Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh? Het Mein Kampf topic wordt na 2 jaar pas weggepleurd ivm misplaatst?

Ik ben behoorlijk geschrokken van 't topic van BP omdat ik wel 't een en ander herken van vroeger. Hoewel ik eigenlijk niet meer zou moeten schrikken omdat er al zoveel door haar, in welke naam dan ook, is geschreven.

Mijn jeugd was er ook een met een moeder met psychische problemen, en ook ik zette mij enorm af tegen haar omdat ik haar stom en raar vond, en ik wou vooral een normaal gezin zijn.

Ik dacht altijd, toen ik volwassen was, dat ik er helemaal geen last van had. Mijn moeder was zo, jammer dan.

Helaas had ik er onbewust heel veel last van, ben een meester in wegstoppen. Ik kwam heel sterk en ook wel hard over. Totdat ik 't niet meer vol kon houden en een burn out kreeg. Toen kwam alles eruit. En vooral 't gemis aan moeder die er voor mij was.

Nu snap ik waarom ze zo was en begrijp ik haar, als kind snapte ik er niets van.

Ik denk me daarom een beetje te herkennen in de dochter van BP. Ik hoop echt heel erg dat ze hulp gaat zoeken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 12:37:

Oh? Het Mein Kampf topic wordt na 2 jaar pas weggepleurd ivm misplaatst?

Echt te zielig voor woorden dit.

Ik hoop dat er binnenkort in het nieuws weer een discussie over Mein Kampf ontstaat. Kijken of we er dan wél weer over mogen praten hier.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven