Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:LittleLilly schreef op 21 mei 2015 @ 23:57:

Eigenlijk is dit ook wel mooi...................... ik ben nu een trendsetter ..........dus juist fijn dat iedereen nu kleurtjes gebruikt............................................

Ja we willen allemaal op jou lijken.

Goed hoor.
En......Vanaf nu ook allemaal ........jaaaah .......puntjes er bij
Waarom vergeten de juniormods/mods altijd wel een of twee postings weg te halen? Of een posting verwijderen maar niet de quotes met die posting?

Soms denk ik dat ze het met opzet doen
quote:Wollstonecraft2 schreef op 21 mei 2015 @ 20:41:

Fijnere ava Hats.Mooi h? Nog ff kan ik dat ook! En wie weet zie ik er ooit eens zo uit
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 mei 2015 @ 22:57:

[...]

Die is er niet vanavond. Vandaar dat het hier zo'n ongestructureerd zooitje is nu.Sorry! Ik was werken
Kan dat hoofdjeuktopic weg? Ik krab me een ongeluk.
Oh help, en nog een candidatopic ook
nu weten we allemaal waar jij zit te krabben
O candida, ik las chlamydia lol
quote:LittleLilly schreef op 21 mei 2015 @ 23:06:

Ik ga dit melden bij de mods vind het echt niet kunnen.........................

Niet te lezen, zeg. Raar om zo te arceren.

Daar kunj je alleen maar snel overheen scrollen.
Leuk hoor Yas. Heeft dat arme schepsel eindelijk een eigen stijl zodat ze zich hier thuis kan voelen, ga jij weer allemaal nare kritiek zitten te leveren.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 08:50:

Leuk hoor Yas. Heeft dat arme schepsel eindelijk een eigen stijl zodat ze zich hier thuis kan voelen, ga jij weer allemaal nare kritiek zitten te leveren.Och wat vervelend ben ik weer.
Ik zit net ook dat andere topic van BestP te lezen.

Het wordt hoe langer hoe raarder en enger.
Ach, ze zal er in eerste instantie een nichtje van hebben gemaakt om herkenning te voorkomen, dat kan ik me nog wel voorstellen. Wel een beetje dom van haar dan om in latere topics alsnog een dochter te hebben .
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 08:53:

Ik zit net ook dat andere topic van BestP te lezen.

Het wordt hoe langer hoe raarder en enger.

Ja. Ik snap alleen niet dat er in haar topic wel steeds gezegd mag worden dat ze sk is. Hoe obvious ook, dat is niet consequent. Verwijs die discussie dan naar hier.

Hoewel hier weer wordt gezegd dat ze niet sk is, maar intiem? Dan moeten die ook dezelfde zijn lijkt me, want sk lijkt me wel vast staan. Of niet?
.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 08:59:

Ach, ze zal er in eerste instantie een nichtje van hebben gemaakt om herkenning te voorkomen, dat kan ik me nog wel voorstellen. Wel een beetje dom van haar dan om in latere topics alsnog een dochter te hebben .

Ze houdt nu alleen wel vol dat het om een nichtje ging.

Denk ook niet dat ze milde psychische problematiek heeft als ik het zo lees. Sneu.
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 09:00:

[...]

Ja. Ik snap alleen niet dat er bij haar in haar topic wel steeds gezegd mag worden dat ze sk is. Hoe obvious ook, dat is niet consequent. Verwijs die discussie dan naar hier.

Hoewel hier weer wordt gezegd dat ze niet sk is, maar intiem? Dan moeten die ook dezelfde zijn lijkt me, want sk lijkt me wel vast staan. Of niet?

Volgens mij is hinten naar oude nicks sowieso verboden, ook in dit topic.

Zie ook dat er wordt gezegd dat ze schizofreen zou zijn en borderline heeft. Er worden bans om minder uitgedeeld.

[...]

Ja. Ik snap alleen niet dat er in haar topic wel steeds gezegd mag worden dat ze sk is. Hoe obvious ook, dat is niet consequent. Verwijs die discussie dan naar hier.

Hoewel hier weer wordt gezegd dat ze niet sk is, maar intiem? Dan moeten die ook dezelfde zijn lijkt me, want sk lijkt me wel vast staan. Of niet?Zou kunnen dat SK ook Intiem was..
Maar heeft SK geen perma dan? Ik weet dat ze, voordat ze verdween, op een avond helemaal geflipt is hier op het forum.
SK is niet geanonimiseerd, dus we bevinden ons in het grijze gebied denk ik .

Om maar aan de veilige kant te blijven: hun forumstijl en onderwerpkeuze komen wel heel erg overeen. Wellicht is SK het schoonzusje van BP .
quote:Honeymoonquiz schreef op 22 mei 2015 @ 09:02:

[...]

Er worden bans om minder uitgedeeld.Heel erg eens. Het modbeleid is vrij dramatisch op het moment. Heel jammer want het ging toch echt een tijdje beter.
.
quote:Honeymoonquiz schreef op 22 mei 2015 @ 09:05:

Maar heeft SK geen perma dan? Ik weet dat ze, voordat ze verdween, op een avond helemaal geflipt is hier op het forum.Geen idee alle topics zijn nog gewoon te vinden en die van I ook..
quote:Honeymoonquiz schreef op 22 mei 2015 @ 09:05:

Maar heeft SK geen perma dan? Ik weet dat ze, voordat ze verdween, op een avond helemaal geflipt is hier op het forum.Ze flipte wel vaker.

[...]

Hoewel hier weer wordt gezegd dat ze niet sk is, maar intiem? Dan moeten die ook dezelfde zijn lijkt me, want sk lijkt me wel vast staan. Of niet?Nee volgens mij niet. Dacht het eerst ook maar sk was veel stoicijnser. Bestpittig is best agressief en meer huilie.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 09:06:

SK is niet geanonimiseerd, dus we bevinden ons in het grijze gebied denk ik .

Om maar aan de veilige kant te blijven: hun forumstijl en onderwerpkeuze komen wel heel erg overeen. Wellicht is SK het schoonzusje van BP .O ja dat zal het zijn want bestpittig is bewust kinderloos..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven