Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
VL was valentijnslover, een ex van Sun, waar ze weer contact mee heeft! (Maar wat gevoeltechnisch waarschijnlijk wat gunstiger is dan ik en NMZE, waar ik best een beetje sip over ben)

Maar ik was wel lekker met kleurtjes in de weer!
*geeft pop een dikke *
Pop, wat ben je weer lekker bezig met de kleurtjes meis

Vertel, waarom heb je een niet zo goed gevoel bij NMZE?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ladies, voor een ieder die weer gezellig in haar up op de bank zit (zoals ook ondergetekende)

Nu op net5, In her shoes, maar die film erna lijkt me ook wel wat

Amy's orasm.

Ik hier even douchen, had heel hip een spettend haargelletje gekocht

Tis er alleen met geen 10 paarden meer uit te krijgen

Net Fishermansfriend dus...sterruk spul!
Pop, wat leuk die kleurtjes!

Was net even lekker aan het bellen met een vriendin. Heerlijk bijkletsen. VL staat idd voor valentijnslover, een ex van mij. Heel lang verhaal, kortgezegd heb ik het uit gemaakt omdat ik vond dat hij te weinig tijd voor mij had, maar ik vond hem nog wel heel erg leuk. Heb heel erg spijt ervan, en nu probeer ik het weer goed te maken. En het lukt aardig!

Maar Pop, vertel, waar gaat het mis bij jouw NMZE?

Vleer, nog gefeliciteerd met je baan!
In her shoes klinkt trouwens veel beter dan die stomme top 25 hilarische momenten op sbs6 (weet ook niet waarom ik daarnaar zit te kijken)....
Ow en is gewoon NIET op Net5 maar op RTL5
Oh, welk gelletje is dat SD? Zoek nog iets mer paardenkracht voor Zoon

Oja, SD vroeg naar ZWM. Dat gaat helemaal niets worden. Alle gesprekken draait hij in no time naar seks en als ik vraag hoe het nu zit met zijn vrijgezellenstatus krijg ik vage antwoorden.

Ivy is niet op zoek naar een sv of iets dergelijks, dus dat wordt een exit
Ivy tis van L'oreal, Fix&Shine

Je handen worden er om te beginnen al ONTZETTEND waxig van, met zeep zelfs niet schoon te krijgen en heb haar net gewassen en mijn haar voelt nog plakkerig..

deze is ut, maar echt GEEN aanrader!!!

Owww brr, laat maar dan
4x wassen en je haar is weer superzacht......dat dan weer wel!

Meisjes, SDtje duikt haar bedje in

Tot morruguh...
Ivy gaat ook.

Sweet dreams!
Nou net thuis van vriendinnetje... toch weer te laat gemaakt.. pff nu douchen, nog beetje koffer in orde maken en hup naar bed, morgen staat de taxi alweer vroeg voor de deur!

Nou dagggggg!!

Tot over een paar dagen!

X Lief Meisje
LiefMeisje, veeeeeeeeel plezier!

Ik ben even de deur uit gegaan, helpt vaak wel even tegen dipjes. Maar goed, NMZE-dip is omdat hij me niks van bevestiging geeft en ik ben altijd weer veel te veel aan het malen om ervan te genieten. Voel me alweer stukken beter!

Mantra: geniet, geniet, GENIET!
Zo, we zijn op tijd klaar! Wat is het toch altijd aanpoten. En de ochtend is van ons beiden niet onze sterkste kant

LM: Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!!

Pop, ik ben blij dat je je weer wat fijner voelt. Piekeren is nooit fijn en zo energievretend

SD, ik hoop dat je vandaag weer thuis komt met nog steeds een baan.

Buik voelt nog hetzelfde als gister en geen koorts, dus gaat wel loslopen denk ik Meds waren ook tegen ontstekingen en moest er 4 tegelijk slikken, dus zal wel een paardenmiddel zijn.

DS, waar blijven die smeuïge vakantieverhalen??

Fijne dag allemaal
Good morning meisjes,

Pop, was je daar al niet een beetje bang voor?

Het uitblijven van bevestiging...

Ik begrijp dat het dan heel moeilijk is om te blijven genieten.

ik zou dat zelf ook niet kunnen...

Ivy, waaarom ben jij zo vroeg op?

Je hebt toch nog vakantie?

(of heb ik het nou helemaal mis???)

Of was Ivy zoon gewoon weer heerlijk vroeg uit de veertjes..

Hou je je buik wel een beetje in de gaten meis?

Als het niet minder wordt gewoon ff naar de dokter hoor

(tip: HET IS NIET MINDER, zei zij subtiel)

Hoop idd dat ik vanmiddag ook nog een baan heb

Ja DS, je hebt toch wel 1 smeuig verhaal???
Pop wat jammer dat je niet de bevestiging van hem krijgt. Dat is wel nodig. Ben bang dat hij het misschien niet meer aandurft. Dikke knuffel voor jou meisje! Soms is het beter om exen in de exenla te laten. Wat zeg ik, meestal is beter om exen in de exenla te laten.

Nee SD, Ivy was zo vroeg op omdat ze haar pillen moest slikken . Ivy, luister goed naar je lichaam. Wat voor kuur ben je nu aan het slikken? Een kuur tegen blaasontsteking? Bij zo'n kuur kun je nog enkele dagen buikpijn en andere klachten houden, maar als je het niet vertrouwt, bel dan even naar de dokter. Je kunt op z'n minst informeren bij de assistente of het nodig is om de dokter voor het weekend nog even te zien of dat je nog een andere kuur nodig hebt. Wel doen he!

SD spannende dag op werk vandaag. Hoop dat de sfeer nog een beetje goed is.

HM hoe gaat het met jou en LJ? En met het niet-roken? Ben erg benieuwd!

Volgens mij heb ik toch echt een minigriepje te pakken. Heb nu heel erg spierpijn in mijn armen, benen, nek, echt overal. Heb alweer een paracetamol gehad tegen de hoofdpijn, dat gaat nu redelijk en heb buikpijn.

Heb niet tegen VL gezegd dat ik ziek ben, hij zit nu voor zijn werk ergens anders en straks is ie bezorgd. Ik hoop namelijk weer fit te zijn voor ik hem weer ga zien. Voel me zo'n kneusje dat ik alweer ziek ben (ben de laatste tijd vaak ziek, ik pik volgens mij alle griepgolven mee en anders creëer ik ze zelf wel).
En ik maar denken wat is het rustig op het forum (mijn dubbele punten doen het wederom niet, dus denk die er maar tussen, 't wordt hoog tijd dat Xander terugkomt), heb ik de oorzaak gevonden;

Onze intelligente hoogopgeleide medeforummer dhr G. heeft een ban.

Wat een rust.

Zen. Zen. Zen.
Ja ik vond het ook al zo stil!

Weer twee weekjes (denk ik) rust onderde Singles.

Wat wel eigenaardig is is dat we allemaal op hem af zitten te geven maar dat het forum wel compleet doodvalt als hij er niet is.....
Dat is waar SD. Maar aan de andere kant is het ook rete-irritant dat hij de boel zo verstoort en zo zit te pesten. Kom op zeg, die gast is echt niet serieus zo. Hij vindt het maar wat leuk om dit forum op te jutten en onderuit te halen. Hij doet het erom. Denk je nou werkelijk dat hij het serieus meent?

Ach, ik ga er maar geen woorden meer vuil aan maken. Ik ga genieten van de rust.

Zen. Zen. Zen.
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 28-08-2008 11:41
Reden: d = t
% gewijzigd
Puntje is wel dat ik vandaag een balie dagje heb en dta ik dus heel gezellig de hele dag had kunnen forummen...

Maar goed, daarintegen is het inderdaad wel goed voor mijn innerlijke rust!

Ik zen lekker met je mee

Zen.....Zen.....Zen....
Dat heeft mr. G. ook snel voor elkaar... weer een ban...

vond hem ook wel irritant, maar ach meestal negeerde ik de reacties van hem maar...

SD, nog steeds aan het werk dus...
Nou ja aan het werk...

Zit achter de balie, en heb het hele forum doorgesprit (ben er achter dat ik de kinderpijler ECHT eng vindt), Telegraaf online gelezen, mail gechecked en gedubbel checked, wat prive telefoontjes afgehandeld.....ZO druk heb ik het nou

(maar nog wel steeds een ban...o nee das Geleerd, ik heb nog steeds een BAAN!)
Oh, ik heb ook zo'n hekel aan de dagen dat het zo rustig is dat je jezelf in de weg zit. Gelukkig heb ik het weer wat drukker en volgende week zal dat helemaal zo zijn....
Neeeeeeeeeeee, heeft die knakker nou alweer een ban? Ik heb de vorige rel gemist, maar deze keer heb ik hem alleen hier gezien met een beetje een paar zuigende opmerkingen. Gewoon negeren dacht ik zo!

Tralalala, ik heb heerlijk uitgeslapen! Even douchen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven