Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 mei 2015 om 08:14
quote:tattou schreef op 23 mei 2015 @ 00:52:
Physical
Nog eentje, ik wordt al moe van de video's, of van het idee alleen al om dat allemaal te moeten doen. Ik ben te geek volgens mij, geen zin in lichamelijke inspanning mits tenzij nodig. (Heul slecht, ik weet het
)Goedemorgen, als Nous het niet verbetert zal ik het maar doen.
Physical
Nog eentje, ik wordt al moe van de video's, of van het idee alleen al om dat allemaal te moeten doen. Ik ben te geek volgens mij, geen zin in lichamelijke inspanning mits tenzij nodig. (Heul slecht, ik weet het
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 23 mei 2015 om 09:53
quote:doornroosje9 schreef op 23 mei 2015 @ 09:45:
[...]
Solo is nog niet goed wakker, denk ik.
Ik kan natuurlijk zeggen dat ik voor Nous ook nog wat te verbeteren over wilde laten, maar dat gaan jullie vast niet geloven.
En terecht.
[...]
Solo is nog niet goed wakker, denk ik.
Ik kan natuurlijk zeggen dat ik voor Nous ook nog wat te verbeteren over wilde laten, maar dat gaan jullie vast niet geloven.
En terecht.
The early bird suffers longer.
zaterdag 23 mei 2015 om 10:09
Wat een bizarre wending heeft dit alles genomen. BP perma maar de topics terug? Wat is dat voor logica?
En wie is waar beledigend?
Schreef Yasmijn hier vandaag niet dat zij ooit ook een perma heeft gekregen?
Dat klopt. Ik heb ongeveer een jaar de nick Yasmijn in de kast gelegd en ging verder met een andere, wat overigens iedereen wist. Iedereen wist wie achter de nieuwe nick zat, deed ik niet geheimzinnig over.
En toen kwam er een nieuw modteam ( niet de huidige) en die gingen idioot rigoreus te keer.
Op een dag opende ik het forum en daar kwam beeldschermbreed de melding:
"you are banned, Damaris, forever".
Echt gieren natuurlijk!
En over ingrijpen van viva als er iets ernstigs gebeurt, dan is ook al gedaan. Een toenmalige mod heeft de gegevens van een forummer die een zooi pillen met drank had genomen, en dat hier aankondigde, ( (Nou niet, echt, maar het was zo duidelijk als wat) de gegevens achterhaald (met de hulp van forummers) en de politie erop af gestuurd en toen is betrokkene naar een ziekenhuis vervoerd alwaar de maag werd leeggepompt.
Dus dat kan wel.
En wie is waar beledigend?
Schreef Yasmijn hier vandaag niet dat zij ooit ook een perma heeft gekregen?
Dat klopt. Ik heb ongeveer een jaar de nick Yasmijn in de kast gelegd en ging verder met een andere, wat overigens iedereen wist. Iedereen wist wie achter de nieuwe nick zat, deed ik niet geheimzinnig over.
En toen kwam er een nieuw modteam ( niet de huidige) en die gingen idioot rigoreus te keer.
Op een dag opende ik het forum en daar kwam beeldschermbreed de melding:
"you are banned, Damaris, forever".
Echt gieren natuurlijk!
En over ingrijpen van viva als er iets ernstigs gebeurt, dan is ook al gedaan. Een toenmalige mod heeft de gegevens van een forummer die een zooi pillen met drank had genomen, en dat hier aankondigde, ( (Nou niet, echt, maar het was zo duidelijk als wat) de gegevens achterhaald (met de hulp van forummers) en de politie erop af gestuurd en toen is betrokkene naar een ziekenhuis vervoerd alwaar de maag werd leeggepompt.
Dus dat kan wel.
zaterdag 23 mei 2015 om 10:54
Poekel zit rustig op de kast met bakje voer naast haar, eet regelmatig en oogt beter. Ze was zo blij toen ze gister thuis kwam. Ik ook! Waardes zijn veel beter en ze heeft medicijnen, dat wordt nog een flinke klus want ze is bijzonder goed in smokkelen. Zit ik 'r 5 minuten onder de keel te aaien, laat haar los, spuugt ze het alsnog uit.
zaterdag 23 mei 2015 om 10:56
quote:tattou schreef op 23 mei 2015 @ 00:52:
Physical
Nog eentje, ik wordt al moe van de video's, of van het idee alleen al om dat allemaal te moeten doen. Ik ben te geek volgens mij, geen zin in lichamelijke inspanning mits nodig. (Heul slecht, ik weet het
)
Physical
Nog eentje, ik wordt al moe van de video's, of van het idee alleen al om dat allemaal te moeten doen. Ik ben te geek volgens mij, geen zin in lichamelijke inspanning mits nodig. (Heul slecht, ik weet het
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 23 mei 2015 om 10:58
quote:cochise schreef op 23 mei 2015 @ 10:54:
Poekel zit rustig op de kast met bakje voer naast haar, eet regelmatig en oogt beter. Ze was zo blij toen ze gister thuis kwam. Ik ook! Waardes zijn veel beter en ze heeft medicijnen, dat wordt nog een flinke klus want ze is bijzonder goed in smokkelen. Zit ik 'r 5 minuten onder de keel te aaien, laat haar los, spuugt ze het alsnog uit.
(en dit is wel de moeite waard om in te investeren:
)
(en dit is wel de moeite waard om in te investeren:
)