Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ha lekker.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
wompieee kleine fakert vamme kom dr maar in
Ook een jarenlange trouwe forummer kan zomaar een trol zijn.

Op een ander forum was iemand die al jaren meeschreef, in die tijd 2 kinderen gekregen had en uiteindelijk, door een paar zeer vasthoudende forummers die een miniem detail wat niet klopte ontdekt hadden en daar op door gingen is uiteindelijk alles toegegeven door de forummer.
helaas enn, jij zit onder een modje
quote:Elsa schreef op 24 mei 2015 @ 14:25:

ja kan, of degene die na mij een text plaatst...Ik ben te dom om dat 14 jaar vol te houden maar je hebt gelijk, in theorie kan iedereen een trol zijn.
Ik sta erom bekend.

Trolliebollie is my middle name.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ja daarom. er is geen pijl op te trekken. maar altijd leuk om te lezen hoe mensen denken dat de echte trol regeerd
quote:Elsa schreef op 24 mei 2015 @ 14:28:

helaas enn, jij zit onder een modje

onder een modje?

Wat bedoel je daarmee?
Nee, is niet over één kam te scheren, maar bij haar voel ik heel sterk dat er iets niet klopt dus benoem ik waar ik dat uit leid. En dat van die details, dat is iets wat mij al vaak genoeg is opgevallen bij leugenaars.
ooit gaf iemand hier 'les' in hoe de trol te herkennen. hahaha
nou enn, als jij op 25 texten per page staat dan zit je onder een modje. heb je 50 dan zat je wrs wel onder mij
@Elsa: Ik ben een beelddenker dus enlighten me:quote:Enn schreef op 24 mei 2015 @ 14:29:

[...]

onder een modje?

Wat bedoel je daarmee?
quote:Elsa schreef op 24 mei 2015 @ 14:31:

nou enn, als jij op 25 texten per page staat dan zit je onder een modje. heb je 50 dan zat je wrs wel onder mij

Oh zo! Ik zag me al onder schuingebouwd/getekend roze/blauw hoofd liggen zeg!

Echt niet zeg, er zijn grenzen.
ja maar je moet dit ook niet persoonlijk oppakken morrow. het gaat over het algemeen.

dat zij nep was las ik al op 19 uur
Jouw bericht staat onder de OP van de mod, Enn. Alles wat Elsa zegt heel letterlijk nemen, omdraaien, spiegelen en delen door 4,5 en dan snap je wat ze bedoelt.
te vaak
quote:Morrowind schreef op 24 mei 2015 @ 14:34:

Jouw bericht staat onder de OP van de mod, Enn. Alles wat Elsa zegt heel letterlijk nemen, omdraaien, spiegelen en delen door 4,5 en dan snap je wat ze bedoelt.Nou neuh ze legt het maar uit.
haha enn
er gaat hier iets helemaal is op t frum
Neen, ik ben geen trol heb in het verleden ook gemeet, dan zou ik toch wel door de mand zijn gevallen als ranzige ouwe gepensioneerde tourbuschauffeur met vergeelde nicotine snor.
hoeft niet velmi. ik heb weleens een meet gehad waar 1 goed gekske tussenzat die alles bij elkaar verzon en dat menig mens het geloofde (ze speelde ook nog een ander persoon)

en zij wist dingen te verzinnen die totaal niet bij haar als persoon paste. ze leek zeg maar wereldvreemd
er zijn later heel veel mensen geweest met groot verdiet, omdat een nick van haar was gestorven.

en toen heb ik mijn mond niet meer gehouden.
dus ook jij velma!
maar dat is niet erg hoor!
Ook ik?

Hoor ik toch nog eens ergens bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven