehold met 20kg doen (4keer n minuut) en dumbell snatches met 20kg en doe dan haar zweterige sportbeha los paulaner, dat is de truc.

Misschien komt er ooit een tijd dat ik het haar laat lezen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Fang
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 mei 2015 @ 19:08:

[...]

Maar dan wel zo dat je kunt zien wie jou " gereet of ontreet " heeft. Want dan kun je lekker uit je panty omdat je beste vijandinnen jou niet - meer - slim vinden.Met beoordeling
Tis rustig hier.....Waar is een rel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven