Minnaar
woensdag 27 augustus 2008 om 01:21
Cristoffel; mijn SV is om een zelfde reden op zoek gegaan naar een minnares. Het maakt het leven niet makkelijker maar wel een stuk lekkerder! Wil je echt nog de helft van je verdere leven genoegen nemen met dit soort sex? Probeer het toch bespreekbaar te maken en doe er wat mee! Hoe was het toen jullie net samen waren? Wat zijn haar sexuele verlangens? Weet je dat?
woensdag 27 augustus 2008 om 13:37
Ik zie mijn minnaar ongeveer een keer per maand en we zijn dan een hele nacht samen!! Heel heftig en intens dus. Nou hebben wij dagelijks best veel contact (sms, msn, mail) en in de aanloop naar een date is dat vaak nog meer. Ik heb nu al een paar keer gemerkt dat ik na onze date een paar dagen lang juist helemaal geen behoefte heb aan contact, in tegenstelling tot hem en dit zorgt voor 'irritaties'.
Herkent iemand dit?
Herkent iemand dit?
woensdag 27 augustus 2008 om 13:46
Ik hoop eigenlijk dat iemand mij kan vertellen waarom ik dat heb want zelf weet ik het eigenlijk niet.
Misschien omdat we teveel contact hebben gehad en dat ik dat onbewust wil compenseren met geen contact of om al mijn aandacht weer aan mijn gezin te geven.
Weet je waarom dat jouw SV dan even geen contact wilde?
Misschien omdat we teveel contact hebben gehad en dat ik dat onbewust wil compenseren met geen contact of om al mijn aandacht weer aan mijn gezin te geven.
Weet je waarom dat jouw SV dan even geen contact wilde?
woensdag 27 augustus 2008 om 14:10
woensdag 27 augustus 2008 om 14:13
Nee, dat is niet de reden geweest. Het werd om andere redenen te moeilijk. We waren een onmogelijke combi maar vreemd genoeg bleven we elkaar wel aantrekken. Overigens nam hij nooitcontact met mij op om terwijl hij wist dat ik het er moeilijk mee had, deed hij dat maar.
Ohhh, Ridder, dus dat vind jij grappig?
Ohhh, Ridder, dus dat vind jij grappig?
woensdag 27 augustus 2008 om 14:41
Ja, dat had ik, juist na de date. Bevestiging, aandacht.... Ik zei het van te voren en dan beloofde hij het ook maar hij liet dus rustig een week niets horen. In het begin mailde ik hem, later speelde ik zijn spel ook en daar was meneer niet van gediend. als ik dan niet snel genoeg zijn mails beantwoordde, belde hij me. En ik....ik deed op het laatst ook of ik gek was en nam mijn mob niet meer op. Raar spelletje!
woensdag 27 augustus 2008 om 14:47
Snap ik.
Ik had met mn sv afgesproken dat we elkaar wat rust zouden geven in tegenstelling tot het verleden waar ik de behoefte had naan wat "na-plezier" (niet negatief maar de intieme na pret).
De laatste keer was zij het die dit gevoel had, echter na 2 dagen was t over.
Het wisselt denk ik van keer tot keer. Zoeken naar n middenweg en elkaar de ruimte bieden waar de behoefte ligt.
Ik had met mn sv afgesproken dat we elkaar wat rust zouden geven in tegenstelling tot het verleden waar ik de behoefte had naan wat "na-plezier" (niet negatief maar de intieme na pret).
De laatste keer was zij het die dit gevoel had, echter na 2 dagen was t over.
Het wisselt denk ik van keer tot keer. Zoeken naar n middenweg en elkaar de ruimte bieden waar de behoefte ligt.
woensdag 27 augustus 2008 om 15:41
Ik heb absoluut behoefte aan contact na de date. Om de zelfde reden als Stew, ik voel me anders zo k*t en ook een beetje goedkoop. Juist die after-care vind ik belangrijk. Naspel ook. Alleen voor SV is het naspel genoeg. "je weet toch dat ik het ook leuk/lekker etc. vond?" krijg ik dan terug. Daar heb ik niet genoeg aan, ik wil het graag daarna nog een keer horen.