Tettertopic versie 32!
zondag 17 mei 2015 om 12:02
Ik heb ook lekker een sloom weekend. Gisteren alleen boodschappen gedaan en verder thuis gerommeld.
Straks wel op pad: naar Echt Gebeurd in Toomler.
En jee, komende week gewoon weer een echte volledige werkweek
Dat is lang geleden. Gelukkig daarna gelijk weer een lang weekend.
Dee, klinkt als een leuke dag.
Bieb, leuke kleding!
Plou, balen dat dat nog niet kan zeg. Zit er wel verbetering in?
Slof, jeeeeeee wat naar! Is het niet voordeliger om met de boot te gaan?
Over tripjes gesproken: wij zitten te bedenken wat voor stedentrip we willen gaan doen in de vakantie. Opties die we nu bedacht hebben: Londen (maar dan moet het wel een beetje lekker weer zijn), Valencia, Sevilla, Marakech, Madrid, Marseille.
Berlijn willen we ook graag heen, maar dan langer dan een paar dagen.
Wie weet er nog meer leuke opties?
Straks wel op pad: naar Echt Gebeurd in Toomler.
En jee, komende week gewoon weer een echte volledige werkweek
Dat is lang geleden. Gelukkig daarna gelijk weer een lang weekend.
Dee, klinkt als een leuke dag.
Bieb, leuke kleding!
Plou, balen dat dat nog niet kan zeg. Zit er wel verbetering in?
Slof, jeeeeeee wat naar! Is het niet voordeliger om met de boot te gaan?
Over tripjes gesproken: wij zitten te bedenken wat voor stedentrip we willen gaan doen in de vakantie. Opties die we nu bedacht hebben: Londen (maar dan moet het wel een beetje lekker weer zijn), Valencia, Sevilla, Marakech, Madrid, Marseille.
Berlijn willen we ook graag heen, maar dan langer dan een paar dagen.
Wie weet er nog meer leuke opties?
zondag 24 mei 2015 om 14:58
zondag 24 mei 2015 om 15:31
Oh, kittenknuffelen
Hoe oud zijn ze inmiddels?
Veel plezier vanmiddag, Bieb. Vier je ook jouw verjaardag? Dat is toch ook altijd met een stel tegelijk?
Doe de groeten aan je Liefmans.
Heerlijk hè, dat weer. Ik heb ook nog van die enorm witten pootjes. Herstel, nu licht rood.
En ik heb de fles bruin-zonder-zon maar te voorschijn gehaald, dat kan ik dan mooi vanavond opsmeren zodat het vannacht kan intrekken.
Het zou ook prima weer zijn om eindelijk het balkon te gaan schoonmaken. Maarja, mag hier niet op zondag. Wat een pech.
Hoe oud zijn ze inmiddels?
Veel plezier vanmiddag, Bieb. Vier je ook jouw verjaardag? Dat is toch ook altijd met een stel tegelijk?
Doe de groeten aan je Liefmans.
Heerlijk hè, dat weer. Ik heb ook nog van die enorm witten pootjes. Herstel, nu licht rood.
En ik heb de fles bruin-zonder-zon maar te voorschijn gehaald, dat kan ik dan mooi vanavond opsmeren zodat het vannacht kan intrekken.
Het zou ook prima weer zijn om eindelijk het balkon te gaan schoonmaken. Maarja, mag hier niet op zondag. Wat een pech.
maandag 25 mei 2015 om 14:24
maandag 25 mei 2015 om 18:08
quote:Bieb2.0 schreef op 25 mei 2015 @ 14:24:
Mag je echt niet op zondag je balkon schoonmaken? Daar heeft toch verder niemand last van? (Tenzij hogedrukspuit enzo, dan zou ik het ook niet tof vinden)
Hogedrukspuit inderdaad. Klussen enzo mag niet op zondag. Daar heeft de halve flat last van. En die hogedrukspuit maakt zo'n herrie dat ik dat ook niet vind kunnen.
Wat gek, foto weg! Ik ga effe iets anders zoeken dan.
Wat ga je doen op jouw feest dan? *nieuwsgierig*
Hoeveel kittens zijn er ook alweer? En kan je zus voldoende huisjes vinden?
Zo schattig om te zien! Ik kijk ook elke dag mee in het topic van Living. Ze schattig.
Mag je echt niet op zondag je balkon schoonmaken? Daar heeft toch verder niemand last van? (Tenzij hogedrukspuit enzo, dan zou ik het ook niet tof vinden)
Hogedrukspuit inderdaad. Klussen enzo mag niet op zondag. Daar heeft de halve flat last van. En die hogedrukspuit maakt zo'n herrie dat ik dat ook niet vind kunnen.
Wat gek, foto weg! Ik ga effe iets anders zoeken dan.
Wat ga je doen op jouw feest dan? *nieuwsgierig*
Hoeveel kittens zijn er ook alweer? En kan je zus voldoende huisjes vinden?
Zo schattig om te zien! Ik kijk ook elke dag mee in het topic van Living. Ze schattig.
maandag 25 mei 2015 om 18:55
Nee dan zeker logisch. Ik heb ook laatst met de hogedrukspuit achter schoongemaakt. Wat een herrie maakt dat. (maar wel heel mooi geworden)
Op ons feest is de locatie supertof. Bij zus/zwager aan de rand van het bos in hun open schuur (is niet het goede woord, is meer een open bijgebouw met loungeset en bar en heater) met enorm grasveld ervoor.
Mooie tent ervoor en we hebben goede catering. Laten uitgebreide BBQ en drank komen en we maken er leuke dingen bij (schalen fruitsalade, pastasalades, lekkere tapenades)
En we hebben bedacht dat we iedereen verwelkomen met een lekkere cocktail. Nog even bedenken welke.
Op ons feest is de locatie supertof. Bij zus/zwager aan de rand van het bos in hun open schuur (is niet het goede woord, is meer een open bijgebouw met loungeset en bar en heater) met enorm grasveld ervoor.
Mooie tent ervoor en we hebben goede catering. Laten uitgebreide BBQ en drank komen en we maken er leuke dingen bij (schalen fruitsalade, pastasalades, lekkere tapenades)
En we hebben bedacht dat we iedereen verwelkomen met een lekkere cocktail. Nog even bedenken welke.
woensdag 27 mei 2015 om 17:56
Bah, buurman heeft weer een hond(je), vreemd onopgevoed kefferig geval. Uurtje geleden hels kabaal in de tuin, kippen kwamen in paniek 50 km per uur voorbij richting schuur met dat mormel achter hun aan . Daar gaan we weer, zucht.
Morgen heb ik mijn meeloopdag en dan sluit ik ze voor de zekerheid maar op. Heb gelukkig nog een ren met een deur. Staat alleen vol met spullen voor de stort. Baal hier zo ontzettend van. Misschien dat ik ze nu toch maar eerder naar hun nieuwe stek breng . Oh en de katten waren natuurlijk ook gelijk opgefokt. Teun lag lekker op zijn berg bladeren te slapen, nergens op bedacht, en BAM! Vind ik ook wel eng hoor. Misschien is dat mormel niet bang voor katten en dan besluipt 'ie zo Teun. Als ze morgenochtend thuiskomen houd ik ze maar binnen, denk ik. GGGGRRRRRRRR. Moest het ff kwijt
Lief plaatje, Splinter. En, jááááá, al dat kleine grut bij Living Wat een drukte zal dat worden nu ze allemaal op ontdekkingsreis gaan
Oh Bieb, kom je niet een héél klein beetje in de verleiding
Morgen heb ik mijn meeloopdag en dan sluit ik ze voor de zekerheid maar op. Heb gelukkig nog een ren met een deur. Staat alleen vol met spullen voor de stort. Baal hier zo ontzettend van. Misschien dat ik ze nu toch maar eerder naar hun nieuwe stek breng . Oh en de katten waren natuurlijk ook gelijk opgefokt. Teun lag lekker op zijn berg bladeren te slapen, nergens op bedacht, en BAM! Vind ik ook wel eng hoor. Misschien is dat mormel niet bang voor katten en dan besluipt 'ie zo Teun. Als ze morgenochtend thuiskomen houd ik ze maar binnen, denk ik. GGGGRRRRRRRR. Moest het ff kwijt
Lief plaatje, Splinter. En, jááááá, al dat kleine grut bij Living Wat een drukte zal dat worden nu ze allemaal op ontdekkingsreis gaan
Oh Bieb, kom je niet een héél klein beetje in de verleiding