Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:tattou schreef op 23 mei 2015 @ 00:52:

Physical

Nog eentje, ik wordt al moe van de video's, of van het idee alleen al om dat allemaal te moeten doen. Ik ben te geek volgens mij, geen zin in lichamelijke inspanning mits tenzij nodig. (Heul slecht, ik weet het ;))Goedemorgen, als Nous het niet verbetert zal ik het maar doen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Morrowind schreef op 23 mei 2015 @ 00:19:

[...]

Ze deed amper iets anders dan lullige opmerkingen maken en vage topics met een lullige ondertoon openen.Precies. En dan nog even alle k opmerkingen even highlighten.
quote:Bieb2.0 schreef op 23 mei 2015 @ 00:48:

En om te zorgen dat jullie de kleurentrol Littlelily niet teveel missen neem ik de honneurs met de kleurtjes wel waar.
quote:Solomio schreef op 23 mei 2015 @ 08:14:

[...]

Goedemorgen, als Nous het niet verbetert zal ik het maar doen. Je zag er maar eentje?
quote:Feeksje1977 schreef op 23 mei 2015 @ 09:36:

[...]

Je zag er maar eentje? Haha, die ene trok al mijn aandacht naar zich toe.
quote:Feeksje1977 schreef op 23 mei 2015 @ 09:36:

[...]

Je zag er maar eentje? Solo is nog niet goed wakker, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 23 mei 2015 @ 09:45:

[...]

Solo is nog niet goed wakker, denk ik.

Ik kan natuurlijk zeggen dat ik voor Nous ook nog wat te verbeteren over wilde laten, maar dat gaan jullie vast niet geloven.

En terecht.
Wat een bizarre wending heeft dit alles genomen. BP perma maar de topics terug? Wat is dat voor logica?

En wie is waar beledigend?

Schreef Yasmijn hier vandaag niet dat zij ooit ook een perma heeft gekregen?

Dat klopt. Ik heb ongeveer een jaar de nick Yasmijn in de kast gelegd en ging verder met een andere, wat overigens iedereen wist. Iedereen wist wie achter de nieuwe nick zat, deed ik niet geheimzinnig over.

En toen kwam er een nieuw modteam ( niet de huidige) en die gingen idioot rigoreus te keer.

Op een dag opende ik het forum en daar kwam beeldschermbreed de melding:

"you are banned, Damaris, forever".

Echt gieren natuurlijk!

En over ingrijpen van viva als er iets ernstigs gebeurt, dan is ook al gedaan. Een toenmalige mod heeft de gegevens van een forummer die een zooi pillen met drank had genomen, en dat hier aankondigde, ( (Nou niet, echt, maar het was zo duidelijk als wat) de gegevens achterhaald (met de hulp van forummers) en de politie erop af gestuurd en toen is betrokkene naar een ziekenhuis vervoerd alwaar de maag werd leeggepompt.

Dus dat kan wel.
Tsjongejonge, het is me allemaal wat.
quote:ThunderassMan schreef op 23 mei 2015 @ 10:17:

Tsjongejonge, het is me allemaal wat.
Nieuwe dag, nieuwe kansen!
Mogguh!!

Hoe is het met je poekel paarse?
Ja maar Yas dat is dus iemand verrassen hè.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Poekel zit rustig op de kast met bakje voer naast haar, eet regelmatig en oogt beter. Ze was zo blij toen ze gister thuis kwam. Ik ook! Waardes zijn veel beter en ze heeft medicijnen, dat wordt nog een flinke klus want ze is bijzonder goed in smokkelen. Zit ik 'r 5 minuten onder de keel te aaien, laat haar los, spuugt ze het alsnog uit.
quote:tattou schreef op 23 mei 2015 @ 00:52:

Physical

Nog eentje, ik wordt al moe van de video's, of van het idee alleen al om dat allemaal te moeten doen. Ik ben te geek volgens mij, geen zin in lichamelijke inspanning mits nodig. (Heul slecht, ik weet het ;))
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:cochise schreef op 23 mei 2015 @ 10:54:

Poekel zit rustig op de kast met bakje voer naast haar, eet regelmatig en oogt beter. Ze was zo blij toen ze gister thuis kwam. Ik ook! Waardes zijn veel beter en ze heeft medicijnen, dat wordt nog een flinke klus want ze is bijzonder goed in smokkelen. Zit ik 'r 5 minuten onder de keel te aaien, laat haar los, spuugt ze het alsnog uit.

(en dit is wel de moeite waard om in te investeren:

)
Op de iPad lukt dat kleuren niet
Je bent zelf een theepot
quote:Bieb2.0 schreef op 23 mei 2015 @ 10:58:

[...]

(en dit is wel de moeite waard om in te investeren:

[afbeelding])Ga ik zo halen, moet nog naar de dierenwinkel. Fijne dag Bieb!
quote:Solomio schreef op 23 mei 2015 @ 09:53:

[...]

Ik kan natuurlijk zeggen dat ik voor Nous ook nog wat te verbeteren over wilde laten, maar dat gaan jullie vast niet geloven.

En terecht.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 23 mei 2015 @ 09:44:

[...]

Haha, die ene trok al mijn aandacht naar zich toe. Tja die andere is hier inmiddels zo gewoon, dat valt ook bijna niet meer op!
quote:SuzanneSuus schreef op 23 mei 2015 @ 11:05:

Op de iPad lukt dat kleuren nietTuurlijk wel
Ik vind het wel jammer dat ik colorgate gemist heb. En op mijn tablet, lukt het niet, masr ik ben dol op kleurtjes!
Mij niet Womp, dat is beter gezegd eigenlijk

Ik neem aan tekst selecteren, de roller aanklikken, kleuren aanklikken en bevestigen. Of ben ik blonT aan het doen?
Je bent zelf een theepot
Eerst de verfroller aanklikken, kleurtje selecteren en dan je tekst er tussen typen.
aha, nu nog kijken hoe ik uit meer kleuren kan kiezen, hetj heeft een wat beperkte keuze
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven