Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wilde ook wel dat ik iets kon doen, maar wat doe je eraan Op zich snap ik de regels wel en waarom ze gemaakt zijn enzo, maar in jouw geval zo krom als mogelijk. Want hoe in ***naam ga jij zo goed verdienen, als je geen lekkere thuisbasis hebt, die je helpt en je hebt wel 2 kinderen.. Een vicieuze cirkel, lijkt me zo. Maar voordat Chip 5 wordt toch alsjeblieft wel zeg! Sjeuzus, desnoods wint één van ons dan maar eens de jackpot (moeten we wel eerst eens een lot kopen ofzo) en dan kopen we hém gewoon in, ofzo. Weetikut.

Elvis heeft een Wii+sports gekocht

we zijn dol

Ik heb zere knieën van 't sporten. :rolf:

enneh.. m'n vader kon dus niets doen, want last van schouder en knie, dus deed de fitnesstest zittend. Hij haalde de score 68 jaar. Ik heb m'n best gedaan, haalde de score 80 jaar

Volgende x neem ik ook een stoel
Later is nu
godverdegodver, alles weg!

Even overnieuw proberen:

oneerlijk dream, ONEERLIJK in hoofdletters voor jou kjong. Vind het erg voor je en weet niet goed wat te zeggen. Alleen over het NL leren wellicht? Vriend van vriendin over wie ik je wel eens verteld heb is ook NL aan het leren, valt niet mee. Zij oefenen dagelijks (of zoiets) via MSN en webcam dmv simpele gesprekjes. Ze kan dan ook beetje met uitspraak helpen, gaat steeds beter zei ze juist van de week.Moet je alleen wel tussen de tranen door kunnen praten Helpt het anders om chippie eens ergens anders te laten jantje lacht, jantje zeiken? Mag best eens hier namelijk. Kan jij eens langer dan 4 uur slapen en ik even ouderwets afzien. (ik zet gewoon mijn dochter in, die vroeg juist of ik nog wist van die baby die hier toen was en die helemaal niet huilde )
Lieve dochter heb je Bentetje!

Oh jee , Dream, 8o jaar??
Oneerlijk is het, Kjong! Getverdemme!

Hoe is het eigenlijk met je blaas, Ely?? Hoop dat je je beter voelt nu.

Verder wil ik natuurlijk Mims knuffelen en Bam knuffelen en dus wordt het weer een complete grouphug... maar dat wil ik dan weer niet doen, net nu we Kjong terughebben!

Heb net lekker biertjes zitten drinken bij vriendin, zo heerlijk en gezellig en maar lullen met z'n tweeën. Kan er weer even tegenaan.
Goedenmorgen!

Koffie en thee voor iedereen en een extra bakkie voor Pimpel, die aan de pimpel geweest is
Later is nu
Goedemorgen dames,

Update in ak.

Kjong, en dan vanuit de SM-kelder mij toch een kusje sms-en, jij schattebout! Ik zal je niet knuffelen. Tongen dan?

Ik vind het wel jammer dat het geen leuk zomerweer is hoor. Ik ga vanmiddag gewoon doen alsof het heel mooi weer is en met de kinderen naar het park en misschien wel de kinderboerderij. Ik háát de kinderboerderij, dat is wel een beetje jammer.

Ga zo een experiment doen, samen met Mootje de hamsterkooitjes schoonmaken. Gruwel.
Ja, ik haat de kinderboerderij ook.

Niet omdat Chip het liefst door de hertenstront kruipt, of de geitenkeutels voor drop aanziet.

Niet omdat Kjongen er eigenlijk nooit 1 sec interesse voor heeft gehad, voor dieren aaien (de appel...), en na 4 seconden het alweer helemaal gehad heeft en gaat zeuren.

Niet eens vanwege de dierentuinpislucht of die beestjes die je ongewaarschuwd ineens op je vinger knagen.

Maar gewoonweg omdat alles zo gotvergeten kindvriendelijk (=moederonvriendelijk) is.

En er daarom niet eens ergens een overprijsd bakkie leut te halen valt en op je reet kan blijven zitten, terwijl de rest in een plas valt en hun jas wordt gebeten.

Nee, als moeder móét je ook leuk doen. Met loodzwaar kind op de arm langs een verdwaasd schaap lopen en mèèèèè zeggen. En dan is dat schaap nog maar het begin van de tour.

Geloof me, dat doe ik echt niet voor míjn lol.

Ik heb allerlei logistieke plannen in mijn hoofd om ervoor te zorgen dat dit huis efficienter te runnen is.

En dat kwam allemaal door een afwasmachine.

Ik heb nl een afwasmachine. Gekregen goed tweede handsje. Heel lief natuurlijk.

Maar met een afwasmachine alleen kom je er niet.

Het betekent dat er een keukenkastje gesloopt moet worden en er een extra electriciteitsgroep moet worden gemaakt.

Sja... dat kan (wil) ik niet.

Dus nu staat de machine al een maand onbruikbaar op het balkon. (Hoewel ik 'm natuurlijk wel kan gaan gebruiken als wasmand...)

Maar goed, zo begon ik niet bestaand geld uit te geven:

Mannetje voor kastjesloop en induwaansluitprakijken.

Electricien voor extra groep, die dan ook even de aarde van de wasmachine moet nakijken, want ik voel af en toe een hoge mate van statische lading als ik mijn hand in de trommel doe. Daarbij moet natuurlijk een werkende droger, die ik niet heb, bij worden aangesloten.

En als ik dan toch met de keuken bezig ben, wil ik een afzuigkap. Geen wasemkap, want Chip haar kamertje meurt verschrikkelijk na het koken. Dus moet er voor de afvoer een ruitje sneuvelen, dat heel dik speciaal glas is, en er een plankje gefiguurzaagd voor het dichten van het kozijn, waar de afvoer wel een gat heeft.

Kan (wil) ik ook al niet.

En omdat er een kastje moet sneuvelen, en ik niet in het bezit ben van een bijkeuken/kastruimte/handig plekkie, of some sort, moet ik ruimte maken voor de troep die overblijft, en had ik een half kastje bedacht voor bovenop de afzuigkap, die natuurlijk ook nog moet worden opgehangen door een Mannetje.

Ik schat al met al een eurootje of 1000, en dan ben ik (te) schappelijk.

Heb ik niet.

Dus ik heb een afwasmachine of het balkon.

Ik ga maar eens even bij IKEA langs. Met een euro voor een ontbijtje en de maten van mijn halve kastje op zak.

Kan jij ook nog doen Meave, in de ballenbak gooien, als het kutweer blijft.
Volgens mij moet je gewoon verhuizen naar een grotere flat Kjong. En een Klusjesman versieren en hem in natura betalen voor de geleverde diensten.
goed plan bloes!

Morgenavond heb ik het afscheidsfeestje van mijn collega`s. Bij wijze van uitzondering heeft de prof gezegd dat hij betaalt, aardig! Ik blijf lekker bij een collega slapen in Amsterdam en hoef dus niet op de tijd (en drank) te letten! Zalig!!!! Heb er zo`n zin in! Afgelopen weken zijn goed geweest om te wennen aan het feit dat ik hier echt wegga, nu voelt het goed en niet alsof ik bij iedere collega die zegt dat zij/hij het jammer vindt dat ik ga ga huilen.

KK wil graag weer eens naar de kinderboerderij, mag ze niet eens gezellig met jullie mee?

Bloes, mims en lil; begreep van Baas dat het so far so good is? Hopelijk is er reden tot een feestje vanmiddag!
Ik ben met de kinderen op de kermis geweest. Kolere wat een duur uitje! Geld glipte zo weg uit de vingers. Ben met LE in een draaiding geweest, waar we allebei hondsberoerd uitkwamen, en waardoor ik gelijk genoeg had van herrie en beweging.. maar ik had nog een "indiana jones adventure" aan LD beloofd (soort spookhuis, waar je doorheenloopt) dus eerst een croissantje bij V&D genomen en me voorgenomen dat dit weer het laatste kermisbezoek voor de rest van hun jeugd was. Jammer dan. Het is goedkoper om zelf wat goedkoop weggooispeelgoed te kopen, wat blikken op tafel op te stapelen en ze daar los te laten gaan. ("gokken" blijkt nog het leukste van de kermis ook, die grijpautomaten, bijvoorbeeld)

Kinderen zijn wel enthousiast en blij, daar deden we het voor

De Martinitoren beklimmen is niet zo leuk meer. Omdat er van allerhande luitjes afsprongen, zijn de balkons nu gedeeltelijk afgetimmerd en mag je alleen nog maar op de zuiderkant staan, met hekwerk voor je neus! Belachelijk!

zo

ik heb gespuit.

Het was gelukkig wél droog

Kjong, zo klinkt een afwasmachine helemaal niet handig Met zo'n apparaat heb je vaak ook nog meer servies nodig. Oh, en de taartvorm is niet vaatwasmachineproof
Later is nu
quote:bentetje73 schreef op 28 augustus 2008 @ 14:49:

Bloes, mims en lil; begreep van Baas dat het so far so good is? Hopelijk is er reden tot een feestje vanmiddag!Hoop ik ook.
Kjong, die afwasmachine gewoon in je SM kelder gooien. Stom gedoe allemaal.

Even naast alle hugs hier bovengronds ook even hugs voor de verhalen van bijv Meave en Bloes in de AK. En hulde voor alle wijze woorden van iedereen daar. U is allemaal lieffff!

Dream, kermis vaak inderdaad heel duur. Maar op vakantie in Boekel zagen we dat het ook anders kan; alle attracties kostten daar maar 50 cent per keer!
Ik heb een leuke kinderboerderij in de aanbieding hier bij Toettown; beesten (groot en klein, in wei, schuur en hokken, allemaal toegankelijk) en een speeltuin en voor de mamma's (en verdwaalde pappa's) is er een theetuintje bij; vanaf het terras zwaai je soms naar je kind dat in het limrek hangt of een geit aait en zelf bestel je dan lekker een grote pot thee, met cake, of krentenwegge. Als het gepeupel dorst heeft bestel je voor een paar euro een enorm grote kan limonade en schenk je alle bekers vol. U begrijpt zeker wel waar ik de afgelopen zomer vaak te vinden was?
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad Pim, heb je ook nodig tussen alle dingen door. Plannen van Bentetje voor morgen klinken ook goed; geniet ze!!
kijk toet, dat klinkt als een leuke kinderboerderij! Pfff, kermis zit hier ook weer aan te komen. Kinderen vinden het natuurlijk enig en ik heb er sowieso al een hekel aan en vind het inderdaad reteduur! Vorig jaar afgesproken 1 keer samen met de kinderen te gaan en dat vond ik een goede oplossing. Tot bleek dat klasgenootjes iedere dag gingen (iedere dag kregen ze 10 euro mee van paps en mams ). Vrees dus nu voor dezelfde discussie als voige jaar (want nee, daar doe ik niet aan mee). Voorafgaand aan de kermis hebben we ene feestweek waarin kinderen bij allerlei spelletjes kermisvrijkaartjes kunnen winnen. Leuk idee, maar nu moet ik dus waarschijnlijk iedere dag daarnaar toe. Ach ja, het zij zo.
Elke dag 10 euro? Jee....
pim, je hebt meel.
Wow, klinkt inderdaad als een lekkere speeltuin bij Toet!

Ik wilde met beide kinderen in maximaal 3 attracties, maar dan ben je dus steeds 6 euro per attractie kwijt. Goaltje schieten was duurder (maar bij 5 euro sowieso een bal, dat scheelde dan weer.. werd dus wel een dure bal, maar goed) Blikken omgooien 3 euro per kind, maar ikzelf ging niet, dat scheelde ook. Van te voren had ik gezegd dat poffertjes erbij hoorde, daar heb ikzelf alleen maar een kopje thee gehad. (mede doordat ik misselijk was van de 'power dance' )

Blikgooien en goaltje schieten behoorde wel bij 'attracties' maar de Martinitoren beklimmen kostte ook zoveel als een attractie (en was wat mij betreft de leukste attractie, hoewel deze dus ook al tegenviel) Nahja, het is gebeurt. En eigenlijk was dit pas de 2e keer dat ik met de kinderen naar een kermis ging. Dit keer hadden ze in elk geval meer plezier.

ik denk dat het wel scheelt als je je kinderen gewoon 10 euro meegeeft en zelf niet meegaat.. maar élke dag Wát een onzin!
Later is nu
psies
Shoot. Ben niet bijgelezen, noch hier, noch in Kelder, wacht op Belangrijk werknieuws en hoor maar niks. Dus of iedereen ligt laveloos om de uitkomst te vieren danwel troost te zoeken, of ze zijn nóg niet klaar (en wat DOEN ze dan in godesnaam. Mijn gesprek was om 11 u vanmorgen en sindsdien zit ik op hete kolen want ik wil de uitslag WETEN.

Sjongejonge, en ik zei vanochtend nog dat ik niet meer zenuwachtig zou zijn na 12 uur, als gesprek voorbij zou zijn. Niks is minder waar. Eigenlijk voelde ik me tijdens gesprek nog het beste, toen kon ik tenminste wat doen (slap ouwehoeren, de Baas kent mijn kwaliteiten *grijns*).

Pffffff, ik ga maar eens bijlezen en een fles wijn opentrekken.
Hahaha, op moment dat Lil dit postte kon ik haar uit haar lijden verlossen en vertellen dat ut allemaal goed komt
dat Baas goed nieuws had wist ik al, maar betekent dit dat Lil andere taken krijgt ofzo? Wat voor gesprek??

In elk geval voor iedereen die het betreft gefeliciteerd!!
Zeg, kunnen we in de ak een uitleg krijgen?
Nou, idd, ben goed in cryptogrammen, maar dit gaat me boven de pet
Later is nu
Oh wat fijn!!!!

Dreamer, kermis klinkt vreslijk...

Bentetje, ik mail je zo terug!

Toevallig zijn wij gisteren naar de kinderboerderij geweest, ik vind het zelf altijd erg leuk, met name met een kind van Leentjes leeftijd, die vind alles zo verschrikkelijk prachtig en kraait het uit van plezier. Loentje moest ik zo ongeveer omkopen om mee te gaan (grmbl..) maar vond het uiteindelijk toch leuk want nu gaat hij veertjes sparen en schelpen. En vandaag is daar nog een hobby bijgekomen: dode vlinders (en motjes) die hij allemaal fijn in een fotolijstje heeft gedaan: FREAK! Die motjes brengt Monster heel fijn elke avond fijn mee naar binnen, nog half levend, dus hysterisch om mij heen fladderend (aargh) maar Monster is dan trots, het zijn cadeau's...

Over ongedierte: Pompel voelde van de week iets kriebelen op zijn hoofd, dus streek door zijn haar, viel daar Fucking Aragog op de grond!!! AAArgh dat beest zat gewoon op zijn hoofd!! Ik word nu elke keer helemaal eng als ik ook maar iets voel op mijn hoofd.

Het gedoe wat jij hebt met vaatwasser, hebben wij met droger, Kjong. Heel lief van iemand een droger gekregen, maar kan niet op zolder zonder allemaal eerst dure toestanden uit te halen, dus droger staat werkeloos in de schuur en wij hangen braaf Veel wassen op.

Oooh jongens en ik moet morgen weer aan het werk... het luie leventje is voorbij. En dinsdag moet ik dus die presentatie en ik durf dat dus niet! Bedankt nog voor de citaten, hij zat er niet bij, maar die van Meave zat wel in de buurt, dus wellicht doe ik daar iets mee. Maar daarna word ik beloond, want dinsdagavond mag ik naar MADONNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Nu ga ik weer braaf tikken voor Tante Bloes.

Ely, hoe is het nu met blaas???

Bam, hoe is het met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven