De mokerslag.....
vrijdag 22 augustus 2008 om 07:14
En nu gaat het licht echt uit bij mij.
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
woensdag 27 augustus 2008 om 02:29
Nu wil je toch weer die beker leegdrinken (lijkt wel een vorm van masochisme). Ik weet natuurlijk niet hoe verschrikkelijk jij bent in de omgang, maar de meeste mensen hebben een verschrikkelijke kant in zich. Sommigen hebben een eetstoornis, anderen zijn structureel onzeker, dan heb je nog mensen met een gat in de hand, of verslaafd aan alcohol. Ieder huisje heeft zijn kruisje Iry, maar we zijn allemaal mens en hebben allemaal dezelfde rechten
woensdag 27 augustus 2008 om 02:29
Iry , ik weet dat je altijd tot heel laat vroeg op bent en ik weet dat je ook grotere kinderen hebt die ook niet om 8 uur op bed liggen . Ga jij bijvoorbeeld eerst een poosje met je vriend mee naar bed voordat je achter de pc kruipt ?
Lekker ongestoord kroelen of praten of wat partners dan ook maar allemaal doen in de echtelijke sponde ....
Lekker ongestoord kroelen of praten of wat partners dan ook maar allemaal doen in de echtelijke sponde ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 27 augustus 2008 om 02:33
Dat klopt bgb,
Het leven is soms kut en sommige dingen zijn heel KUT.
Door dat laatste ben ik voor een groot deel gevormd (of moet ik zeggen vervormd)
In die dingen heb ik geen keuze gehad.
Ik moet gewoon nu gaan kiezen om de rest van mijn leven niet kut te laten zijn.
Moeilijk zal het altijd blijven,dat is nu eenmaal zo.
Maar ik heb potverdorie alle middelen om mij heen om het leven zo aangenaam mogelijk te maken,hoe bevoorecht eigenlijk.
Alleen dat ene deel verziekt het en daar moet wat aan gaan gebeuren.
Het leven is soms kut en sommige dingen zijn heel KUT.
Door dat laatste ben ik voor een groot deel gevormd (of moet ik zeggen vervormd)
In die dingen heb ik geen keuze gehad.
Ik moet gewoon nu gaan kiezen om de rest van mijn leven niet kut te laten zijn.
Moeilijk zal het altijd blijven,dat is nu eenmaal zo.
Maar ik heb potverdorie alle middelen om mij heen om het leven zo aangenaam mogelijk te maken,hoe bevoorecht eigenlijk.
Alleen dat ene deel verziekt het en daar moet wat aan gaan gebeuren.
woensdag 27 augustus 2008 om 02:35
Wat zou je dat " ene ding ' te grazen nemen als je toch eens écht gelukkig zou worden , Iry !
Als je nou toch eens je voor kon stellen dat je met élke hap , met élke vitamine , met élke koolhydraat in zo'n hap dat " ene " een mes in zijn hart stak ........ zou dat niet heerlijk zijn ?
( hier, kreng , pak aan * hapkauwslik * sterf de moord jij * hapkauwslik * .......en binnen laten natuurlijk , vooral niets uitspugen ; voor nog meer helse pijnen )
Als je nou toch eens je voor kon stellen dat je met élke hap , met élke vitamine , met élke koolhydraat in zo'n hap dat " ene " een mes in zijn hart stak ........ zou dat niet heerlijk zijn ?
( hier, kreng , pak aan * hapkauwslik * sterf de moord jij * hapkauwslik * .......en binnen laten natuurlijk , vooral niets uitspugen ; voor nog meer helse pijnen )
woensdag 27 augustus 2008 om 02:37
Hoe verschrikkelijk?
i'm your worst nightmare
Nee,tsja...ik weet niet hoe verschikkelijk,daar kan ik zelf moeilijk antwoord op geven.
Ik ben eerder te lief denk ik,maar met hele nare uitspattingen zo nu en dan.
Vriend denkt wel mee voor mij en vind ook dat ik nu eens mijn tijd moet nemen en moet stoppen met het iedereen naar hun zin te maken.
i'm your worst nightmare
Nee,tsja...ik weet niet hoe verschikkelijk,daar kan ik zelf moeilijk antwoord op geven.
Vriend denkt wel mee voor mij en vind ook dat ik nu eens mijn tijd moet nemen en moet stoppen met het iedereen naar hun zin te maken.
woensdag 27 augustus 2008 om 02:42
Daar was de laatste maanden weinig ruimte voor BGB.
En dat is killing voor een relatie en vooral voor mij.
Ik heb veel intimiteit nodig.
Dus wel veel geknuffel en gekus (zeg maar alles wat voor kinderogen door de beugel kan)
Maar weinig keiharde sex (laten we het beestje maar gewoon bij zijn naam noemen)
Of weinig...eh met grillig verloop.In mijn ogen te weinig.
Snap je?
En dat is killing voor een relatie en vooral voor mij.
Ik heb veel intimiteit nodig.
Dus wel veel geknuffel en gekus (zeg maar alles wat voor kinderogen door de beugel kan)
Maar weinig keiharde sex (laten we het beestje maar gewoon bij zijn naam noemen)
Of weinig...eh met grillig verloop.In mijn ogen te weinig.
Snap je?
woensdag 27 augustus 2008 om 02:43
quote:iry schreef op 27 augustus 2008 @ 02:37:
Hoe verschrikkelijk?
i'm your worst nightmare
Vriend denkt wel mee voor mij en vind ook dat ik nu eens mijn tijd moet nemen en moet stoppen met het iedereen naar hun zin te maken.Inclusief hem?
Hoe verschrikkelijk?
i'm your worst nightmare
Vriend denkt wel mee voor mij en vind ook dat ik nu eens mijn tijd moet nemen en moet stoppen met het iedereen naar hun zin te maken.Inclusief hem?
woensdag 27 augustus 2008 om 02:48
woensdag 27 augustus 2008 om 02:54
Nee niet inclusief hem.
Wel het naar zijn zin maken door hem zijn ruimte te geven.
( werk,bedrijf,zorgen,vrije tijd).
Maar zeker niet als partner.
Ik heb denk ik veel op hem afgereageerd.
Omdat hij het dichts bij mij staat en het veiligst is.
Maar ook omdat ik gezien wilde worden,of eigenlijk mijn worsteling.
Nou zal je zeggen,vraag het gewoon of vertel het hem.
Dat heb ik regelmatig gedaan,maar hij werd ook in beslag genomen door de drukte.
Bovendien is hij moeilijk met gevoelens.
Niet dat ik het licht uitgevonden heb.
Overigens zorgt hij ook goed voor mij en zou ik alle ruimte krijgen die ik wilde,maar die neem ik moeilijk aan.
Verder heeft hij wel vaak aangegeven dat hij zou willen zien dat ik vaker samen met hem onder de wol kroop en niet halve weekenden bij sliep overdag.
Maar ik was zo uitgeput..ik kon echt niet anders omdat ik er doordeweeks weer tegenaan moest voor de kids.
Anyway,sinds de verhuizing is er een hoop mis gegaan.
Wel het naar zijn zin maken door hem zijn ruimte te geven.
( werk,bedrijf,zorgen,vrije tijd).
Maar zeker niet als partner.
Ik heb denk ik veel op hem afgereageerd.
Omdat hij het dichts bij mij staat en het veiligst is.
Maar ook omdat ik gezien wilde worden,of eigenlijk mijn worsteling.
Nou zal je zeggen,vraag het gewoon of vertel het hem.
Dat heb ik regelmatig gedaan,maar hij werd ook in beslag genomen door de drukte.
Bovendien is hij moeilijk met gevoelens.
Niet dat ik het licht uitgevonden heb.
Overigens zorgt hij ook goed voor mij en zou ik alle ruimte krijgen die ik wilde,maar die neem ik moeilijk aan.
Verder heeft hij wel vaak aangegeven dat hij zou willen zien dat ik vaker samen met hem onder de wol kroop en niet halve weekenden bij sliep overdag.
Maar ik was zo uitgeput..ik kon echt niet anders omdat ik er doordeweeks weer tegenaan moest voor de kids.
Anyway,sinds de verhuizing is er een hoop mis gegaan.
woensdag 27 augustus 2008 om 02:59
Kijk , dat jij gaat liggen malen in het donker ( lampje aan , saai boek mee ) , dat snap ik . Maar duik er wel samen in , n**ken mag hoeft niet , maar even in elkaars armen liggen is wel zo gezellig . Als hij slaapt kan jij er toch weer uit ?
woensdag 27 augustus 2008 om 03:03
woensdag 27 augustus 2008 om 03:05
onderuit
Nee ik ben al vanaf vanochtend op.
Ik ben vanaf de mokerslag al drie dagen tegelijk naar bed gegaan.
We hebben wel de hele avond samen (zonder kids om ons heen) tegen elkaar op de bank gezeten.
Nou ja,ik was een jankend wrak en hij heeft mij de hele avond geprobeerd te troosten,niet echt een romantisch beeld.
Ik heb al 4 dagen geen eetbuien en niet gebraakt.
Vanavond liet hij de avond aan mij,om te eten.
Maar niet gedaan
Nee ik ben al vanaf vanochtend op.
Ik ben vanaf de mokerslag al drie dagen tegelijk naar bed gegaan.
We hebben wel de hele avond samen (zonder kids om ons heen) tegen elkaar op de bank gezeten.
Nou ja,ik was een jankend wrak en hij heeft mij de hele avond geprobeerd te troosten,niet echt een romantisch beeld.
Ik heb al 4 dagen geen eetbuien en niet gebraakt.
Vanavond liet hij de avond aan mij,om te eten.
Maar niet gedaan
woensdag 27 augustus 2008 om 03:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2008 @ 03:03:
[...]
Mannen snappen nog niet dat je worstelt als je worsten aan je bh hangt , meid . Als je niets zegt , raden ze het nooit .
Nee mannen zijn niet echt gevoelig, als je ze iets duidelijk wilt maken moet je het schreeuwen en gedurende een week het 4 keer per dag herhalen, in korte zinnetjes die ze zelf kunnen reproduceren. En dan nog moet je regelmatig even checken (herhaal even wat ik zeg schat) om te voorkomen dat ze net het verkeerde accent leggen.
Zo en nou ga ik naar bed. Iry kan je morgen even een foto plaatsen van jezelf in bikini voor die beoordeling?
[...]
Mannen snappen nog niet dat je worstelt als je worsten aan je bh hangt , meid . Als je niets zegt , raden ze het nooit .
Nee mannen zijn niet echt gevoelig, als je ze iets duidelijk wilt maken moet je het schreeuwen en gedurende een week het 4 keer per dag herhalen, in korte zinnetjes die ze zelf kunnen reproduceren. En dan nog moet je regelmatig even checken (herhaal even wat ik zeg schat) om te voorkomen dat ze net het verkeerde accent leggen.
Zo en nou ga ik naar bed. Iry kan je morgen even een foto plaatsen van jezelf in bikini voor die beoordeling?