Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 19 mei 2015 om 19:16
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 mei 2015 @ 19:12:
Wat ben je toch een wijze vrouw BGB. Doe me es een adviesje? Maakt niet uit waarover.
Hier komt er 1 :
Als je net wilt doen of je ijverig geweest bent in huis moet je in je gootsteentjes en doucheputjes een scheutje bleek spuiten. Dat ruikt alsof je drukdrukdruk bent geweest.
Wat ben je toch een wijze vrouw BGB. Doe me es een adviesje? Maakt niet uit waarover.
Hier komt er 1 :
Als je net wilt doen of je ijverig geweest bent in huis moet je in je gootsteentjes en doucheputjes een scheutje bleek spuiten. Dat ruikt alsof je drukdrukdruk bent geweest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 19 mei 2015 om 19:21
dinsdag 19 mei 2015 om 19:28
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 mei 2015 @ 19:16:
[...]
Hier komt er 1 :
Als je net wilt doen of je ijverig geweest bent in huis moet je in je gootsteentjes en doucheputjes een scheutje bleek spuiten. Dat ruikt alsof je drukdrukdruk bent geweest.Ik ontreed jou alvast. Ook al was het niet voor mij bedoeld, echt stom advies. Drukdrukdrukgeur STINKT, en bleek ook. En bleek geeft vlekken in mijn nieuwe spijkerbroek.
[...]
Hier komt er 1 :
Als je net wilt doen of je ijverig geweest bent in huis moet je in je gootsteentjes en doucheputjes een scheutje bleek spuiten. Dat ruikt alsof je drukdrukdruk bent geweest.Ik ontreed jou alvast. Ook al was het niet voor mij bedoeld, echt stom advies. Drukdrukdrukgeur STINKT, en bleek ook. En bleek geeft vlekken in mijn nieuwe spijkerbroek.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 19 mei 2015 om 19:32
quote:feow schreef op 19 mei 2015 @ 19:28:
[...]
Ik ontreed jou alvast. Ook al was het niet voor mij bedoeld, echt stom advies. Drukdrukdrukgeur STINKT, en bleek ook. En bleek geeft vlekken in mijn nieuwe spijkerbroek.Als jij geen bleek in een doucheputje kunt spuiten zonder vlekken in je broek te maken ben jij ook geen reeting waard.
[...]
Ik ontreed jou alvast. Ook al was het niet voor mij bedoeld, echt stom advies. Drukdrukdrukgeur STINKT, en bleek ook. En bleek geeft vlekken in mijn nieuwe spijkerbroek.Als jij geen bleek in een doucheputje kunt spuiten zonder vlekken in je broek te maken ben jij ook geen reeting waard.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 19 mei 2015 om 19:46
dinsdag 19 mei 2015 om 20:16
Hallo allemaal, wat een bof MissI dat je goed weer hebt gehad. Is toch wel heel fijn op de motor. Ongelofelijk maar alle keren dat wij gingen was het bloedheet, zaten we flink te mopperen als je voor een verkeerslicht stil moest staan in de hitte
Zal voor je duimen Fang, wil zelf ook graag mooi weer.
dinsdag 19 mei 2015 om 20:35
quote:inkie1 schreef op 19 mei 2015 @ 20:16:
Hallo allemaal, wat een bof MissI dat je goed weer hebt gehad. Is toch wel heel fijn op de motor. Ongelofelijk maar alle keren dat wij gingen was het bloedheet, zaten we flink te mopperen als je voor een verkeerslicht stil moest staan in de hitte
Dan heb je altijd mazzel gehad, Inkie
'Gelukkig' ken ik dat soort omstandigheden ook hoor, die verzengende hitte inderdaad, maar de laatste 2 jaar hadden we telkens pech.
Maar hé, om met clichés te gooien, als je de dieptepunten kent, geniet je ook weer extra van de hoogtepunten
Aangezien je hoopt op mooi weer aankomend weekend gok ik dat jullie ook weer op stap gaan?
'Gelukkig' ken ik dat soort omstandigheden ook hoor, die verzengende hitte inderdaad, maar de laatste 2 jaar hadden we telkens pech.
Maar hé, om met clichés te gooien, als je de dieptepunten kent, geniet je ook weer extra van de hoogtepunten
Aangezien je hoopt op mooi weer aankomend weekend gok ik dat jullie ook weer op stap gaan?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 19 mei 2015 om 20:39
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 mei 2015 @ 20:35:
[...]
Aangezien je hoopt op mooi weer aankomend weekend gok ik dat jullie ook weer op stap gaan?Ja de sleurhut gaat weer van stal
[...]
Aangezien je hoopt op mooi weer aankomend weekend gok ik dat jullie ook weer op stap gaan?Ja de sleurhut gaat weer van stal
dinsdag 19 mei 2015 om 21:04
dinsdag 19 mei 2015 om 21:04
dinsdag 19 mei 2015 om 22:17
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2015 @ 22:15:
Laat haar oa een platehold met 20kg doen (4keer n minuut) en dumbell snatches met 20kg en doe dan haar zweterige sportbeha los paulaner, dat is de truc.
Misschien komt er ooit een tijd dat ik het haar laat lezen.
Laat haar oa een platehold met 20kg doen (4keer n minuut) en dumbell snatches met 20kg en doe dan haar zweterige sportbeha los paulaner, dat is de truc.
Misschien komt er ooit een tijd dat ik het haar laat lezen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.