Uistelpil???
maandag 25 mei 2015 om 18:59
Ik heb een soort 3daags-festival en ik word waarschijnlijk 2 dagen daarvoor ongesteld. (als hij iets opschuift precies op de 1e dag en mijn 1e dag is altijd het heftigst) Is het slim om aan een uitstelpil te gaan? Ik lees gemixte dingen erover. Iemand ervaring? en zo ja, met welk merk?
Oh en nog een vraag kan je met die pil alcohol drinken en roken?
Oh en nog een vraag kan je met die pil alcohol drinken en roken?
maandag 25 mei 2015 om 19:07
maandag 25 mei 2015 om 19:14
maandag 25 mei 2015 om 19:15
Ja, waarom niet? Alleen waarom zou je er daarna mee willen stoppen? Toch veel fijner als je je ongesteldheden zelf in kunt plannen? Je kunt de pil maandenlang doorslikken tot je 'n doorbraakbloeding krijgt. Sommigen kunnen 'm zelfs permanent doorslikken en worden helemaal niet ongesteld. Ideaal toch?
Shoot first, ask questions later!
maandag 25 mei 2015 om 19:19
quote:redbuIIetje schreef op 25 mei 2015 @ 19:15:
Ja, waarom niet? Alleen waarom zou je er daarna mee willen stoppen? Toch veel fijner als je je ongesteldheden zelf in kunt plannen? Je kunt de pil maandenlang doorslikken tot je 'n doorbraakbloeding krijgt. Sommigen kunnen 'm zelfs permanent doorslikken en worden helemaal niet ongesteld. Ideaal toch?
Opzich is de pil nog niet echt noodzakelijk aangezien ik ook nog niet echt sexueel actief ben. Maar ik lees (en hoor) overal dat je aankomt als je aan de pil gaat, of in ieder geval vreetbuien krijgt. Ik zit daar ook niet echt op te wachten, vandaar zou ik willen stoppen daarna.
maar misschien is voor 1 maand pil slikken wel een optie.
Opzich is de pil nog niet echt noodzakelijk aangezien ik ook nog niet echt sexueel actief ben. Maar ik lees (en hoor) overal dat je aankomt als je aan de pil gaat, of in ieder geval vreetbuien krijgt. Ik zit daar ook niet echt op te wachten, vandaar zou ik willen stoppen daarna.
maandag 25 mei 2015 om 19:25
quote:anne_1234567 schreef op 25 mei 2015 @ 19:19:
[...]
maar misschien is voor 1 maand pil slikken wel een optie.De pil is een medicijn tegen ongesteldheidskwalen. Er zijn massa's jonge meisjes die niet seksueel actief zijn en vrouwen zonder relatie, die de pil uitsluitend slikken om die maandelijkse ziekte te kunnen stoppen/reguleren.
[...]
maar misschien is voor 1 maand pil slikken wel een optie.De pil is een medicijn tegen ongesteldheidskwalen. Er zijn massa's jonge meisjes die niet seksueel actief zijn en vrouwen zonder relatie, die de pil uitsluitend slikken om die maandelijkse ziekte te kunnen stoppen/reguleren.
Shoot first, ask questions later!
maandag 25 mei 2015 om 19:27
quote:anne_1234567 schreef op 25 mei 2015 @ 19:19:
[...]
Dat hoeft toch helemaal niet? Als je het gaat slikken merk je vanzelf of je bijwerkingen hebt, en zo nee, kun je het gewoon blijven slikken toch?
Primolut werkte bij mij trouwens ook niet.
[...]
Dat hoeft toch helemaal niet? Als je het gaat slikken merk je vanzelf of je bijwerkingen hebt, en zo nee, kun je het gewoon blijven slikken toch?
Primolut werkte bij mij trouwens ook niet.
maandag 25 mei 2015 om 19:32
Ik heb helemaal geen bijwerkingen van de pil. Ik slik hem altijd één keer door, dus menstrueer een keer in de twee maanden, dat kan prima. Als ik geen doorbraakbloedingen zou hebben, slikte ik hem langer door.
Je weet trouwens pas of je last van bijwerkingen hebt, als je het probeert. Bijwerkingen kan je hebben natuurlijk, ik weet alleen niet of die erger worden als je hem doorslikt, ik denk zelf van niet.
Je weet trouwens pas of je last van bijwerkingen hebt, als je het probeert. Bijwerkingen kan je hebben natuurlijk, ik weet alleen niet of die erger worden als je hem doorslikt, ik denk zelf van niet.
maandag 25 mei 2015 om 19:34