Inner Circle

27-05-2015 22:53 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie de datingsite Inner Circle? Het lijkt mij erg leuk en een makkelijke manier om leuke mannen te leren kennen. Helaas laten ze me dus niet toe Hoe verander ik hier iets aan?
Is second love niet wat voor je? Je houdt immers van bezette mannen.
Uhh uitzoeken waarom ze je niet toelaten? Mailtje sturen?
quote:GateKeeper schreef op 27 mei 2015 @ 22:58:

Is second love niet wat voor je? Je houdt immers van bezette mannen.Nee, mij is het wijze advies gegeven dat soort gevoelens opzij te zetten voor mannen met een relatie. Vrijgezelle mannen, daar richt ik me op.
quote:pommiaan schreef op 27 mei 2015 @ 23:01:

Uhh uitzoeken waarom ze je niet toelaten? Mailtje sturen?Ja, je hebt ook gewoon gelijk!
Gaat op uitnodiging Van een member!
quote:liefde990 schreef op 27 mei 2015 @ 23:15:

Gaat op uitnodiging Van een member!ja, een vriend van mij had me uitgenodigd maar ben vet afgewezen een jaar terug.
Ik heb ook 2 uitnodigingen gehad zonder succes, dacht dat t aan de website lag want die liep steeds vast.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Spam mails krijg ik daarentegen nog wel steeds van ze
Silence is golden. Duct tape is silver.
Wat apart. Is er dan een ballotage o.i.d.? Wat zijn de selectiecriteria?
Mijn man doet goede zaken met de ontwikkelaars ervan, zal het even morgen aan hem vragen en dat laat ik het je weten goed?quote:aapjewat schreef op 27 mei 2015 @ 23:18:

[...]

ja, een vriend van mij had me uitgenodigd maar ben vet afgewezen een jaar terug.
Inner circle klinkt als een secret society misschien hoor je er niet bij als je snapt wat ik bedoel.
MinkeDeWit schreef op 27 mei 2015 @ 23:28
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Vrienden van mij zaten daar een hele tijd terug op, hadden ook meetings in geheime cocktailbarren. Wist niet dat het nog happening was.
Ik ben wel benieuwd hiernaar, maar ik ken geen mensen die op die website zitten. Ik voldoe wel aan de eisen, Amsterdam, hoogopgeleid en wss vind iedereen mij hipster want ik houd van alles wat hipster is :D

Maar ik denk dat de meeste mensen in dat wereldje al wat ouder zijn? Zoals op veel datingsites ook het geval is.

Ik ben namelijk 22 , al lijkt het me wel lachen om daarbinnen te komen.
klinkt wel mysterieus hoor...
douchechills krijg ik hiervan.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
http://www.hpdetijd.nl/20 ... ingsite-the-inner-circle/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:heslin schreef op 28 mei 2015 @ 00:47:

Ik ben wel benieuwd hiernaar, maar ik ken geen mensen die op die website zitten. Ik voldoe wel aan de eisen, Amsterdam, hoogopgeleid en wss vind iedereen mij hipster want ik houd van alles wat hipster is :D

Maar ik denk dat de meeste mensen in dat wereldje al wat ouder zijn? Zoals op veel datingsites ook het geval is.

Ik ben namelijk 22 , al lijkt het me wel lachen om daarbinnen te komen.Zucht
Ja , oke , goed...dan reageer je maar op the outher circle.

.

Heel veel geluk!

Doei.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 28 mei 2015 @ 11:14:

Ja , oke , goed...dan reageer je maar op the outher circle.

.

Heel veel geluk!

Doei.Soms als een post van jou op de juiste plaats valt moet ik er wel om lachen.
quote:kerol schreef op 28 mei 2015 @ 11:28:

[...]

Soms als een post van jou op de juiste plaats valt moet ik er wel om lachen.

Dan heb ik er in ieder geval een aan het lachen..

En nog wel jou..kerol.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Hoogopgeleid en 22 jaar? Een beetje hoogopgeleide jonge vrouw is dan nog helemaal niet afgestudeerd. Ik zou me als ik jou was op je studie storten, zoek een vette baan waar je gelukkig van wordt. Richt je leven in op een volwassen, onafhankelijke manier. Dan kom je vanzelf een leuke vent tegen op jouw leeftijd. Op je 22e een beetje op van die sneue sites rondhangen, ga naar buiten een echt leven leiden!
Dan maar een andere datingsite proberen?
quote:kerol schreef op 28 mei 2015 @ 11:28:

[...]

Soms als een post van jou op de juiste plaats valt moet ik er wel om lachen. ik vind elle bijna altijd heel grappig, ben enorme fan. denk zelfs aan een kleine bundeling van meest ludieke opmerkingen. ze is gewoon zoooo origineel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven