VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Is het wellicht een idee die donderdag(ochtend) bij Morrie langs te gaan? En dat je BNJMN en Knorrie gelijktijdig ziet (spreken we wel voor de deur af, kan je leuk chronologisch het kraambezoek doen ). Donderdag overigens ook hier welkom hoor, maar ik wil ook graag naar Morrie en Knorrie . Overigens zit de rest dan op school, dus neem dan alleen BNJMN mee en ik zal het speelgoed dat hij uit de kast trekt opruimen .
Hier ook een Cars drinkbeker, broodtrommel en Cars racebaan.

McQueen is zijn held, zeg maar Die van mij wat minder maar vind het wel erg schattig dat hij fan is

Kortdurend effect van het beloningsbord is ook effect. Vooralsnog ben ik tevreden. Vandaag heeft hij zichzelf aangekleed, met zijn mond dicht gegeten en gaan de toiletgangen ook goed!
Wat een enorm schattige blond krulhaartjes heeft Zeefje! Lekker grietje hoor!
En inderdaad ineens geen baby meer; typisch dat je "vergeet" dat kinderen groeien en je gewoon het laatste bezoek voor ogen haalt als je aan een kindje denkt. Dat was in mijn geval het kraambezoek .
Tja... dan ziet ze er inderdaad anders uit.

En zo groot ineens

Lekker stel heb je hoor, Ely!
quote:lien schreef op 27 augustus 2008 @ 13:54:

Is het wellicht een idee die donderdag(ochtend) bij Morrie langs te gaan? En dat je BNJMN en Knorrie gelijktijdig ziet (spreken we wel voor de deur af, kan je leuk chronologisch het kraambezoek doen ). Donderdag overigens ook hier welkom hoor, maar ik wil ook graag naar Morrie en Knorrie . Overigens zit de rest dan op school, dus neem dan alleen BNJMN mee en ik zal het speelgoed dat hij uit de kast trekt opruimen .

Dat is ook een goed plan!! Tenminste, als Morrie dat ook vindt

Maar dan kom ik wel nog een keer apart om ook je huis te zien.
Morrie, het is een 16 inch. Zal net aan gaan, maar voorlopig rijdt hij toch niet zonder zijwielen. Halverwege het jaar zou hij toch een nieuwe fiets moeten, dus ik vond dit een mooie gelegenheid, ook omdat ik geen ander kadootje wist.

Ik zal even die link opzoeken...
link naar fiets

Deze fiets dus in het rood (plaatje kun je ook aanklikken)
quote:Morrie schreef op 27 augustus 2008 @ 13:52:

Huh, wat is Zeefje groot!!!!! Die is toch nog baby? Jeetje zeg, wat een mooie griet is dat!

Dat dacht ik dus ook!
wat een leuke foto's Ely! En inderdaad Zeefje moet vanaf nu Zeef genoemd worden

En wat lekker veel mooie haartjes! Net als Bries maakt ze volgens mij al wat ouder om te zien.( itt tot babyface Japie zonder haar)
quote:lien schreef op 27 augustus 2008 @ 13:54:

Is het wellicht een idee die donderdag(ochtend) bij Morrie langs te gaan? En dat je BNJMN en Knorrie gelijktijdig ziet (spreken we wel voor de deur af, kan je leuk chronologisch het kraambezoek doen ). Donderdag overigens ook hier welkom hoor, maar ik wil ook graag naar Morrie en Knorrie . Overigens zit de rest dan op school, dus neem dan alleen BNJMN mee en ik zal het speelgoed dat hij uit de kast trekt opruimen .Wilde dit ook al voorstellen!
quote:Morrie schreef op 27 augustus 2008 @ 20:43:

[...]

Wilde dit ook al voorstellen!

Nou,helemaal leuk dus

Morrie, heb jij nog wensen?
Wij zijn DS-loos. Maxi doet aan hyves en msn en dat soort dingen en Mini boeit het allemaal nog niet. En mij en vent ook niet

Inderdaad groot geworden Ely, dat mooie Zeefje van je! Is ze al uitgehuwelijkt? Zo nee, dan wil Nano vast een bod doen!

Leuk, jullie kraamvisite-in-een-kraamvisite-plannen
Ben ook DS-loos, maar zit desalniettemin toch weer op level 22 van CoR. En kan niet eens jullie de schuld geven, omdat ik er zelf over begon . Wat is dat spel erg zeg.

Ely, wat een prachtige kindertjes heb je toch meid. En wat is Zeefje inderdaad al een heel dametje zeg. Als we toch gaan bieden wil Schurk vast ook wel een bod doen . Al is het wat onhandig, een zwager met dezelfde naam als Zen, maar ach, dat mag de pret niet drukken.

Ik zou eigenlijk aan de foto's maar heb geen zin. Dus zit lekker lui beetje te hangen en ben bestanden van Wind aan het downloaden (nogmaals bedankt Wind en GW!).

Zal van de week ook even nieuwe fikdvd's voor Cars voor vrolijk en lien scoren. Spindel is helemaal leeg.
Ik ben aan het wachten tot er wat vakantiefoto's op Hyves staan. Voor degenen die benieuwd zijn naar hoe mijn kinderen er inmiddels uitzien; zie daar. Ik krijg op ak geen foto's meer geplaatst..
Wensen Ely? Kleertjes natuurlijk! Vind ik altijd heel leuk om te krijgen. Alles vanaf maat 56 is goed.

Maar als je een ander leuk idee hebt natuurlijk ook, vind het al leuk om je weer eens te zien, cadeautje is bijzaak .

Huis is versierd, nu moet ik nog kleren strijken want Schorrie heeft niets meer in zijn kast liggen. Beetje jammer.

Traktatie is wel af, koekjes met een 4 erop, ze zijn heel leuk geworden.

Raar idee hoor, 4 jaar geleden startte ik over een uurtje met bevallen, en twee weken geleden startte ik over 3 uur met bevallen.
Je hebt mooie kinders Mille
Dank je Pammie
Ik vind Maxi ineens zo grooooot worden.

Nog maar 5 cm dan heeft ze me ingehaald, gaat nu al naar 2 Havo.. Wat is er met mijn baby gebeurd
Ik vind Maxi echt een prachtig meisje!

Ik had het vanmiddag met Mannie, hij was ineens zo wijs en gróót (en hij moet nog drie worden, jemigdepemig - drie keer met mijn ogen knipperen en hij zit ook op de middelbare school )
OOOOOOOOOOOOOOh, wat een hartenbrekers zijn jouw kinderen Mille! Echt een mooie meid die Maxi en de ogen van Mini zijn om te smelten en dan is Nano alweer een echte vent. *zucht* Maxi lijkt btw echt op jou.

Hier nog niet echt Cars spullen al moet ik zeggen dat bizar maar waar, Mormel dus echt dol is op die jongesnspul. Geen liefde voor de barbie's, Megamindy etc.

Vandaag echt baggerdag gehad met de kinderen. Ze wrane echt heel dwars en ik trok ze echt niet. Was blij om ze in de capabele handen van Vrolijkerd achter te laten en ben lekker wezen sporten. Frustratie eruit gestept, beter.

Peb, lekker aan de DS?

Ik reageer morgen beter, maar moet naar bed. Morgen echt megadrukke en eigenlijk lange dag voor de boeg. Truste meisjes!

Schorrie, grote bink, onwijs gefeliciteerd met je vierde verjaardag!

Dat je maar veeeeeeeeeeeel Cars t-shirts mag krijgen

HIEPERDEPIEP HOERA!!!!! SCHORRIE 4 jaar!!!
Klein Pebbeltje heeft wel een Cars brooddoos en beker maar de film doet ze eigenlijk niets.

Morrie, gefeliciteerd met Schorrie, hieperdepiep hoera!
Hieperdepiep voor grote Schorrie. Wat een hele leeftijd al. Een fijne dag met veel cadeaus en taart toegewenst!

Voor jou - niet origineel maar vast wel leuk - van mij ook nog een Carsplaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven