Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 mei 2015 om 22:52
quote:Morrowind schreef op 23 mei 2015 @ 22:48:
Ik zie wel dat jouw url anders is dan de mijne, maar het is wel dezelfde gif. Dus ik doe iets fout, maar ik weet niet wat.Welke browser gebruik je? Firefox?
Ik zie wel dat jouw url anders is dan de mijne, maar het is wel dezelfde gif. Dus ik doe iets fout, maar ik weet niet wat.Welke browser gebruik je? Firefox?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 mei 2015 om 22:54
Firefox: rechts klikken op de afbeelding/gif --> Afbeeldingsinfo bekijken-> de link achter Locatie kopiëren -> die link hier plakken en tussen de img zetten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 mei 2015 om 22:58
quote:Elsa schreef op 23 mei 2015 @ 22:50:
raar dat een link rechtstreeks naar een bericht in een ander topik dan weer wel mag.
en ooit was er het ook nog zo dat je geen gebruikersnaam van iemand mocht noemen want dat stond gelijk aan NAW guttugut
Bij een link kan de originele post nog worden aangepast door de mods, mocht dat nodig zijn.
Ik begrijp dus wel dat je wel mag linken, maar niet mag quoten.
raar dat een link rechtstreeks naar een bericht in een ander topik dan weer wel mag.
en ooit was er het ook nog zo dat je geen gebruikersnaam van iemand mocht noemen want dat stond gelijk aan NAW guttugut
Bij een link kan de originele post nog worden aangepast door de mods, mocht dat nodig zijn.
Ik begrijp dus wel dat je wel mag linken, maar niet mag quoten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 23 mei 2015 om 22:59
zaterdag 23 mei 2015 om 23:00
quote:Enn schreef op 23 mei 2015 @ 22:54:
Firefox: rechts klikken op de afbeelding/gif --> Afbeeldingsinfo bekijken-> de link achter Locatie kopiëren -> die link hier plakken en tussen de img zetten.Ik kopieer gewoon 'afbeeldingslocatie'.
Firefox: rechts klikken op de afbeelding/gif --> Afbeeldingsinfo bekijken-> de link achter Locatie kopiëren -> die link hier plakken en tussen de img zetten.Ik kopieer gewoon 'afbeeldingslocatie'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 23 mei 2015 om 23:01
quote:Nouschi schreef op 23 mei 2015 @ 23:00:
[...]
Ik kopieer gewoon 'afbeeldingslocatie'.
Ja maar soms plakken plaatjes dan niet.
Vandaar dat ik dacht dat M. dit dus had.
[...]
Ik kopieer gewoon 'afbeeldingslocatie'.
Ja maar soms plakken plaatjes dan niet.
Vandaar dat ik dacht dat M. dit dus had.
zaterdag 23 mei 2015 om 23:02