Mode & Beauty alle pijlers

Mode advies nodig :)

25-05-2015 02:52 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Binnenkort heb ik een bruiloft en ik zit met een probleem. Ik kom er maar niet uit welke kleur en soort schoenen ik onder de jurk moet dragen.

Zou iemand me misschien kunnen helpen? Ik ben zelf niet zo modebewust.

Het gaat om deze jurk: http://i60.tinypic.com/110w4kw.jpg

Ik kan niet zo goed op hoge hakken lopen en heb ook niet heel veel budget. Onder de jurk wil ik graag een huidskleurige panty aandoen.

Alvast heel erg bedankt.
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:07:

[...]

Eerlijk gezegd wel.. ik vind het meer iets voor kerst.Dank je voor je eerlijkheid! Dan ga ik toch liever op zoek naar iets anders.
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:06:

[...]

je hebt ook heeele kleine platte hakjes heur

Ben zelf niet al te groot. Loop of op allstars, of op naaldhakken van 10cm.

Ben zelf heel moeilijk met schoenen

(maar wel tips komen geven aan iemand anders )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:07:

[...]

Ojee, nu ben ik toch wel redelijk in paniek haha. Op zich wil ik ook wel een andere jurk halen.

Ik weet alleen niet goed wat leuk is in een grote maat.Ach jeetje, dat was niet mijn bedoeling! Je hoeft natuurlijk niet perse in een jurk. Een mooie pantalon met leuk colbertje erop, ballerinas eronder?
quote:DorothyParker schreef op 25 mei 2015 @ 03:08:

[...]

(maar wel tips komen geven aan iemand anders )Haha geen probleem hoor :D Alle tips zijn welkom.
quote:DorothyParker schreef op 25 mei 2015 @ 03:08:

[...]

(maar wel tips komen geven aan iemand anders )
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:09:

[...]

Ach jeetje, dat was niet mijn bedoeling! Je hoeft natuurlijk niet perse in een jurk. Een mooie pantalon met leuk colbertje erop, ballerinas eronder?

Is niet erg hoor Een pantalon met colbertje is ook heel leuk. Moeilijk moeilijk.

Welke kleur behoor je volgens de etiquette te dragen bij een bruiloft?
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:07:

[...]

Ojee, nu ben ik toch wel redelijk in paniek haha. Op zich wil ik ook wel een andere jurk halen.

Ik weet alleen niet goed wat leuk is in een grote maat.

Binnenkort is in de zomer, niet?

Ik zou een zachte kleur nemen. Geen print/motief. Babyblauw oid. Dat zou ik dan opleuken met een gekleurde handtas en grote ketting+schoenen in dezelfde kleur.
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:12:

[...]

Is niet erg hoor Een pantalon met colbertje is ook heel leuk. Moeilijk moeilijk.

Welke kleur behoor je volgens de etiquette te dragen bij een bruiloft?

Alles behalve wit

maar belangerijk is waar JIJ je lekker in voelt. Je miet wel kunnen genieten en ongedwongen kunnen feesten.
Paniek is niet nodig, hoor. Met een mooie kleur schoenen en shawl o.i.d. kun je een eind komen, als jij zwart een fijne basiskleur vindt.

Het is moeilijk om een algemeen advies te geven, want we weten natuurlijk niet wat je stijl is, je bouw en je kleurtype.
quote:DorothyParker schreef op 25 mei 2015 @ 03:13:

[...]

Ik zou een zachte kleur nemen. Geen print/motief. Babyblauw oid. Dat zou ik dan opleuken met een gekleurde handtas en grote ketting+schoenen in dezelfde kleur.Klopt ja. Het is in juni. Ik zal eens kijken of ik iets leuks kan vinden
quote:DorothyParker schreef op 25 mei 2015 @ 03:13:

[...]

Ik zou een zachte kleur nemen. Geen print/motief. Babyblauw oid. Dat zou ik dan opleuken met een gekleurde handtas en grote ketting+schoenen in dezelfde kleur.En daarbij kijken wat bij je huidskleur/teint past. Effen is denk ik inderdaad ook mooier voor een grotere maat. En inderdaad afmaken met een grote eyecatcher als ketting.
quote:Hoenuverder75 schreef op 25 mei 2015 @ 03:14:

Paniek is niet nodig, hoor. Met een mooie kleur schoenen en shawl o.i.d. kun je een eind komen, als jij zwart een fijne basiskleur vindt.

Het is moeilijk om een algemeen advies te geven, want we weten natuurlijk niet wat je stijl is, je bouw en je kleurtype.Ik dacht inderdaad aan zwart als basiskleur, omdat ik best flink ben
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:16:

[...]

En daarbij kijken wat bij je huidskleur/teint past. Effen is denk ik inderdaad ook mooier voor een grotere maat. En inderdaad afmaken met een grote eyecatcher als ketting.Dank je wel! Ik ga eens kijken.
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:16:

[...]

Ik dacht inderdaad aan zwart als basiskleur, omdat ik best flink ben Ach meid, dat hoeft echt niet hoor! Investeer iets extras in corrigerend ondergoed en werk met laagjes. Ook in een grotere maat mag je kleur gebruiken.
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:19:

[...]

Ach meid, dat hoeft echt niet hoor! Investeer iets extras in corrigerend ondergoed en werk met laagjes. Ook in een grotere maat mag je kleur gebruiken.Oke, ga ik eens op zoek
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:18:

[...]

Dank je wel! Ik ga eens kijken.Ik hoop toch zo dat je iets leuks vindt! Kom je het nog laten weten tegen die tijd wat het uiteindelijk geworden is? Succes!
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:16:

[...]

En daarbij kijken wat bij je huidskleur/teint past. Effen is denk ik inderdaad ook mooier voor een grotere maat. En inderdaad afmaken met een grote eyecatcher als ketting.

Had net hetzelfde geschreven .

Weet je welke kleur jou mooi staat? Anders even een vriendin meenemen.
Neem je tijd. Google eens op zoektermen als plus size party dress en ga in verschillende winkels passen. Laat je portemonnee nog even thuis, zodat je je niet 'verplicht' voelt om iets te kopen omdat de verkoopster zoveel moeite heeft gedaan om het je aan te praten.

Bij de een is effen mooier, maar een ander heeft juist weer een lichaamsbouw waarbij een print precies de mooiste lijn in je figuur weet te creëren.
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:21:

[...]

Ik hoop toch zo dat je iets leuks vindt! Kom je het nog laten weten tegen die tijd wat het uiteindelijk geworden is? Succes!Ik ben al flink aan het googelen, maar zie door de bomen het bos al niet meer
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:25:

[...]

Ik ben al flink aan het googelen, maar zie door de bomen het bos al niet meer

Het is ookal erg laat he

Dit moet je lekker op je gemakje doen met een kop koffie. Beetje inspiratie op doen het idee " pikken" en het na proberen te creeren. Zo blijf je binnen je budget.
quote:ana_isabel schreef op 25 mei 2015 @ 03:28:

[...]

Het is ookal erg laat he

Dit moet je lekker op je gemakje doen met een kop koffie. Beetje inspiratie op doen het idee " pikken" en het na proberen te creeren. Zo blijf je binnen je budget.Ja daar heb je helemaal gelijk in Ik was nu meer in deze richting aan het denken: http://www.bonprix.nl/pro ... 945/?bundle=8341998#image
quote:gboss schreef op 25 mei 2015 @ 03:29:

[...]

Ja daar heb je helemaal gelijk in Ik was nu meer in deze richting aan het denken: http://www.bonprix.nl/pro ... 945/?bundle=8341998#imageMaar dan niet de zwarte.
Als het bij je figuur en stijl past, kan zoiets bijvoorbeeld ook mooi zijn.

http://www.bestvintagedre ... size-cocktail-dresses.jpg

Of kijk eens hier voor goede tips. Laat je niet afschrikken door de slanke modellen op deze pagina, als je doorklikt op de verschillende lichaamstypen zie je ook voorbeelden voor grotere maten.

http://www.lidathiry.nl/?p=10701
ach .. met een goeie decolleté kijkt niemand meer naar je schoenen toch .. ik zeg : probleem opgelost.
quote:Hoenuverder75 schreef op 25 mei 2015 @ 03:30:

Als het bij je figuur en stijl past, kan zoiets bijvoorbeeld ook mooi zijn.

http://www.bestvintagedre ... size-cocktail-dresses.jpg

Of kijk eens hier voor goede tips. Laat je niet afschrikken door de slanke modellen op deze pagina, als je doorklikt op de verschillende lichaamstypen zie je ook voorbeelden voor grotere maten.

http://www.lidathiry.nl/?p=10701Dank je wel voor de sites. Ik zie al hele handige informatie over lichaamstypen inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven